9-5 valimine
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
- Asukoht: Pärnu
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate
Absoluutselt ei ütleks, et Saab pole töökindel.. Kõik algab ikkagi omanikust ja hooldusest.. Vahet pole mis mark on.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Kui palju on saabi bensiinimootoreid laiali lendand ja kui palju on diiselmootoreid laiali lendand. Saale kolin on ju täiesti tavaline. Puruks kolb ka ei ole kuigi haruldane. Isegi mootoriplokid on elust lahkunud kuna mingi tükk sellest on otsustanud lahkuda. Ehk mulle siiski tundub, et insenerid kes bensiinimootori projekteerisid tahtsid küll parimat aga välja kukkus nagu see kukkus. Mitte just kõige töökindlam asjandus.
Mis aasta ja mis läbisõiduga autodest jutt käib ?
Mul endal 2008 aasta ja 300 000 km läbitud.Kas pean ka valmis olema saale kolinaks või ,et keps või kolb külje pealt välja lendab ?
Mis veel sellesse imenikrdisest bensiinimootorisse puutub siis ise olen 4 aasta jooksul lasknud autot remontida täiesti tavalistel remondimeestel,kõik on hakkama saanud ning väiksemad asjad olen ise teinud.Seni pole küll aru saanud,et SAAB (vähemalt 2006+ mudel) selle koha pealt väga eriline ja nikerdis oleks.Täitsa tavaline auto nagu iga teinegi ,ainult süütevõti asub tõesti tavatus kohas ,sellega peab arvestama.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
No teemaks on ju kasutatud odavad autod tõenäoliselt kuskil platsil. Kuidas sellisel teha kindlaks eelmiste omanike hoolsus hooldamisel? Kui ka siin foorumis omanike teemasid lugeda, siis emanus neist on on teinud päris palju remonti. Ja iga kord kui keegi küsib mingi auto kohta arvamust on lõpp soovitus ikka üks- leia saabidele spetsialiseerunud firma ja lase üle kontrollida. Nagu ka siin teemas. See ju tegelikult mõttetu soovitus kõigile kes ei ela Harjumaal!
Tere!
Auto vahetus käsil ja jäi selline masin silma: http://www.auto24.ee/used/2272053 On ehk keegi vaatamas käinud? Siiani omanud Volvot ja Subarut, mõtlesin nüüd Saabi proovida kuna välja näeb küll kena ja kindlasti tahaks nahksisuga universaali-automaati.
Käisin vaatasin üle ja olid järgnevad puudused:
Omanik väitis et peal on uus aku, aga see oli täiesti tühi (kuigi tundus küll välimuse poolest uus). Autoplats laadis (oma sõnade järgi) terve öö ja kui järgmisel päeval tagasi läksin, siis ikka käima ei läinud. Täkku andes käivitus kohe. Proovisõit oli ca 20km ja kohapeal tiksus ka omajagu. Ja nii kui seisma jätsin, siis jälle enam ise käima ei läinud, seega mingi elektrijama (või uus aku oli mingi surnud aku), kohapeal tiksudes oli näha ka et xenonid veidi värelevad, üks isegi kustus mitmel korral silmapilguks ära. Kui pöördeid juurde vajutada, siis põlesid ilusti ühtlaselt.
Tagumine kõige parempoolne parkimisandur ei tööta.
Nupust kokkuklapitavad peeglid ei tööta, juhi oma liigub veidi, kundepoolne peaaegu üldse mitte.
Ja nii palju kui katte alt mootorit näha oli, siis oli see päris õline. Ka tehnoülevaatuse mees ütles, et kui heitgaasi testi tegi, siis nagu viskas sealt sinist. Kuna nähtav õline koht oli kohe õli sissevalamise augu kõrval, siis võib ju oletada, et oli mööda kallatud ja ei olnud ära puhastatud. Aga tundus siiski väga värske see õli seal ja peale sõitmist oleks seda nagu rohkem olnud kui enne.
Muidu oli seisukord ok, kast toimetas ka ilusti, kickdown töötas nagu peab. Vaatan et muid sama kerega diisel/universaal/automaat/nahksisu/xenon masinaid Eestis ei pakuta :(
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
1,9 puhul on see mitte käivitumine 90% tõenäosusega generaatorid viga.
Nädal tagasi sai pead vaevatud samade sümptomitega.
E: samas kui neid vigasid rõhutada ja hind paremaks saada siis saab ju hea auto. Generaatori remont 30e
Nädal tagasi sai pead vaevatud samade sümptomitega.
E: samas kui neid vigasid rõhutada ja hind paremaks saada siis saab ju hea auto. Generaatori remont 30e
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Alati on ju võimalik enne ostu teha järelepärimine sind huvitava auto kohta Saabide remondi/hooldusega tegelevatesse kohtadesse.
Kui ükski neist midagi ei tea siis on küll kahtlane auto.
Kui ükski neist midagi ei tea siis on küll kahtlane auto.
Tahan lennata ...
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Eesti ajalooga autodel ongi rooste probleemid, lõuna poolt toodud autodel seda muret üldjuhul ei ole :)
Palju sõltub muidugi ka auto peremehest, kui palju autot pestakse ja hooldatakse...
Palju sõltub muidugi ka auto peremehest, kui palju autot pestakse ja hooldatakse...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Palju sõltub muidugi ka auto peremehest, kui palju autot pestakse ja hooldatakse...
Tehasevärvi (ja ka kvaliteetse hilisema maalritöö) puhul tulevad nähtavate pindade roostekahjustused siiski otsestest värvikahjustustest (kivitäkked...). Pesemine ei puhu pilli.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
http://www.spritmonitor.de/en/
Pane aga valikud sisse ja vaata kasutajate andmeid. Paljud märgivad paagi keskimise kiiruse ka ära ja linn-maantee-kiirtee osakaalu. Turbobensukaga ei ole 17-18 linnas mingi ime, aga lõpuks see paar liitrit on puhtalt number, sest kogukuludes on bensiini suurem kulu tühine ;)
Pane aga valikud sisse ja vaata kasutajate andmeid. Paljud märgivad paagi keskimise kiiruse ka ära ja linn-maantee-kiirtee osakaalu. Turbobensukaga ei ole 17-18 linnas mingi ime, aga lõpuks see paar liitrit on puhtalt number, sest kogukuludes on bensiini suurem kulu tühine ;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Minu manuaal 9-5 millel oli uuena 136kw tarbib üldiselt kõik bensiini ära mille ma olen paaki pannud. Paaki panen 98 oktaanarvuga vedelikku ja keskmiselt kulub seda 10,5 liitrit sajale kilomeetrile. Pea kogu läbisõit tuleb Tartu linnast. Kui maanteele minna saab 2 korda edasi tagasi Tartu- Tallinn käia ning sellele lisaks nii paar nädalat Tartus ka veel tiirutada. Aga üldmulje on siiski selline, et Saabi pidada on kulukas. Kohati isegi väga kulukas.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Loomulikult puhub! Kui autot terve talve jooksul kordagi ei pesta, siis kõik soolaplöga koguneb rattakoobastesse ja küljekarbi nurkadesse ja ongi tulemus käes ju.
Ei pese seda nn argipesuga varjatud kohtadest maha ja ei pese ju masinat ka iga sõidu järel. Ehk siis varjatud kohtades on niiehknaa sodi. Aitab korrosioonitõrje, mitte vesi.
Praktikast. Ma ei pese oma tarbemasinaid talvel. Ei ole mingeid "tulemus käes"-teemasid :)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ei hakka selleks eraldi teemat tegema vaid küsin siin kohe jutu jätkuks. Autoks endiselt 2006 aasta 9-5 1,9d. Proovisõitudel esines selline probleem, et kliima ei tööta päris nii nagu peab. Mitte ükski nupp ei reageeri, ei automaatne temp hoidmine ega manuaalne, temp/vent tugevuse muutmine. Töötab ainult AC nupp ja külma puhub siis kui auto liigub, mida kiiremini sõita, seda rohkem külma õhku salongi tuleb. Kui panna kliima ennast kalibreerima, siis asjatab aparaat omaette ca 15-20 minutit (mitte 30 sek nagu manuaal ütleb), vahepeal puhub tugevamalt, siis nõrgemalt, siis on üldse vait. Ja peale seda mingil hetkel X hakkab kõik tööle. Aga kui auto seisab päeva-kaks niisama (mille jooksul akut ei eemaldata) ja uuesti sõitma hakata, kordub kõik uuesti.
Müüja ütles et see mingi tühine probleem ja teeb mulle 50EUR alla kui selle veaga ära ostan, aga väga huvi ei ole ise leiutama hakata, et miks kliima selliselt käitub. Keegi äkki on varem kokku puutunud? Omasin mingi aeg 2006 Volvo V70 ja selle kliimal hakkas kundepoolne puhur iseseisvat elu elama, puhus millal heaks arvas ja aitas tarkvara uuendamine. Äkki ka siin?
Müüja ütles et see mingi tühine probleem ja teeb mulle 50EUR alla kui selle veaga ära ostan, aga väga huvi ei ole ise leiutama hakata, et miks kliima selliselt käitub. Keegi äkki on varem kokku puutunud? Omasin mingi aeg 2006 Volvo V70 ja selle kliimal hakkas kundepoolne puhur iseseisvat elu elama, puhus millal heaks arvas ja aitas tarkvara uuendamine. Äkki ka siin?
Veidi foorumites otsimist ja tundub, et sellist asja põhjustab niiskusega kinni roostetanud salongi ventikas. Tahab käega ringi ajamist ja samal ajal korralikku õlikihti ning peaks töötama jälle normaalselt, pikas perspektiivis siiski ilmselt vahetust.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ma ei pese oma tarbemasinaid talvel. Ei ole mingeid "tulemus käes"-teemasid :)
Eks see on igaühe enda valik missuguses keskkonnas ta elada soovib aga kas Sul endal ei ole vastik rõvedasse autosse ronida või?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Eks see on igaühe enda valik missuguses keskkonnas ta elada soovib aga kas Sul endal ei ole vastik rõvedasse autosse ronida või?
naljatilk - ma sõidan ikka masinas sees ja see on puhas koht.
...või kui sopane = rõve, siis mind häirib pragmaatikuna hoopis mõttetult kulutatud aeg ja sopahooajal tarbeeseme puhastamine või lausa läikesselöömine on mu silmis just see. Tarbeesemed teenigu ikka mind ja mitte vastupidi ;)
(sorri OT pärast. Ei saa kuidagi arusaamatu sõna "rõve" kasutuse või lausa rumala jutu peale vaiki olla )
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Tere!
Auto vahetus käsil ja jäi selline masin silma: http://www.auto24.ee/used/2272053 On ehk keegi vaatamas käinud? Siiani omanud Volvot ja Subarut, mõtlesin nüüd Saabi proovida kuna välja näeb küll kena ja kindlasti tahaks nahksisuga universaali-automaati.
Käisin vaatasin üle ja olid järgnevad puudused:
Omanik väitis et peal on uus aku, aga see oli täiesti tühi (kuigi tundus küll välimuse poolest uus). Autoplats laadis (oma sõnade järgi) terve öö ja kui järgmisel päeval tagasi läksin, siis ikka käima ei läinud. Täkku andes käivitus kohe. Proovisõit oli ca 20km ja kohapeal tiksus ka omajagu. Ja nii kui seisma jätsin, siis jälle enam ise käima ei läinud, seega mingi elektrijama (või uus aku oli mingi surnud aku), kohapeal tiksudes oli näha ka et xenonid veidi värelevad, üks isegi kustus mitmel korral silmapilguks ära. Kui pöördeid juurde vajutada, siis põlesid ilusti ühtlaselt.
Tagumine kõige parempoolne parkimisandur ei tööta.
Nupust kokkuklapitavad peeglid ei tööta, juhi oma liigub veidi, kundepoolne peaaegu üldse mitte.
Ja nii palju kui katte alt mootorit näha oli, siis oli see päris õline. Ka tehnoülevaatuse mees ütles, et kui heitgaasi testi tegi, siis nagu viskas sealt sinist. Kuna nähtav õline koht oli kohe õli sissevalamise augu kõrval, siis võib ju oletada, et oli mööda kallatud ja ei olnud ära puhastatud. Aga tundus siiski väga värske see õli seal ja peale sõitmist oleks seda nagu rohkem olnud kui enne.
Muidu oli seisukord ok, kast toimetas ka ilusti, kickdown töötas nagu peab. Vaatan et muid sama kerega diisel/universaal/automaat/nahksisu/xenon masinaid Eestis ei pakuta :(
Käisin masinat päris mitu korda vaatamas ja lõpuks avastasin veel, et kui masin on päeva-paar seisnud, siis kliima enam ei tööta. Tahab saada ca 20 min kalibreerimist (igal hommikul) enne kui tööle hakkab, nagu oma 19.07 ja 20.07 postituses rääkisin. CD-boxi sisu oli puudu. Belgiast uurides selgus, et läbisõitu on keritud ca 50 000. Igatahes. Kui tahtsin kõigi nende vigade eest hinda alla kaubelda, sest midagi väga hullu ju ei olnud ja õige hinnaga oleks täitsa ostnud, siis tüüp teatas järsku, et auto on maha müüdud. Sel hetkel olin auto hinna saanud 4200 peale. Nüüd näen et auto on uuesti müügis lihtsalt uues kohas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id_hash=67576d53dff8e44ea2c07b81bb3035df ja väga uue hinnaga. Koos registreerimiste ja esmase suure hooldusega võib siis rahulikult 6000EUR arvestada. Panen siia juurde ka VIN-koodi, kui keegi huviline peaks googeldama, siis saab siit kohe lugeda mis probleemid ees ootavad. YS3EF59W263511489
Vaevlen siiamaani autovalimise protseduuril ja aina kiiremaks läheb, vaja on midagi ära võtta. Vahepeal ka muid marke vaadanud aga no normaalselt eksemplari leida on ikka väga raske :)
Vahepeal küsiks kas seda on keegi vaatamas käinud või teab isendist midagi ( http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2279035 )? Auto vist müügis juba mõnda aega ja hinda ka allapoole krutitud.
Jah, olgugi et mul ca 7km linnaotsad siis ometi vahin juba 3.0 dislat (kas on hullus?!) :)
Vahepeal küsiks kas seda on keegi vaatamas käinud või teab isendist midagi ( http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2279035 )? Auto vist müügis juba mõnda aega ja hinda ka allapoole krutitud.
Jah, olgugi et mul ca 7km linnaotsad siis ometi vahin juba 3.0 dislat (kas on hullus?!) :)