9-5 valimine

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
skyline
Postitusi: 976
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#76

E Sept 12, 2016 22:07


Jah, olgugi et mul ca 7km linnaotsad siis ometi vahin juba 3.0 dislat (kas on hullus?!) :)


Jah, 11a vana 200+ tuh sõitnud 3,0 tdi ihalejale võib hullu või rahapõletaja diagnoosi panna küll (loe selle mootori tüüpveast mis neid hukutab) ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#77

T Sept 13, 2016 11:22

Terav torge aga aitäh selle eest :beer:
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#78

P Jaan 29, 2017 13:32

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2406904

Keegi oskab seda isendit kommenteerida?
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 142
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#79

P Jaan 29, 2017 17:32

See kuulutus üleval juba mõnda aega, hind muudkui langeb. Selle hinna eest kindlasti väga hea asi ju, seal veel mainimata, et tegu Griffiniga (nagu ka varustuspaketist näha). Navi küll puudu (nagu Rootsi autodel enamasti miskipärast), aga muidu tipp-topp varustusega.
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#80

P Jaan 29, 2017 17:54

Samas.. 2016 teisel poolel on omanik 2 korda vahetunud ja nüüd siis otsitakse juba kolmandat omanikku ca poole aasta jooksul?! Aastaarvu arvestades hind liigagi ahvatlev - paistab olevat retsept miski varjatud ja kuluka investeeringu järele? :) Loodetavasti eksin aga kuramus köidab küll..
jorks
Postitusi: 45
Liitunud: T Okt 20, 2015 9:11
Asukoht:
Auto:

#81

E Jaan 30, 2017 9:29

Otsid ainult universaali ja manuaali? Kui ei siis vaata ka http://www.auto24.ee/used/2420561
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#82

E Jaan 30, 2017 21:03

Kas Griffin tähendab mingit varustustaset või mida täpsemalt?

Nii mõnelgi mehel on siin 180+ kw+aut. kütusekuluks linnas märgitud ca 11l ? Kas selline kütusekulu fantastikavaldkonda ei kuulu? Endal oli 2.4l accord, aut. ja kütusekulu linnas oli soojal ajal 13, külmaga 16l.

Lisaks päriksin ka, kas prillidega mudeli ja kuni 05a mudeli 136kw mootoritel on mingi erinevus ka või on täpselt sama asjaga tegemist + samad tüüpvead?
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1093
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#83

E Jaan 30, 2017 21:37

Kas Griffin tähendab mingit varustustaset või mida täpsemalt?

Nii mõnelgi mehel on siin 180+ kw+aut. kütusekuluks linnas märgitud ca 11l ? Kas selline kütusekulu fantastikavaldkonda ei kuulu? Endal oli 2.4l accord, aut. ja kütusekulu linnas oli soojal ajal 13, külmaga 16l.

Lisaks päriksin ka, kas prillidega mudeli ja kuni 05a mudeli 136kw mootoritel on mingi erinevus ka või on täpselt sama asjaga tegemist + samad tüüpvead?


Omast kogemusest, 11L ei ole linnas küll ühelgi turbosaabi kütusekulu veel olnud, nõks alla 12L vist sai kunagi 2.3 lpt-ga. 180kw+ numbrid on sinna Accordi auku. Mootori vahe alates 2003 juuni kuust, hooldamatusest tulenevad vead ikka samad, karterituulutus korras.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#84

T Jaan 31, 2017 8:26

Kas Griffin tähendab mingit varustustaset või mida täpsemalt?

Nii mõnelgi mehel on siin 180+ kw+aut. kütusekuluks linnas märgitud ca 11l ? Kas selline kütusekulu fantastikavaldkonda ei kuulu? Endal oli 2.4l accord, aut. ja kütusekulu linnas oli soojal ajal 13, külmaga 16l.

Lisaks päriksin ka, kas prillidega mudeli ja kuni 05a mudeli 136kw mootoritel on mingi erinevus ka või on täpselt sama asjaga tegemist + samad tüüpvead?


Griffin on üldjuhul varustusaste ja vanematel kuni 2003.a mudeliteni oli see B308 mootoriga(V6), sealt edasi oli kas B235R? sest uued on 2.3 mootoriga ja vist kui õigesti mäletan, siis 260hj

Mina pole isiklikult selliseid numbreid veel näinud(13l/100km). Mul on hetkel keskmine kulu 8,9-10l/100km, aga eks see oleneb ikka jala asendist suuresti(jah mul on 169kw)

136kw mootorid on ühe sama puuga löödud jah, või noh, nagu nad enamus 2.3 liitrised. Sellegipoolest tuleb jälgida karterituulutust, isegi kui see on tehasest upgrade-i saanud. Väga palju tahab auto näppimist saada, aga siis hoiab sind ka.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1093
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#85

T Jaan 31, 2017 9:21

Sul oli mäletamist mööda päevane trip 52km MAANTEED tööle ja tagasi. :facts: :D
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13839
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#86

T Jaan 31, 2017 9:23

Igasugu keskmiste juures unustavad inimesed tavaliselt märkimata, millises režiimis see saavutatakse. Milline on linna/maantee suhe. 11 võib vabalt saada keskmiseks, kui sõita üle poole kilometraažist maanteel. See 200kW kulgeb legaalsel maanteekiirusel vabalt 7-8l 100-le, sest ta ei jõua boostialassegi seal. Kui aga trampima hakata, on numbrid hetkelt 2x suuremad. Ka linnal ja linnal on vahe. Kui sõidad ühest linna otsast teise, aga fooride all eriti ei pea tiksuma, siis on ka see 11-12 täitsa usutav. Kui aga sõidad hommikul külma mootoriga 5km ja kulutad selleks 15-20 minutit..:P no problem 17-18 kulunumbreid saada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 378
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320

#87

T Jaan 31, 2017 10:37

Nii mõnelgi mehel on siin 180+ kw+aut. kütusekuluks linnas märgitud ca 11l ? Kas selline kütusekulu fantastikavaldkonda ei kuulu? Endal oli 2.4l accord, aut. ja kütusekulu linnas oli soojal ajal 13, külmaga 16l.

Jaanist saadik ikka otsid SAABi. Järjekindlus võib kunagi isegi sihile viia :thumb:

Mida sa pead silmas "siin märgitud all" kui spiritmonitori andmeid, siis saad üpris kindlalt veenduda klikates sinna näidupeale.

Ma saan sulle pea poolaasta kokku võtte anda. 200+ kw Mootori saan maanteel soojaks ja siis linnas ummikutes ja tuleb 11 pole miskit teha. Käigukast ka S asendis suht tihti.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/776290.html


Ise mainisid, et sul sõite 5 km linna siis võid cyberi andmeid vaadata tal suht sama. Paugutab külamootoriga kohale ja õhtul tagasi.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/299725.html

Head analüüsimist.

Terv, Ainar
Pereira
Postitusi: 129
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#88

T Jaan 31, 2017 11:51


Ma saan sulle pea poolaasta kokku võtte anda. 200+ kw Mootori saan maanteel soojaks ja siis linnas ummikutes ja tuleb 11 pole miskit teha. Käigukast ka S asendis suht tihti.


Eks see maanteesõit ju toobki selle keskmise alla.
kroom
Postitusi: 256
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#89

T Jaan 31, 2017 12:12

Tegelikult on autol, mis sõidab sinna 15000 km kanti aastas kütusekulul vaid diagnostiline väärtus - kui hakkab kulus anomaaliaid tekkima, on kas mootoril või termostaadil või tarkvaral või piduritel või millel iganes midagi viga.
Rahaliselt on auto puhul kütusekulu siiski üks kulu paljudest (remont, hooldus, kindlustus, rehvid, pesemine, aknapesu vedelik), liisingu auto puhul veel liising ja kaskogi otsa nii et kas linnas kulub 11 või 14 ning maanteel 7 või hoopis 8... vanaema Weatherwax ütleb selle kohta pealoogia.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#90

T Jaan 31, 2017 12:17

Turbomootoril kW ei loe ka. kW tulevad sellest hetkest kus turbo järel on. Pisut rahulikumalt linnas sõites ja see ei rakendugi. Sõidad vabalthingava mootoriga.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1772
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#91

T Jaan 31, 2017 13:07

Pidin ka sõna sekka panema. Kõige ökom Saab mis mul eales olnud. 9-3ss 110kw manuaal. Linnas saab rahulikult sõites 10, mingi 7km otsaga. Oli üks hiljem õhtu kui Järvevanast sõitsin Tabasallu. Valgusfoore oli. Kompu 6,5L /100le. Tagasi Pelgulinna 6,4
See on ökocombo! Praegu maantee linn keskmine ca 8. ULME tundub, aga ei saa vaielda ka, kulu pole suurem olnud.
Aga 9-5 automaat oli tavakulu keskmine 12
Sent from my Monte Carlo using B236
D116
Postitusi: 2063
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#92

T Jaan 31, 2017 15:05

Turbomootoril kW ei loe ka. kW tulevad sellest hetkest kus turbo järel on. Pisut rahulikumalt linnas sõites ja see ei rakendugi. Sõidad vabalthingava mootoriga.


Ikka loevad kW ka, ma sain hästi tunda kuidas võimsuse suurendamisega ka kütusekulu kasvas.
Talvel linnas 17-18l, maanteel 100-120km/h 9-10l, see on bensiiniga, kui E85-ga siis +30% veel.
__In Boost We Trust__
rriiel
Postitusi: 8
Liitunud: T Apr 19, 2016 10:42
Asukoht:
Auto:

#93

T Jaan 31, 2017 15:06

Ükskord mind auto lausa ehmatas -- tankisin Laagri statis auto ära, nullisin loendurid, naguikka, ja siis sõitsin õhtusel ajal rahulikult läbi linna Narva maantee poole. Peterburi teel Narva poole linnast välja kiirendades avastasin, et auto pakub keskmiseks üliulmelised 7,3l/100km. Samas juureldes edasi, midagi imestada ei ole, liiklust sel ajal enam eriti ei olnud ja ühtlaselt rahulikult linnakiirusel kulgedes umbes nii lähebki, mõned laisad foorikiirendused otsa.

Keskeltläbi ütleb Fuelio mulle praeguseks 9,98l/100km kütusekuluks. Auto on siis 2007a 9-5 Aero. Üldiselt sõidan rahulikult aga möödasõite ikka naudin ja no aeg-ajalt ka hädavajalik karterituulutussessioon meelest ära ei lähe. (oi, seda oleks lahe seletuskirjas selgitada...)

Seega kokkuvõtlikult: mingi ökoautoga tegu ei ole, kuid samas ka röögatult palju seda kütust ei kulu. Ja kui tundubki see 10l sajale palju, siis leebud esimest möödasõitu tehes -- kohe on aru saada, et ükski tilk kütust ei kulunud asjata.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#94

T Jaan 31, 2017 15:10

Sul oli mäletamist mööda päevane trip 52km MAANTEED tööle ja tagasi. :facts: :D


Mine p.... See auto on mul juba Tallinnast saati, siis polnud ka nii suur kütusekulu!!!
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 391
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#95

T Jaan 31, 2017 17:48

Kui kütusekulu on määrav siis Ei Saa endale SAAB i lubada. SAABide tühimass on juba selline mis "ökoliikumist" ei taga. Nissan i vöi Mitsubishi elektriautod vöi siis Citoen C1 ja nn kütuse vöi siis energia kulu edasiliigutud km kohta on minimaalsed. Paraku söidumugavused kannatavad selle kokkuhoiu all. Ei püsi need kipakad autod SAAB iga samaväärselt stabiilselt teel , möödasöidud veokitest vötavad lausa higistama. Ja talvel on elektriauto sellel ajaperioodil mil ei söida temaga kogu aeg mingi kaablijupiga kusagil pistikupesas kinni.
Korras ja hooldatud SAABiga aga veered sadu / tuhandeid km turvaliselt ja mugavalt. Paaki täis tankides muiduga vaatad veidi nukralt kuidas ca 80 eur pangaarvelt kütusemüüja rahakotti kadus kuid hingad sügavalt sisse ja jätkad rahulikult teekonda.Köik tangitud kütus pöleb alati ära,kui SAABi kodu ukse ees seistes roostetada ei lase - selles vöid kindel olla.
Kütusekulu söltub auto korrashoiust ja juhi sõidustiilist. Käige Lux-Expressi bussijuhi koolitusel ja kui öpetatud söiduvötteid hakkate kasutama siis ka 9-5 muutub suhteliselt ökonoomseks autoks. Maanteel 7l/100 km ja ainult linnas 11l/100 km kohta on täiesti arvestatavad kütusekulud bensiiniga. Ja KW määr ei ole nii tähtis kui selle suurema KW kaasnev parempoolse pedaali tallamise fiiling.
caarel
Postitusi: 290
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#96

T Jaan 31, 2017 21:33

Võin rahustuseks välja tuua ka kulu lae. Nii kui masin töösoojaks saab, mina oma vanale aerole armu ei anna. Ilma S'ta tallan selliselt, et 0-st 55ni jõuaks ta võimalikult kiirelt, ehk pedaal põhjas, kui olen esimene foori taga. Auto sõidab linnas ja ainult linnas ning suht alla 10 minutilisi otsi. Sellise ilmaga saan 5 minutiga masina soojaks (kuni 2000 pööret) ja edasi paar minutit pidevalt lapatsit, kus võimalik. Võimalusel kasutan 70 aladega trajektoore, et saaks pikemalt lasta (sekundi :) )
Kütusekulu on ca 18L/100.
Maanteele minnes on 90ga kruisides ca 6L/100. Puhas ökopill. (Maanteele sattus viimati aasta tagasi)
Automaatkast.
Trooja
Postitusi: 216
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#97

N Veebr 02, 2017 11:55

Võin rahustuseks välja tuua ka kulu lae. Nii kui masin töösoojaks saab, mina oma vanale aerole armu ei anna. Ilma S'ta tallan selliselt, et 0-st 55ni jõuaks ta võimalikult kiirelt, ehk pedaal põhjas, kui olen esimene foori taga. Auto sõidab linnas ja ainult linnas ning suht alla 10 minutilisi otsi. Sellise ilmaga saan 5 minutiga masina soojaks (kuni 2000 pööret) ja edasi paar minutit pidevalt lapatsit, kus võimalik. Võimalusel kasutan 70 aladega trajektoore, et saaks pikemalt lasta (sekundi :) )
Kütusekulu on ca 18L/100.
Maanteele minnes on 90ga kruisides ca 6L/100. Puhas ökopill. (Maanteele sattus viimati aasta tagasi)
Automaatkast.


Sõidan samamoodi, enamasti S sees ainult ja foori alt ikka võimalikult kiirelt kiirus üles. Minu sõidud toimuvad kõik Pärnu linnas ainult ja kompuuter näitab 14,5 üldiselt. Maanteel pole enda 200kw'ga küll normaalset kütusekulu saanud mõõta, kuid 169kw-ga oli Pärnu-Saabianti keskmine kulu 8,4L/100'le, NB! Aerotasin kõvasti, pikemal möödasõidul ehmatasin ka ise möödasõidu lõppedes spidomeetri peale ära.. Keskmine kiirus kuskil 110.
Praegu tegelikult kui sõidaks linnas normaalselt nagu teised, oleks keskmine kulu 12,5-13 ja maanteel 110ga 7,8 ja 90ga ma usun et jääb 7,2 juurde. Automaadiga tegemist.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
sigaelmar
Postitusi: 1027
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#98

T Veebr 07, 2017 22:09

Kui siin juba kütusekulust juttu on siis otsin omale justnimelt manuaalkastiga 9-5 Aerot sest see on üks parima küttekulu ja kiirenduse suhtega auto mis mul olnud on. Maanteel sain mina 6,8 sajale kompuutri järgi. Ma ei mäleta kas ma kompuutri vea ka välja arvutasin aga ma mäletan, et Kuressaarest Tallinnasse sõidu peale kulus veidike vähem kui veerand paaki bensiini. Igatahes pärast Aerot ma soetasin endale BMW E61 525D ja mina pole tundnud, et see vähem kütust võtnud oleks. Linnas vist võttis talvel isegi rohkem.
Vasta