9-5 valimine

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3112
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#26

R Juun 24, 2016 18:43

See on elu. Nr 1 kohta on Foorumis vähemalt kaks teemat. 3.0 diisli kohta saad otsingut kasutada. 136 watti on lahja. Need mis järgi jäid on ka vahelduva eduga müügis rippunud juba pikalt-pikalt.
Järelturu mõttes ikka Aero 136kW rebib samapalju kütust...
entson
Postitusi: 372
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#27

R Juun 24, 2016 23:43

Saabi omades pead olema valmis remondile panustama rohkem ,kui ehk mõnele teisele margile, aga see sõltub väga lisadest,mis Saabil on olemas ka suht lahjal variandil.Kui võidu kihutamas ei käi,siis saab kõikide mootoritega sõita ja see 2s kiirenduse juures ei määra nii palju ,kui samavõrra pidurdamisega hiljaks jäädes.Aga teadmine ,et on AERO- annab ehk pikkusele cm juurde.
Saan harva sõita SAABIGA.
TheDiegoMedia
Postitusi: 8
Liitunud: R Juun 10, 2016 20:30
Asukoht:
Auto:

#28

L Juun 25, 2016 11:48

Saabi omades pead olema valmis remondile panustama rohkem ,kui ehk mõnele teisele margile, aga see sõltub väga lisadest,mis Saabil on olemas ka suht lahjal variandil.Kui võidu kihutamas ei käi,siis saab kõikide mootoritega sõita ja see 2s kiirenduse juures ei määra nii palju ,kui samavõrra pidurdamisega hiljaks jäädes.Aga teadmine ,et on AERO- annab ehk pikkusele cm juurde.

Räägime täpsemalt siis juba, milline lisa paneb remondile rohkem panustama?
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 391
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#29

P Juun 26, 2016 23:40

Iga lisa paneb remondile rohkem panustama kui soovid , et Sinu sõiduvahend oleks samade funktsioonidega kui ta oli kunagi aastaid tagasi tehaseväravast väljununa. MY 2006 - 2009 9-5 on kindlasti turvaline ja mugav sõiduauto. Disain on kaasaegsem kuid võrreldes MY 2005 9-5 on ehk koostematerjalidelt veidi tõesti kokku hoitud. Auto kasutamise juures ei ole kütusekulu ehk sellise 20 kkm aastaläbisõidu puul nii tähtis kui komfort selle korvab. Ja mugavust , turvalisust ja sõidunaudingut on SAAB 9-5 AERO puhul piisavalt nii MY 2004 kui MY 2008 mudeli puhul. Kajuks aga on kasutatud autode turul palju selliseid sõidukeid millega on ainult sõidetud ja siis äralagunenuna nn kiirremont tehtud ja müümiseks jäetud. Ei oma tähtsust ju kas automark on MB , BMW , AUDI , VOLVO , SAAB jne jne , rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist.
9-5LPT
Postitusi: 1093
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#30

E Juun 27, 2016 0:03

Tundub vägagi puusalt tulistamisena..


Ei tundu, nr 1 Leedust toodud, suitseb ja üldine välimus jätab soovida, seda siin juba lahatud.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#31

E Juun 27, 2016 16:04

Saabi ostmisel pead lähtuma, et sul peale auto ostu jääks veel raha alles. SEST kindlasti on seal midagi katki ja kui ei ole, siis kohe läheb. ptui ptui ptui, olen enda omaga väga Rahul ja ei saaa aru millest teised foorumlased räägivad vahest, et kõik on katki. TB olen vahetanud, Õlivahetus toimub regulaarselt, turbo on minemas, aga teine on kohe olemas ja nii ta läheb. Aga see 10000km mis ma enda omaga sõitnud olen, on ikka väga mõnus aeg olnud. AGA üheksa-viitel on vahe sees, loe erinevate inimeste teemasid, kes mida teeb ja miks.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
13piisab
Postitusi: 383
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 0,5tk+0,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 1,5tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, M2140

#32

E Juun 27, 2016 23:30

Saabi ostmisel pead lähtuma, et sul peale auto ostu jääks veel raha alles. SEST kindlasti on seal midagi katki ja kui ei ole, siis kohe läheb.

see on eluterve lähenemine iga masina (st ka mitte-Saabid) puhul. Ning pannes hinge valmis halvimaks on igasuguste võimalike jamade mitterealiseerumine või vaid osaline realiseerumine ju puhas rõõm :)

sorri teemavälisus, aga pärast pisukest eeltööd tuleb endale mingi mõte maha müüa ning seejärel olla jätkuvalt veendunud, et see oli kõige parem mõte. Nii säilib meelerahu ;)
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#33

K Juun 29, 2016 13:07

Tundub vägagi puusalt tulistamisena..


Ei tundu, nr 1 Leedust toodud, suitseb ja üldine välimus jätab soovida, seda siin juba lahatud.


Ma täitsa usun, et see nr.1 on rape - ma ei julgekski autot platsilt osta. Kui, siis eelneva omaniku käest.
Puusalt aga seetõttu, et seal oli rohkem kui 1 auto link..
Trooja
Postitusi: 216
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#34

K Juun 29, 2016 13:52

Ei tea mis hinnaklassis täpselt ostad, kuid.. kui mina peaks hetkel Saabi vaatama, siis ma vaataks Ainult nendesse teemadesse:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29555
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29733
Tunnistan üles.. Vaatan punase teemat nädalas mitu korda ja lihtsalt ila tilgub koguaeg.. Kahjuks pole Veel sellist ressurssi.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
TheDiegoMedia
Postitusi: 8
Liitunud: R Juun 10, 2016 20:30
Asukoht:
Auto:

#35

K Juun 29, 2016 18:06

Ei tea mis hinnaklassis täpselt ostad, kuid.. kui mina peaks hetkel Saabi vaatama, siis ma vaataks Ainult nendesse teemadesse:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29555
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29733
Tunnistan üles.. Vaatan punase teemat nädalas mitu korda ja lihtsalt ila tilgub koguaeg.. Kahjuks pole Veel sellist ressurssi.

Sa pole ainuke, kuuaega juba punasel silma peal hoidnud. Alati juhtub nii, et kui vaja miskit suuremat osta, tekivad väiksemad väljaminekud, mis söövad raha käest ära. Ei taha ilma hooldusfondita ka uut autot osta päris.
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1093
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#36

K Juun 29, 2016 18:34

Selle punasega peaks mõnda aega saama hakkama ilma hooldusfondita, rantto seal kõik vajaliku juba korda teinud.
TheDiegoMedia
Postitusi: 8
Liitunud: R Juun 10, 2016 20:30
Asukoht:
Auto:

#37

K Juun 29, 2016 19:52

Selle punasega peaks mõnda aega saama hakkama ilma hooldusfondita, rantto seal kõik vajaliku juba korda teinud.

Rantto on tõesti autoga suure töö ära teinud ja auto on aus.
Teades masina ajalugu siis üks linnuke siin alles siristas selle kohta: "...rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist." :fight:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3112
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#38

K Juun 29, 2016 20:59

Palun valgusta ka teisi, et Su väidetel ka midagi vett pidavat oleks.
TheDiegoMedia
Postitusi: 8
Liitunud: R Juun 10, 2016 20:30
Asukoht:
Auto:

#39

K Juun 29, 2016 21:48

Palun valgusta ka teisi, et Su väidetel ka midagi vett pidavat oleks.

Ei tasu nii tõsine ka nüüd olla, minu öeldu oli iroonia kasutaja I-Vaari öeldu põhjal. Sinu punane on hetkel ilmselt turul kõige korralikum, elustasid ühe surnud erilise aero. :thumb:

Iga lisa paneb remondile rohkem panustama kui soovid , et Sinu sõiduvahend oleks samade funktsioonidega kui ta oli kunagi aastaid tagasi tehaseväravast väljununa. MY 2006 - 2009 9-5 on kindlasti turvaline ja mugav sõiduauto. Disain on kaasaegsem kuid võrreldes MY 2005 9-5 on ehk koostematerjalidelt veidi tõesti kokku hoitud. Auto kasutamise juures ei ole kütusekulu ehk sellise 20 kkm aastaläbisõidu puul nii tähtis kui komfort selle korvab. Ja mugavust , turvalisust ja sõidunaudingut on SAAB 9-5 AERO puhul piisavalt nii MY 2004 kui MY 2008 mudeli puhul. Kajuks aga on kasutatud autode turul palju selliseid sõidukeid millega on ainult sõidetud ja siis äralagunenuna nn kiirremont tehtud ja müümiseks jäetud. Ei oma tähtsust ju kas automark on MB , BMW , AUDI , VOLVO , SAAB jne jne , rondiks söidetud auto on ront ka pärast ülelakkumist.
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#40

N Juun 30, 2016 20:32

Kui saaks kuskilt 2004 mudeli manuaal,universaal ja aero, siis ostaks endalegi veel ühe.oleks veel punane ja heleda sisuga, siis oleks eriti super aga sellist vist pole olemas.
heff
Postitusi: 243
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: nissan

#41

N Juun 30, 2016 21:38

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2277989

Küll aga 2003, mitte 2004.
rgz
Postitusi: 20
Liitunud: K Juun 22, 2016 12:44
Asukoht:
Auto:

#42

R Juul 01, 2016 14:09

Selle masina küsimuse püstitasin ma isegi aga laideti maha..
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 142
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#43

P Juul 03, 2016 1:13

Tere!

Auto vahetus käsil ja jäi selline masin silma: http://www.auto24.ee/used/2272053 On ehk keegi vaatamas käinud? Siiani omanud Volvot ja Subarut, mõtlesin nüüd Saabi proovida kuna välja näeb küll kena ja kindlasti tahaks nahksisuga universaali-automaati.
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#44

P Juul 03, 2016 11:03

Viimase 5aastaga sõitnud 30000 km.:eureka: .Samas ega maksa ka eriti palju, suur hooldus ära teha, kastiõli ka uus panna.
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 142
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#45

P Juul 03, 2016 17:34

Ega läbisõitu jah saa vist kunagi tõena võtta. Kõige rohkem muret valmistab see, et kuigi tegu autoplatsiga, siis müüjaks on eraisik, ehk siis varjatud probleemide korral pole peale ostu mingit garantiid. Sealsamas Atlantes ülevaatust teha ei ole päris kindel, kui ausalt nad sellesse suhtuks. Kus üldse Tartukandis Saabe üle vaadata lasta peale tavaliste ülevaatuspunktide?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#46

P Juul 03, 2016 18:33

1.9 diisel on Fiati oma ja sellega ei ole küll vaja ekstra nn. saabigurut vaja ä. Auto nagu iga teinegi. Bensiini saabid on sellised nikerdised, et isegi nn esindus jääb seisukorra hindamisega hätta. Carringut pean siin silmas. Diisliga käi suvalises ülevaatus punktis ja kui on ülevaatuse kõlbulik siis tundub korras olevat.
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#47

E Juul 04, 2016 9:38

1.9 diisel on Fiati oma ja sellega ei ole küll vaja ekstra nn. saabigurut vaja ä. Auto nagu iga teinegi. Bensiini saabid on sellised nikerdised, et isegi nn esindus jääb seisukorra hindamisega hätta. Carringut pean siin silmas. Diisliga käi suvalises ülevaatus punktis ja kui on ülevaatuse kõlbulik siis tundub korras olevat.


Huvitav,mis imenikerdis see SAABi bensiinimootor siis on ,et sellest ainult saabigurud aru saavad ?

Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#48

E Juul 04, 2016 10:55

Ei tea mina ka mis imenikerdis see saabi bensiinimootor on aga isegi Carring, kes oli täitsa ametlik esindaja sellele margile jääb hätta bensiinimootoriga isendi diagnoosimises. Bensiinimootoril on juba inseneri laualt pärit vigu. Karterituulutus, mootori ülemise otsa õlitus, mootori üleüldine õli pidamatus, süütesüsteem ehk nad üritasid liiga palju ise asju leiutada aga ei tulnud välja.
13piisab
Postitusi: 383
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku
Auto: 0,5tk+0,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 1,5tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, M2140

#49

E Juul 04, 2016 11:27

Bensiinimootoril on juba inseneri laualt pärit vigu. Karterituulutus, mootori ülemise otsa õlitus, mootori üleüldine õli pidamatus, süütesüsteem ehk nad üritasid liiga palju ise asju leiutada aga ei tulnud välja.

Loetletud jutud pole otseselt mootorivead - Saab lubas liiga pikka hoolduavälpa ning süütekassettide hädad (10+a vanadel masinatel) ei ole Saabispetsiifilised.
Hp/l on jutuksolevatel (siiski vanadel) Saabidel natuke teine kui "pommikindlatel vabalthingavatel" ja kõike head korraga ei saa ;)
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 718
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#50

E Juul 04, 2016 12:31

Kui palju on saabi bensiinimootoreid laiali lendand ja kui palju on diiselmootoreid laiali lendand. Saale kolin on ju täiesti tavaline. Puruks kolb ka ei ole kuigi haruldane. Isegi mootoriplokid on elust lahkunud kuna mingi tükk sellest on otsustanud lahkuda. Ehk mulle siiski tundub, et insenerid kes bensiinimootori projekteerisid tahtsid küll parimat aga välja kukkus nagu see kukkus. Mitte just kõige töökindlam asjandus.
Vasta