Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Metsakutsu37
Postitusi: 49
Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
Asukoht:
Auto:

#1

T Juul 12, 2016 14:06

Arvasin, et sain haigusest lahti, aga ikka see tonnine :wall: Teab keegi midagi sellest autost: http://www.auto24.ee/used/2217508
Mida peaksin tähele panema, jälgima, küsima. Või panen silmad kinni ja kuulan, mida süda autosse istudes räägib?

Ei hakka uut teemat tegema. Küsimus ka ühe 9-3 kohta Tartus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066756
Auto oli minu teada müügis ka talvel. On tegu mõne klubilise masinaga? Oskab keegi öelda tehnilise seisukorra kohta miskit?

Tänan ette väga heade nõuannete eest!
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 435
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#2

T Juul 12, 2016 14:19

No eks see ole 9000 puhul ostmisega tavaline taks - kuulad, ega kett ei lagise. Üldse, mis häält teeb mootor külmast peast. Kui omanik on mootori soojaks lasknud, siis midagi varjata.
Kilometraaž+turbo kombinatsioon ei pruugi veel midagi tähendada aga tähelepanelikult vaadata, kas viskab suitsu tühikäigul pedaal põhja vajutades. Plokikaanetihendi viga samuti tuleb välja.

Esiklaasi pead niikuinii ära vahetama sellel. Pane see raha juurde, muidu ei pruugi ülevaatuselt läbi saada (olenevalt prao asukohast). Rooste on kriitilise tähtsusega (esikoopad, esiklaasi ümbrus).

Eks kui ligidalt näed, siis see ütleb palju, et kas on hea omanik olnud või mitte. See määrab enamuse ära.
Tee endale tonnise põhivead selgeks ja siis võid julgemini ka ostma minna.

Mina võtaks ja mõõdaks silindrite surveastmed kohapeal üle, see surveastmise manomeeter ei ole kallis ja annab sulle olulist infot jälle, kas mootor töötab korralikult või on juba remonti oodata.
Metsakutsu37
Postitusi: 49
Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
Asukoht:
Auto:

#3

T Juul 12, 2016 14:39

Rumal küsimus, aga kuidas seda silindri surveastet selle manomeetriga mõõdetakse? :red:
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
saabu
Postitusi: 723
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

T Juul 12, 2016 14:55

Kütusekulu nagu diislil.Kompressiooni mõõtmiseks DI maha, küünlad välja, mõõtja küünla auku ja starterit.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#5

T Juul 12, 2016 15:10

Juhi uksega on midagi tehtud, ei ole originaal iluliist.
Muidu piltidel kena Anny.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 435
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#6

T Juul 12, 2016 15:31

Kütusekulu nagu diislil.Kompressiooni mõõtmiseks DI maha, küünlad välja, mõõtja küünla auku ja starterit.


Jutt õige. Ja siis vaatad, kas surveaste jääb kõikidel silindritel sarnasesse vahemikku. Kuidas see nüüd oligi, et kui näiteks on ühel silindril 11 bar, siis teistel võib olla +/- 1 see väärtus. Kui näiteks mõni silinder on oluliselt väiksem, siis viitab probleemidele.
keenius
Postitusi: 269
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#7

K Juul 13, 2016 21:31

Kas keegi ajab segamini surveastme ja kompressiooni?
napoleon
Saabiklubi liige
Postitusi: 1487
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht:
Auto:

#8

N Juul 14, 2016 17:48

Vabandan OT pärast ette, aga mis sul selle punasega juhtus? Või on saabipisik juba nii sisse löönud, et ühest Saabist peres jääb väheks? ;)
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 342
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320

#9

N Juul 14, 2016 18:16

Vabandan OT pärast ette, aga mis sul selle punasega juhtus? Või on saabipisik juba nii sisse löönud, et ühest Saabist peres jääb väheks? ;)


2xOT Selle auto õnnetu lõpp on siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29683

Terv, Ainar
ARZT
Postitusi: 400
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#10

N Juul 14, 2016 19:44

Surveaste ja kompressioon on tõesti 2 väga erinevat asja. Mõõtühikudki erinevad :)
Metsakutsu37
Postitusi: 49
Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
Asukoht:
Auto:

#11

E Juul 18, 2016 9:52

Upitan teemat, sai pealkirja lisatud ka 9-3....
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066756
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
heff
Postitusi: 201
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: 9-3 SS MY09

#12

E Juul 18, 2016 10:09

See 9-3 on küll isuäratav :love:
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1034
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#13

E Juul 18, 2016 10:32

See auto on ju vahelduva eduga müügis olnud?
Kena masin, ALU52 sobib sinna alla hästi. Lenda kohale ja uuri, see foorumis lahkamine on nagu ta on. Ehk mõni klubiline Tartust aitab ülevaatamisega
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 810
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#14

T Juul 19, 2016 1:10

Tonnise kohta tean niipalju, et see oli aastaid tagasi mu venna kasutuses ja 125kw seal kohe kindlasti ei ole (kui seda uuesti näpitud pole) - rebis väga ägedalt edasi.
Kogenud Aeronaut. :drive:
13piisab
Postitusi: 350
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Saku
Auto: 2tk 9-5, 2tk Vectra2000, 2tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140(6)

#15

T Juul 19, 2016 10:02

Kas keegi ajab segamini surveastme ja kompressiooni?

Siault paistab nii, aga teisalt kompressioon = dünaamiline surveaste.
Vasta