1. leht 1-st

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 14:06
Postitas Metsakutsu37
Arvasin, et sain haigusest lahti, aga ikka see tonnine :wall: Teab keegi midagi sellest autost: http://www.auto24.ee/used/2217508
Mida peaksin tähele panema, jälgima, küsima. Või panen silmad kinni ja kuulan, mida süda autosse istudes räägib?

Ei hakka uut teemat tegema. Küsimus ka ühe 9-3 kohta Tartus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066756
Auto oli minu teada müügis ka talvel. On tegu mõne klubilise masinaga? Oskab keegi öelda tehnilise seisukorra kohta miskit?

Tänan ette väga heade nõuannete eest!

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 14:19
Postitas arvo92
No eks see ole 9000 puhul ostmisega tavaline taks - kuulad, ega kett ei lagise. Üldse, mis häält teeb mootor külmast peast. Kui omanik on mootori soojaks lasknud, siis midagi varjata.
Kilometraaž+turbo kombinatsioon ei pruugi veel midagi tähendada aga tähelepanelikult vaadata, kas viskab suitsu tühikäigul pedaal põhja vajutades. Plokikaanetihendi viga samuti tuleb välja.

Esiklaasi pead niikuinii ära vahetama sellel. Pane see raha juurde, muidu ei pruugi ülevaatuselt läbi saada (olenevalt prao asukohast). Rooste on kriitilise tähtsusega (esikoopad, esiklaasi ümbrus).

Eks kui ligidalt näed, siis see ütleb palju, et kas on hea omanik olnud või mitte. See määrab enamuse ära.
Tee endale tonnise põhivead selgeks ja siis võid julgemini ka ostma minna.

Mina võtaks ja mõõdaks silindrite surveastmed kohapeal üle, see surveastmise manomeeter ei ole kallis ja annab sulle olulist infot jälle, kas mootor töötab korralikult või on juba remonti oodata.

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 14:39
Postitas Metsakutsu37
Rumal küsimus, aga kuidas seda silindri surveastet selle manomeetriga mõõdetakse? :red:

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 14:55
Postitas saabu
Kütusekulu nagu diislil.Kompressiooni mõõtmiseks DI maha, küünlad välja, mõõtja küünla auku ja starterit.

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 15:10
Postitas D116
Juhi uksega on midagi tehtud, ei ole originaal iluliist.
Muidu piltidel kena Anny.

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 12, 2016 15:31
Postitas arvo92
Kütusekulu nagu diislil.Kompressiooni mõõtmiseks DI maha, küünlad välja, mõõtja küünla auku ja starterit.


Jutt õige. Ja siis vaatad, kas surveaste jääb kõikidel silindritel sarnasesse vahemikku. Kuidas see nüüd oligi, et kui näiteks on ühel silindril 11 bar, siis teistel võib olla +/- 1 see väärtus. Kui näiteks mõni silinder on oluliselt väiksem, siis viitab probleemidele.

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: K Juul 13, 2016 21:31
Postitas keenius
Kas keegi ajab segamini surveastme ja kompressiooni?

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: N Juul 14, 2016 17:48
Postitas napoleon
Vabandan OT pärast ette, aga mis sul selle punasega juhtus? Või on saabipisik juba nii sisse löönud, et ühest Saabist peres jääb väheks? ;)

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: N Juul 14, 2016 18:16
Postitas Ainar
Vabandan OT pärast ette, aga mis sul selle punasega juhtus? Või on saabipisik juba nii sisse löönud, et ühest Saabist peres jääb väheks? ;)


2xOT Selle auto õnnetu lõpp on siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=29683

Terv, Ainar

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: N Juul 14, 2016 19:44
Postitas ARZT
Surveaste ja kompressioon on tõesti 2 väga erinevat asja. Mõõtühikudki erinevad :)

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: E Juul 18, 2016 9:52
Postitas Metsakutsu37
Upitan teemat, sai pealkirja lisatud ka 9-3....
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2066756

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: E Juul 18, 2016 10:09
Postitas heff
See 9-3 on küll isuäratav :love:

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: E Juul 18, 2016 10:32
Postitas Pootsman
See auto on ju vahelduva eduga müügis olnud?
Kena masin, ALU52 sobib sinna alla hästi. Lenda kohale ja uuri, see foorumis lahkamine on nagu ta on. Ehk mõni klubiline Tartust aitab ülevaatamisega

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 19, 2016 1:10
Postitas 9-5LPT
Tonnise kohta tean niipalju, et see oli aastaid tagasi mu venna kasutuses ja 125kw seal kohe kindlasti ei ole (kui seda uuesti näpitud pole) - rebis väga ägedalt edasi.

Saab 9000 Rakveres+ 9-3OG 180kW Tartu

Postitatud: T Juul 19, 2016 10:02
Postitas 13piisab
Kas keegi ajab segamini surveastme ja kompressiooni?

Siault paistab nii, aga teisalt kompressioon = dünaamiline surveaste.