Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
vanem
Postitusi: 2
Liitunud: K Aug 09, 2006 0:57
Asukoht:
Auto:

#1

K Aug 09, 2006 1:10

Soov ka elu esimene Saab soetada. Ei tahaks seda kahetseda, sestap mis arvate antud isendist?
Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Aug 09, 2006 7:37

Algselt postitas: vanem
Soov ka elu esimene Saab soetada. Ei tahaks seda kahetseda, sestap mis arvate antud isendist?
Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW

Griffin mudelina on ainuke bensumootoriga 9-5 mida endale julgeksin soetada. Aga antud kuulutuses 36 000 km'i rõhutamine on küll IMHO naljanumber. Mina eelistaksin hoopis seda griffi. Anne autoaia kohta on siin foorumis head räägitud. Atlante tundub jällegi selline susllikute punt. Aga see on ainult minu isiklik arvamus.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#3

K Aug 09, 2006 7:45

Krt kui mu vanad silmad mind ei peta siis vähemalt fotolt ei paista ka näiteks neid tekstis lubatud istmesoojendusi, lüliti rohkem nagu ventileeruva iseloomuga?
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 09, 2006 8:31

Ilma istesoojenduseta nahkistmed eestis talvel - see tähendab karupükse. Kindlasti uuri hooldusajalugu, juhul, kui seda olemas on. Muidu pead ilmselt arvestama rihmad rullikud (esindus ca 8k mujal ilmselt ca 4k).
Maandy
Postitusi: 69
Liitunud: P Mai 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#5

K Aug 09, 2006 11:18

Istmesoendused on sellel mida suur soovitab ja sellel on veel ventilatsioon ka , kuid see mis auto24 nüüd on on lüliti jah ventilatsiooni märgiga et istmesoendust pole siis aga ma soovitaks ka seda istmesoendusega värki. Ma veel ei tea kuna pole ühtegi talve üle eland sai ka suht alles soetatud aga kindlasti on ilma soenduseta talvel külm kui juba riidest istmetel lõgised hommiku siis ma nahka ei tahaks proovidagi..
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#6

K Aug 09, 2006 11:40

Algselt postitas: Maandy
Istmesoendused on sellel mida suur soovitab ja sellel on veel ventilatsioon ka , kuid see mis auto24 nüüd on on lüliti jah ventilatsiooni märgiga et istmesoendust pole siis aga ma soovitaks ka seda istmesoendusega värki. Ma veel ei tea kuna pole ühtegi talve üle eland sai ka suht alles soetatud aga kindlasti on ilma soenduseta talvel külm kui juba riidest istmetel lõgised hommiku siis ma nahka ei tahaks proovidagi..


Seesamunegi, et meesterahvastel ei soovita spetsialistid istmesoojendusega üle pingutada. Teadupärast vajab meestel seemnerakkude moodustumine e spermatogenees veidi madalamat temperatuuri, seepärast on loodus ka munandid sättinud kerest tiba eemale, et oleks noh, törts jahedam (kraade ma peast hetkel ei mäleta). Kui nüüd istumine on hästi soojaks krutitud, ei saavuta eelpoolnimetatud kehaosa piisavalt madalat temperatuuri ja sellega on loodud ebasobivad tingimused spermatogeneesiks. :( Seevastu daamedele on see väga oluline, et talvel pärast kelgutamist saaks pepu sooja koha peale. Ning tüdrukud ei peaks mitte pahaseks saama, kui noormees neid endale sülle istuma kutsub - kõik on nende endi tervise huvides! :eureka:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

K Aug 09, 2006 12:13

Algselt postitas: suur
Mina eelistaksin hoopis seda griffi. Anne autoaia kohta on siin foorumis head räägitud. Atlante tundub jällegi selline susllikute punt. Aga see on ainult minu isiklik arvamus.
Eks see Anneautoaedki on sunnitud tooma keskeuroopa autoturu põhjakaabet, kuna keskmine eestlane teatavasti eelistab odavaimat võimalikku hinda, kallima aga korras auto asemel. Iroonia irooniaks. Igal juhul on anne autoaed nii mõnestki muust pundist tunduvalt usaldusväärsem ja nendega on võimalik ka maksetingimuste osas läbi rääkida. Saasta nad ilmselgelt väldivad, aeg ajalt on nad võimelised suisa prillikive välja otsima.

Griffini puhul on probleemiks õlilekked ja linnasõidul 4 silidrilisest suurem bensiini kulu. Pikas perspektiivis on ka hooldus kallim. Esmane remondi investeering tuleb nii või teisiti vähemalt 20000eek, seda siis minu kiiksuga sisetunde põhjal.
Sisu poolest üritati teha Griffinist tipp mudel. Eks see griffin ole aero kõrval järgmine rohkemat tähelepanu vääriv mudel.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#8

K Aug 09, 2006 12:51

Osta minu oma ära! 1998.a. 9-5. sn 1998.a. Ostetud ja hooldatud Viking Motorsis sn 145000
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (klaasist, elektriline), hele nahkpolster, valuveljed, signalisatsioon, püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 4x istmesoojendused, originaal stereo, kompuuter, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, suverehvid, välistemperatuuri näidik, udutuled (esimesed, tagumised), iluliistud salongis (puitdekoor), suusakott, "käed vaba süsteem", GSM antenn, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, tagaistme seljatugi allaklapitav, valgustuspakett, pakiruumi avamine elektriliselt, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel, peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, jalamatid (kummist)
jansa
Postitusi: 173
Liitunud: T Aug 10, 2004 9:59
Asukoht:
Auto:

#9

K Aug 09, 2006 12:56

Väike kommentaar nende kahe auto kohta üks sõps käis neid põgusamalt uudistamas kun soovis oma 9000 turbo uuema vastu vahetada.

niisis Anne auto griffin : 1. nädal tagasi uudistades oli sid luti nurka poetanud ega soovinud pilti ette võtta täna ei oska öelda ehk on korda tehtud.
2. Mootorist hakkas veidi imelikku häält kostma kui tuurid üles ajada
3. Käigu kastiga ei olnud asjad päris head hehaaniku arvates sport reziimis ei tahtnud vedama hakata kohapealt nagu oleks jõu kadu tekkinud või jõuetuks jäänud mootor. Samas winter reziimis hakkas kohe vedama nagu pidur lahti lasta (ei peaks vist nii tegema Atlante oma igatahes ei hakanud winter reziimis liikuma kül aga tava reziimis).

Muus osas pretensioone nagu ei olnud.

Atlante griffin:
1. Istme soojendusi tõesti ei ole (ainult istme vent).
2. läbisõit on ikka väga väike nii vana auto kohta ja müüa ei osanud seda kuidagi põhjendada või selgitada kah.
3. servise raamatus on ainult 2 korralise hoolde sisse kannet ,mis tegelikult peaks vastama antud läbisõidule.(kas see ka nii on ei tea)
Muid asju esmasel üle vaatusel ja proovisõidul silma ei hakanud muu töötas nagu kella värk.
vanem
Postitusi: 2
Liitunud: K Aug 09, 2006 0:57
Asukoht:
Auto:

#10

K Aug 09, 2006 13:31

Ära müüdi see Atlante oma - miskid soomlased panid käpa peale. Tundus tõesti korralik auto - oli päris kahju ka. Egas midagi - pean otsinguid jätkama. Võib-olla peaksin 9-3 poole kiikama - aastast 02,03). Igaljuhul suurimad tänud vastajatele!
Vasta