Soov ka elu esimene Saab soetada. Ei tahaks seda kahetseda, sestap mis arvate antud isendist?
Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW
Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW
Algselt postitas: vanem
Soov ka elu esimene Saab soetada. Ei tahaks seda kahetseda, sestap mis arvate antud isendist?
Saab 9-5i A Criffin 3.0 147 kW
Griffin mudelina on ainuke bensumootoriga 9-5 mida endale julgeksin soetada. Aga antud kuulutuses 36 000 km'i rõhutamine on küll IMHO naljanumber. Mina eelistaksin hoopis seda griffi. Anne autoaia kohta on siin foorumis head räägitud. Atlante tundub jällegi selline susllikute punt. Aga see on ainult minu isiklik arvamus.
Istmesoendused on sellel mida suur soovitab ja sellel on veel ventilatsioon ka , kuid see mis auto24 nüüd on on lüliti jah ventilatsiooni märgiga et istmesoendust pole siis aga ma soovitaks ka seda istmesoendusega värki. Ma veel ei tea kuna pole ühtegi talve üle eland sai ka suht alles soetatud aga kindlasti on ilma soenduseta talvel külm kui juba riidest istmetel lõgised hommiku siis ma nahka ei tahaks proovidagi..
Algselt postitas: Maandy
Istmesoendused on sellel mida suur soovitab ja sellel on veel ventilatsioon ka , kuid see mis auto24 nüüd on on lüliti jah ventilatsiooni märgiga et istmesoendust pole siis aga ma soovitaks ka seda istmesoendusega värki. Ma veel ei tea kuna pole ühtegi talve üle eland sai ka suht alles soetatud aga kindlasti on ilma soenduseta talvel külm kui juba riidest istmetel lõgised hommiku siis ma nahka ei tahaks proovidagi..
Seesamunegi, et meesterahvastel ei soovita spetsialistid istmesoojendusega üle pingutada. Teadupärast vajab meestel seemnerakkude moodustumine e spermatogenees veidi madalamat temperatuuri, seepärast on loodus ka munandid sättinud kerest tiba eemale, et oleks noh, törts jahedam (kraade ma peast hetkel ei mäleta). Kui nüüd istumine on hästi soojaks krutitud, ei saavuta eelpoolnimetatud kehaosa piisavalt madalat temperatuuri ja sellega on loodud ebasobivad tingimused spermatogeneesiks. Seevastu daamedele on see väga oluline, et talvel pärast kelgutamist saaks pepu sooja koha peale. Ning tüdrukud ei peaks mitte pahaseks saama, kui noormees neid endale sülle istuma kutsub - kõik on nende endi tervise huvides! :eureka:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Eks see Anneautoaedki on sunnitud tooma keskeuroopa autoturu põhjakaabet, kuna keskmine eestlane teatavasti eelistab odavaimat võimalikku hinda, kallima aga korras auto asemel. Iroonia irooniaks. Igal juhul on anne autoaed nii mõnestki muust pundist tunduvalt usaldusväärsem ja nendega on võimalik ka maksetingimuste osas läbi rääkida. Saasta nad ilmselgelt väldivad, aeg ajalt on nad võimelised suisa prillikive välja otsima.Algselt postitas: suur
Mina eelistaksin hoopis seda griffi. Anne autoaia kohta on siin foorumis head räägitud. Atlante tundub jällegi selline susllikute punt. Aga see on ainult minu isiklik arvamus.
Griffini puhul on probleemiks õlilekked ja linnasõidul 4 silidrilisest suurem bensiini kulu. Pikas perspektiivis on ka hooldus kallim. Esmane remondi investeering tuleb nii või teisiti vähemalt 20000eek, seda siis minu kiiksuga sisetunde põhjal.
Sisu poolest üritati teha Griffinist tipp mudel. Eks see griffin ole aero kõrval järgmine rohkemat tähelepanu vääriv mudel.
Osta minu oma ära! 1998.a. 9-5. sn 1998.a. Ostetud ja hooldatud Viking Motorsis sn 145000
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (klaasist, elektriline), hele nahkpolster, valuveljed, signalisatsioon, püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 4x istmesoojendused, originaal stereo, kompuuter, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, suverehvid, välistemperatuuri näidik, udutuled (esimesed, tagumised), iluliistud salongis (puitdekoor), suusakott, "käed vaba süsteem", GSM antenn, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, tagaistme seljatugi allaklapitav, valgustuspakett, pakiruumi avamine elektriliselt, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel, peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, jalamatid (kummist)
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (klaasist, elektriline), hele nahkpolster, valuveljed, signalisatsioon, püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 4x istmesoojendused, originaal stereo, kompuuter, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, suverehvid, välistemperatuuri näidik, udutuled (esimesed, tagumised), iluliistud salongis (puitdekoor), suusakott, "käed vaba süsteem", GSM antenn, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, tagaistme seljatugi allaklapitav, valgustuspakett, pakiruumi avamine elektriliselt, lisapidurituli, turvavööde eelpingutid esiistmetel, peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, jalamatid (kummist)
Väike kommentaar nende kahe auto kohta üks sõps käis neid põgusamalt uudistamas kun soovis oma 9000 turbo uuema vastu vahetada.
niisis Anne auto griffin : 1. nädal tagasi uudistades oli sid luti nurka poetanud ega soovinud pilti ette võtta täna ei oska öelda ehk on korda tehtud.
2. Mootorist hakkas veidi imelikku häält kostma kui tuurid üles ajada
3. Käigu kastiga ei olnud asjad päris head hehaaniku arvates sport reziimis ei tahtnud vedama hakata kohapealt nagu oleks jõu kadu tekkinud või jõuetuks jäänud mootor. Samas winter reziimis hakkas kohe vedama nagu pidur lahti lasta (ei peaks vist nii tegema Atlante oma igatahes ei hakanud winter reziimis liikuma kül aga tava reziimis).
Muus osas pretensioone nagu ei olnud.
Atlante griffin:
1. Istme soojendusi tõesti ei ole (ainult istme vent).
2. läbisõit on ikka väga väike nii vana auto kohta ja müüa ei osanud seda kuidagi põhjendada või selgitada kah.
3. servise raamatus on ainult 2 korralise hoolde sisse kannet ,mis tegelikult peaks vastama antud läbisõidule.(kas see ka nii on ei tea)
Muid asju esmasel üle vaatusel ja proovisõidul silma ei hakanud muu töötas nagu kella värk.
niisis Anne auto griffin : 1. nädal tagasi uudistades oli sid luti nurka poetanud ega soovinud pilti ette võtta täna ei oska öelda ehk on korda tehtud.
2. Mootorist hakkas veidi imelikku häält kostma kui tuurid üles ajada
3. Käigu kastiga ei olnud asjad päris head hehaaniku arvates sport reziimis ei tahtnud vedama hakata kohapealt nagu oleks jõu kadu tekkinud või jõuetuks jäänud mootor. Samas winter reziimis hakkas kohe vedama nagu pidur lahti lasta (ei peaks vist nii tegema Atlante oma igatahes ei hakanud winter reziimis liikuma kül aga tava reziimis).
Muus osas pretensioone nagu ei olnud.
Atlante griffin:
1. Istme soojendusi tõesti ei ole (ainult istme vent).
2. läbisõit on ikka väga väike nii vana auto kohta ja müüa ei osanud seda kuidagi põhjendada või selgitada kah.
3. servise raamatus on ainult 2 korralise hoolde sisse kannet ,mis tegelikult peaks vastama antud läbisõidule.(kas see ka nii on ei tea)
Muid asju esmasel üle vaatusel ja proovisõidul silma ei hakanud muu töötas nagu kella värk.
Ära müüdi see Atlante oma - miskid soomlased panid käpa peale. Tundus tõesti korralik auto - oli päris kahju ka. Egas midagi - pean otsinguid jätkama. Võib-olla peaksin 9-3 poole kiikama - aastast 02,03). Igaljuhul suurimad tänud vastajatele!