Tervist Saablased, olen siin kogukonnas uus ja otsin endale elu esimest Saabi. No kas saab või ei saa? Hetkel on see pill silma jäänud
http://www.auto24.ee/used/2066756
Autot kasutaksin igapäevaselt kuid ka tööauto on mul olemas. Tahaks 1.6 66kW asemel vahepeal midagi emotsioone tekitavamat arvan et ssab oleks päris hea valik.
Auto valikust nii palju, et võiks olla bensukas ja manuaal. kupee või sedaan. kui on eelnevalt juba chipitud siis hästi aga kui mitte siis plaan ise seda teha. Võiks olla aero või viggen kuid vectorid vaatan ka üle. mitsu või garreti turboga.
Aidake mul leida see õige!!! Hind võiks jääda 3000 euri piiresse!
otsin oma esimest saabi
Eelkõnelejaga nõus. Endalgi see kuulutus silma jäänud mitmel korral ning nii seest kui väljast väga sile auto ning hinna-kvaliteedi suhe kindlasti paigas, kui varjatud vigu küljes pole. Eks tuleb proovisõit ka ära teha ja kohapeal näppida, siis saad paremini aru.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma mõtlen just remondi või vigade osas seda, et seal ei saa olla reaalselt nii kalleid vigu, et sul peale ostu pettumus tekiks. Kuna too väidetavalt veel 180kW on, no mis me enam räägime, pettumus läheb esimese tõmbega üle.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Üsna töökindel ja odav pidada auto. Aero bodykit muudab selle väga kenaks! Kui autol on hooldusajalugu olemas ja 5 ust meeldib, siis ma ostaks. Kindel on see, et sellel on väga hea suur pagasnik. Ideaalne suisa lastevankri + veel mitmete asjade veoks.
Sõites tuleb ettevaatlik olla parkides, et esistanget ei lõhu. Sellega harjub kiirelt.
Kütusekulu on tõmmet ja minkut arvestades igati adekvaatne. Soojaks läheb ülihästi. Konkeetse autoga mul siiski kokkupuude puudub. Alati võib enne ostu lasta ülevaatuse mõne asjatundja juures teha. Saab teada, mis võib vahetust vajada. Kui midagi hullu silma ei hakka, siis isegi pisiasjade vahetuse vajaduse korral ma ostaks, sest remont oli väga ok hindadega.
Ma isegi eelistaks just esimese põlvkonna 9-3-e uue 9-3 esimeste aastakäikude ees. Alternatiivina otsiks juba 9000 Aerot aga ega neid palju ja odavalt enam ei liigu (vähemalt siis, kui auto ostmist väärib). Ka on minu arust 9-3 Aero 2000 ja 2001 MY parem variant kui 9-5 esimesed aastakäigud. Muide selle bodykitiga olidki vaid 2000 ja 2001 9-3 Aerod. Kui tagatiib välimuse juures välja arvata on tegu Viggen koopiaga, millel on lahjem mootor (Viggenil oli 2,3T, sellel 2,0T). Minek on impressive. Suu saab naerule aga kui nii sõita kulub esikumme palju! ... teisalt on sellega väga mugav lihtsalt normaalselt kruisida. Ja maanteel tuhised igast tüübist mööda, sest pöörded hüppavad lakke maanteekiirusel suisa hirmuäratavalt kiirelt. Ühesõnaga: FUN! Pigem veidi ala kui ülejuhitav, mis piirsituatsioonides on hea. St super talveauto!
Isiklikult hindan selle juures manuaalkasti (väga mugav ja töökindel) ja istmeid (nii Viggeniga sama iste, kui ka mälud, mis muudab hea asendi meelde jätmise igale pereliikmele lihtsaks, või võimaldab mällu panna maanteel kruisimise asendi ja linns aukude läbimise asendi + lõsutamise asendi kellegi ootamise ajaks).
Sõites tuleb ettevaatlik olla parkides, et esistanget ei lõhu. Sellega harjub kiirelt.
Kütusekulu on tõmmet ja minkut arvestades igati adekvaatne. Soojaks läheb ülihästi. Konkeetse autoga mul siiski kokkupuude puudub. Alati võib enne ostu lasta ülevaatuse mõne asjatundja juures teha. Saab teada, mis võib vahetust vajada. Kui midagi hullu silma ei hakka, siis isegi pisiasjade vahetuse vajaduse korral ma ostaks, sest remont oli väga ok hindadega.
Ma isegi eelistaks just esimese põlvkonna 9-3-e uue 9-3 esimeste aastakäikude ees. Alternatiivina otsiks juba 9000 Aerot aga ega neid palju ja odavalt enam ei liigu (vähemalt siis, kui auto ostmist väärib). Ka on minu arust 9-3 Aero 2000 ja 2001 MY parem variant kui 9-5 esimesed aastakäigud. Muide selle bodykitiga olidki vaid 2000 ja 2001 9-3 Aerod. Kui tagatiib välimuse juures välja arvata on tegu Viggen koopiaga, millel on lahjem mootor (Viggenil oli 2,3T, sellel 2,0T). Minek on impressive. Suu saab naerule aga kui nii sõita kulub esikumme palju! ... teisalt on sellega väga mugav lihtsalt normaalselt kruisida. Ja maanteel tuhised igast tüübist mööda, sest pöörded hüppavad lakke maanteekiirusel suisa hirmuäratavalt kiirelt. Ühesõnaga: FUN! Pigem veidi ala kui ülejuhitav, mis piirsituatsioonides on hea. St super talveauto!
Isiklikult hindan selle juures manuaalkasti (väga mugav ja töökindel) ja istmeid (nii Viggeniga sama iste, kui ka mälud, mis muudab hea asendi meelde jätmise igale pereliikmele lihtsaks, või võimaldab mällu panna maanteel kruisimise asendi ja linns aukude läbimise asendi + lõsutamise asendi kellegi ootamise ajaks).
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Puhtpraktilistel kaalutlustel (uste arv, 9-5 ventistmed jne) müüsin hiljuti oma samasuguse kupee ära, alles jäi 9-5 aero. Emotsiooni järgi otsustades oleks kindlasti 9-3 alles jätnud.
Istmete parim külg on visuaal. Mugavuses minu jaoks vahet pole, 9-5 istmed ka head, pisut pehmemad ehk.
Tasub kindlasti vaadata kas karterituule kit on küljes ja kui pikad on olnud eelnevad hooldusvälbad.
Istmete parim külg on visuaal. Mugavuses minu jaoks vahet pole, 9-5 istmed ka head, pisut pehmemad ehk.
Tasub kindlasti vaadata kas karterituule kit on küljes ja kui pikad on olnud eelnevad hooldusvälbad.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Nov 30, 2015 15:33
- Asukoht:
- Auto:
Huvitav, kas teemaalgataja on autot juba vaatamas käinud ja oskab ehk miskit kommenteerida auto reaalse seisukorra kohta. Ise olen seda samuti piilunud pikemat aega, kuid kardan, et tegu vaid asfaldihundiga, millega maalkäigud ja metsavaheteede läbitavus raskendatud tänu madalale kliirensile ja bodykitile :(
To see the world, things dangerous to come to, to see behind walls, draw closer, to find each other, and to feel. That is the purpose of life.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Matka/maastikuauto see pole aga korras metsateel saab ilusti sõita. Võrreldes 9-5NG Hirsch versiooniga on see päris kõrge!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid