soovitage tarka akulaadijat

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 309
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5
Kontakt:

#1

T Okt 04, 2016 14:26

Endal jäi silm defa laadija peale


Pilt

Turg täis kõike aga milline see hea oleks, või polegi suurt vahet?
iphonede ja ipadide remont
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1681
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

T Okt 04, 2016 14:36

CTEKi laaadijad peaksid suht ok olema

http://www.autoint.ee/?ca=tooted&id=20&link=akulaadijad
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 435
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#3

T Okt 04, 2016 16:41

Palju pole vaja sellise asja eest tänapäeval maksta. Mina ostsin 2014 sellise https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0095I687W/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ja kõik autoakud laeb ja hoiab täis. No problemo. Selle paari aastaga on kindlasti aeg edasi ka läinud ja võiks ju järjest kompaktsemad ja odavamad need olla.
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#4

T Okt 04, 2016 16:49

Lihtne ja odav ja väga hästi töötab-
http://www.motonet.ee/et/toode/455596/Akulaadija-Benton-Eco-12-V-4A

Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 511
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#5

T Okt 04, 2016 17:54

Endalgi valikus Defa ja Ctek, kuid pole ära suutnud otsustada kumb võtte
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 04, 2016 19:47

Endalgi valikus Defa ja Ctek, kuid pole ära suutnud otsustada kumb võtte


Mul "suri" Ctek'i oma ära 2 aastaga. Laeb küll aga indikaator led'id näitavad virkerkaari.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 924
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#7

T Okt 04, 2016 20:44

Mul Ctek laadija (oli vist mxs 5,0mudel ) juba 5 aastat, kiidan igati. Juba pool aastat varem surnuks peetud traktori aku suutis reconditioning režiimis taas surnust ellu äratada ja see aku kestis veel 2 aastat. Kompaktne ja turvaline laadija, neid hiinakaid ma väga ei usaldaks, küllalt juhumeid kus odavad laadijad põlema läinud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
pistyk
Postitusi: 393
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#8

T Okt 04, 2016 21:22

Ei usu,et laadija suudab surnud aku ellu äratada.Vb polnud enne lihtsalt proovitud laadida.Ise ostsin miskist autokapade netipoest paar aastat tagasi soodushinnaga laadija,mis maksis 11 eurot, 4amprit vist on.Olen paar korda oma diisli aku täis laadinud sellega ja täitsa vinks vonks.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 924
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#9

T Okt 04, 2016 21:55

Ei usu,et laadija suudab surnud aku ellu äratada.Vb polnud enne lihtsalt proovitud laadida.


Ctek kallimatel laadijatel on režiim mis aku plaatidelt peaks nö oksiidi maha keetma ja algset mahtuvust taastama, sellega sain selle aku igatahes toona uuesti ellu usud või ära usu. Ennem sai nõukaaegse Stardiga proovitud korduvalt laadida, ei võtnud voolu vastu.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 511
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 05, 2016 8:58

Kui palju määrab, kas Laadimisvool on 4A või 8A ? Küsin, sest Defa smartcharger on kahtpidi saadaval
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 924
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#11

K Okt 05, 2016 9:10

Kui palju määrab, kas Laadimisvool on 4A või 8A ? Küsin, sest Defa smartcharger on kahtpidi saadaval


Suurema laadimisvooluga saad ka suurema mahtuvusega akusid mõistliku ajaga täis laadida nagu diiselautode ja traktorite akud. See 4A laadimisvool on ehk vaid kuni 60 Ah sõiduauto akudele sobilik, sest rusikareegel on laadida 10% aku mahtuvusest voolutugevusega. Eks saad selle 4A laadijaga ka kuidagi suuremaid akusid laadida, aga siis laed päris pikalt, kuni ööpäeva.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#12

K Okt 05, 2016 11:32

Mulle meeldib, et nii ctek kui defa pakuvad mugavuskaableid, mille ühendad püsivalt akuklemmide alla ära ja laadija ühendamine käib siis edaspidi ühe liigutusega. Parandage mind aga tundub, et ctek-i 40cm kaabel jääb napiks, ei ulatu laadimispistikut iluvõre sisse v stange alla tekitama? Mugav küll kui ei pea kapotti avama aga kui kaabel ei ulatu, peab pikendused jootma või üldse nullist ehitama, pikemate ja sel juhul juba ka jämedamate kaablitega.

Mugavuskaabel on saadaval ka koos laetustaseme indikaatoriga aga ma jälle ei tea kas Saabi juures on sellega miskit peale hakata. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/talvekaubad/ctek-comfort-aku-laetustaseme-indikaator-akutester-m8-silmusuhendusega-xs56382

Huvitav kas bmw-del - aku pagassis - tehakse laadimispistik TAGAstange sisse? :conf:
tauber
Postitusi: 200
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#13

K Okt 05, 2016 11:48

Mulle meeldib, et nii ctek kui defa pakuvad mugavuskaableid, mille ühendad püsivalt akuklemmide alla ära ja laadija ühendamine käib siis edaspidi ühe liigutusega. Parandage mind aga tundub, et ctek-i 40cm kaabel jääb napiks, ei ulatu laadimispistikut iluvõre sisse v stange alla tekitama? Mugav küll kui ei pea kapotti avama aga kui kaabel ei ulatu, peab pikendused jootma või üldse selle kaabli nullist ise ehitama, pikemate ja jämedamate kaablitega.

Mugavuskaabel on saadaval ka koos laetustaseme indikaatoriga aga ma jälle ei tea kas Saabi juures on sellega miskit peale hakata. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/talvekaubad/ctek-comfort-aku-laetustaseme-indikaator-akutester-m8-silmusuhendusega-xs56382

Huvitav kas bmw-del - aku pagassis - tehakse laadimispistik TAGAstange sisse? :conf:


Kui tihti sa akut laadima pead,et selline mugavuskaabel ja lausa eraldi välja toodud pistik autol küljes peaks olema ? Kui asi nii hull siis oleks mõistlik juba korralik aku autole peale osta mida aastas paar korda profülaktika mõttes ehk pead laadima kui sedagi.

AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#14

K Okt 05, 2016 11:58

Ei ole arvet pidanud. 1-2x aastas äkki olen ennetavalt laadinud Saabi. Ju ma olen sinust laisem, ei viitsi krokodillidega mässata. Hobisõidukile tegin sellise p.pesa ja rahul olen. Ei pea enam kaht M6 polti lahti keerama akule juurdepääsuks. Akud on korralikud.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 238
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#15

K Okt 05, 2016 21:25

Mida lihtsam akulaadija seda "targem". Kasvöi eelmisesajandi nöukaajatoode START - M . Sellega sai peale SAAB i käima ka SCANIA kui laadisin 5 min üht tühja akut ja 5 min teist tühja akut. Need "inteligentsed" pinget kontrollivad akulaadijad vöib kohe prügimäele visata kui töeline laadimistarve ehk tühi aku SAAB i peal on. Unustasin parktuled pölema ja paari päeva pärast oli ikaldus mis ikaldus. Fixusest öeldi , et 30 eur maksev akulaadija on köva söna kuid unustati mainida , et laadija ei toimi kui aku tühi , st inteligentne laadija tahab köigepealt teada kas tegu 6 v vöi 12 v akuga. Nii see laadija nüüd kusagil kuurinurgas tolmu kogub sest ikkagi tuli mingi START - M sarnane laadija otsida kus laadimisvoolu käsitsi saab "tuunida" ja ehk paar minutit nii max pinge all olles hakkas paar päeva täiesti tühi aku uuesti voolu sisse vötma. Korras SAAB aga suudab aku alati piisavalt laadida kui just lausa 5 min söite ei tee jätkuvalt. Pole 10 a jooksul peale selle 1 korra kunagi mingit probleemi käivitamisel olnud ei 30 soojakraadi ega 35 külmakraadi puhul.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2094
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#16

N Okt 06, 2016 8:17

Minul on Ctek MXS 5.0 12V 5A vast kolm-neli aastat ja olen suutnud samuti täiesti surnud aku ellu äratada. Laen sellega murutraktoreid, ATV, tsikli, autode ja traktori akut. No problemos.
Ma arvan, et see Defa niiöelda ühenupumasin ja ülisuperhüper universaalne ei paku sellist võimalust, mida Ctek pakub. Need universaased ei üldjuhul head tooted.
Mis see Defa oma maksab kah?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#17

N Okt 06, 2016 8:30


Huvitav kas bmw-del - aku pagassis - tehakse laadimispistik TAGAstange sisse? :conf:


Noil bemmidel on kapoti all kenasti klemmid, kuhu korokod või akulaadija külge saad ühendada.
Iga ratas veab and then some!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#18

N Okt 06, 2016 8:32


Kui tihti sa akut laadima pead,et selline mugavuskaabel ja lausa eraldi välja toodud pistik autol küljes peaks olema ? Kui asi nii hull siis oleks mõistlik juba korralik aku autole peale osta mida aastas paar korda profülaktika mõttes ehk pead laadima kui sedagi.


Oleneb, kui pikad otsad igapäeva sõiduks on ning mis lisad autol on. Endal on 100ah aku (pole küll saab aga sõidu auto ikkagi) ning hankisin ikka laadija ning talvel hoidsin ca 1x kuus laadijat küljes.

Põhjuseks mugavus varustus webasto, lühikeste linna otstega lihtsalt ei ole piisavalt laadimise aega sõites ca 20min.
Iga ratas veab and then some!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1714
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#19

N Okt 06, 2016 9:04

Mulle meeldib, et nii ctek kui defa pakuvad mugavuskaableid, mille ühendad püsivalt akuklemmide alla ära ja laadija ühendamine käib siis edaspidi ühe liigutusega. Parandage mind aga tundub, et ctek-i 40cm kaabel jääb napiks, ei ulatu laadimispistikut iluvõre sisse v stange alla tekitama? Mugav küll kui ei pea kapotti avama aga kui kaabel ei ulatu, peab pikendused jootma või üldse nullist ehitama, pikemate ja sel juhul juba ka jämedamate kaablitega.

Mugavuskaabel on saadaval ka koos laetustaseme indikaatoriga aga ma jälle ei tea kas Saabi juures on sellega miskit peale hakata. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/talvekaubad/ctek-comfort-aku-laetustaseme-indikaator-akutester-m8-silmusuhendusega-xs56382

Huvitav kas bmw-del - aku pagassis - tehakse laadimispistik TAGAstange sisse? :conf:


Kasutan ka C-tek laadijaid, kõik toimib. Mugavuspistikud meeldivad mulle kah, eriti hea on mootorratta ja murutraktori küljes, millel väiksed akud ja igapäev ei sõida.

Korra proovisin ka seda laetuse indikaatoriga mugavuspistikut, kuid täheldasin, et see vilkuv led hakkas ajapikku mootorratta akut tühjendama (aku väike ka ju), seega ei näe väga pointi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 309
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5
Kontakt:

#20

N Okt 06, 2016 9:34

läheb vist loosi see Ctek MXS 5.0 EU 12V 5A 68eur sest defa smartchargelil 4A samahinnaklaassis ehk 63.00€
iphonede ja ipadide remont
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#21

N Okt 06, 2016 13:30

Ma võtaks ka selle. Aga olemasolevad - BA-2 autode jaoks ja 600 mA (150.- EEK maksis) väiksemate jaoks - on seni asja ära ajanud.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 511
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#22

R Okt 07, 2016 17:13

Leidsin maal olles kuurisügavustest Class Booster 220A: http://fixus24.ee/?st=5;info=aed+ja+kodu;toode=297-10-3505;/Akulaadija_Class_Booster_220A.html


Panin laadija akule järele
Pilt
aednik
Postitusi: 458
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#23

R Okt 07, 2016 22:38

Ma võtsin Ctek Arctic versiooni, et siis saab ka külmaga laadida, siis kui seda tegelt ju kõige rohkem vaja on. Varsti on Ctek pankrotis, kuna kõigil juba on Ctek, sama põhjus, kõigil juba oli Nokia. Noh reedeseks naljaks hea küll.
Kasutaja avatar
skyline
Saabiklubi liige
Postitusi: 924
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#24

L Okt 08, 2016 16:58

Ma võtsin Ctek Arctic versiooni, et siis saab ka külmaga laadida, siis kui seda tegelt ju kõige rohkem vaja on.

Miinuskraadides akude laadimiseks on enamikel CTEK laadijatel mõeldud AGM akude režiim, seal lausa lumehelbeke juures. Ei pea ekstra mingit arcticut soetama :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
aednik
Postitusi: 458
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#25

L Okt 08, 2016 19:33

Polar kuni -30C. Kui sa -20C tavalisega rahul oled, siis keegi ei käsi osta teist.
Vasta