Tere
SAABiotsingud kestavad ja kuigi olen seni mõelnud, et ma ei vaata never diisel SAABi poole, siis...never say never. Tehes aasta kokkuvõtet oma reisipäevikus, avastasin, et autotrippide kilometraaž juba kodumaa piires on peale 40 000 km. Olen diisel-SAABi kohta kasutanud otsingut, kuid neid "õigeid" vastuseid pole leidnud. Alustan siis algusest:
1. Eelarve kannataks 2,2 Tid 85kW. Kas peaksin pigem vältima ning kui jah, siis miks?
2. Loen mõnest kuulutusest, et osadel masinatel on peal "Eberspächer mootori eelsoojendus". Kas see on kõigil diisel-SAABidel või ikkagi ainult juhul kui see algse omaniku poolt tellitud? Mõnes kuulutuses on, mõnes mitte. Kui vajalik see on?
3. Mida peaksin võhikust ostjana jälgima, eeldades, et spetsialisti, kellega autot vaatama minna, tutvusringkonnas pole.
4. Lähiümbruses on silma jäänud selline isend: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2385561 Pidades silmas kuulutuses olevat infot, siis mida veel peaks uurima?
Ette tänades
saabu78 aka Silver
Rumalad küsimused 9-3OG Tid kohta
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
2. Mul on bensuka peal eberspächer ja ilma selleta enam ei tahagi. Ülikiiresti saab auto soojaks, hommikul saab sooja autosse istuda, aknad juba sulad jne. Juba mõtlen kas osta ka teisele autole taoline asi peale.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Olen Päris mitmeid selliseid isendeid pidanud ja ei kurda.
Mis kalliks võib pidamise teha on kõrgsurvepumba surm. Kokku ca 500, kui otsid kasutatud pumba ja vahetus soodushinnaga.
muud asjad nagu peavad vastu ja pole kallid.
Kle see mida linkisid tundub täitsa ok olema, kui 8 aastat ühe omaniku valduses. ju siis hoidnud ja hooldanud ka.
Veel soovitan alati mingit kütuselisandit kasutada, mis paagist vee ära võtab, see hoiab pumpa.
Mis kalliks võib pidamise teha on kõrgsurvepumba surm. Kokku ca 500, kui otsid kasutatud pumba ja vahetus soodushinnaga.
muud asjad nagu peavad vastu ja pole kallid.
Kle see mida linkisid tundub täitsa ok olema, kui 8 aastat ühe omaniku valduses. ju siis hoidnud ja hooldanud ka.
Veel soovitan alati mingit kütuselisandit kasutada, mis paagist vee ära võtab, see hoiab pumpa.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Elektrilise soojendusega esiklaasi ei tohiks olla,samuti kiirustundlikku roolivõimendit,ekraani pole ka näha ja ehk kõiki neid kontrollegi pole.Tegeliklt tuleb minna Saabidega tegelevasse firmasse ja las vaatavad korralikult üle.8a.ühes peres annab veidi kindlustunnet,kuid mitte kõik omanikud ei remondi autot kuni müügini ,vaid müügimõtete tulles tehakse veel vaid hädavajalikku.
Saan harva sõita SAABIGA.
Elektrilise soojendusega esiklaasi ei tohiks olla,samuti kiirustundlikku roolivõimendit,ekraani pole ka näha ja ehk kõiki neid kontrollegi pole.Tegeliklt tuleb minna Saabidega tegelevasse firmasse ja las vaatavad korralikult üle.8a.ühes peres annab veidi kindlustunnet,kuid mitte kõik omanikud ei remondi autot kuni müügini ,vaid müügimõtete tulles tehakse veel vaid hädavajalikku.
Kas elektrilise esiklaasi soojenduse puhul on SAABil eraldi lüliti(võibolla väga imelik küsimus, sry....:red: )? See kiirusetundlik rool tekitas ka endal antud mudelit silmas pidades küsimusi. Kuid kuna müüjaks on noor naisterahvas, omanikuks aga hoopis keegi "vanamees", siis eks see kuulutus võib olla natuke ligadi-logadi. Igatahes, lähen vaatan masina neljapäeval üle. Saabidega hästi kursis olevaid firmasid kahjuks Tartus väga ei teagi.
Elektriline soojendus on seest välja vaadates võrgu kujul näha ,peab omama eraldi nuppu,nagu on tagaklaasile ja peeglitele,Saabidele ei pandudki tegelikult, kui just mõnele viimastena valminud ehk.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.