9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 19, 2016 20:58

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida?
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#2

E Dets 19, 2016 21:11

Minu meelest on see selline funktsioon,mis on äge,et on olemas,aga mida sa ei kasuta
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#3

E Dets 19, 2016 23:26

Nõustun eelkõnelejaga. Esteetiline väärtus - olemas, praktiline väärtus - 0

Ise ikka aeg ajalt sõites pidurdan käiguga (pole küll 100% kindel kas selle kastiga üldse tohiks, aga siiski) aga roolilt küll mitte. Pole just kõige käepärasem käega kang M peale lükata ja siis roolipealt midagi näppima hakata. Ja üleüldse on selle kastiga käsitsi vahetamine pigem selline ilukirjanduslik fiktsioon. Vähemalt 2003-2007 masinatel. Sealt edasi ei tea kommenteerida.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

E Dets 19, 2016 23:54

Üks mõtetumaid asju üldse. Puhas müügiartikkel. Ma ei saa isegi kõrgema käiguga kiirendama hakata madalamatel pööretel, ta ikkagi automaatselt vahetab käigu alla. Täpselt sama on kui ristmikule näiteks jõuad, jälle vahetab ise käigud alla. Täiesti mõtetu ju. Lisaks tunnen törts puudust vanakooli 9-5 Winter režiimist. Jah, ma saan manuaalselt ka kolmanda käigu panna, aga nagu ütlesin, vahetab ise alla jälle.
crowman
Postitusi: 297
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#5

T Dets 20, 2016 8:11

Saan aru et küsijat huvitas kas seda vältida.
Kui roolilt vahetamine on küljes siis sellepärast ei tasu autot ostmata jätta.
See on lihtsalt lisavarustus.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#6

T Dets 20, 2016 8:22

Üks mõtetumaid asju üldse. Puhas müügiartikkel. Ma ei saa isegi kõrgema käiguga kiirendama hakata madalamatel pööretel, ta ikkagi automaatselt vahetab käigu alla. Täpselt sama on kui ristmikule näiteks jõuad, jälle vahetab ise käigud alla. Täiesti mõtetu ju. Lisaks tunnen törts puudust vanakooli 9-5 Winter režiimist. Jah, ma saan manuaalselt ka kolmanda käigu panna, aga nagu ütlesin, vahetab ise alla jälle.


подожди
Dünos ju päris mitmed proovinud seda ?!
1800rpm pealt kuni piirajani hoiab käiku sees.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#7

T Dets 20, 2016 8:33

Kusjuures 9-3 peal töötab see käigu vahetus oluliselt paremini kui 9-5l. Saad käigu peenekse lasta ilma, et masin ise käiku vahetaks. Kasutan suht tihti maanteel, pikemad otsad, vähe kiiremad möödasõidud. Diisli puhul gaas põhja ei aita, madala pöörde peal on minek oluliselt parem. Aut režiimis poole möödasõidu peal veel käigu alla lappab võib vaba rada otsa saada.
Talvel libedaga kaks kätt roolil saad käiguga pidurdada pluss vanakooli Winter režiimi teha.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#8

T Dets 20, 2016 8:49

Tundub et see funktsioon on kasutusele võetud mõeldes veerandmiili streetraceritele. Sirgel teel on need kasutatavad ja saab jah käigu pikemalt peeneks lasta. Aga need labad on ju niivõrd pisikesed ja suht kehva tundlikkusega, et proovi sa näiteks ringrajal kurvis neile pihta saada, et teha õigeaegseid käiguvahetusi. Lisaks on see ju petlik manuaalrežiim, mis ikkagi ei lase sul täit kontrolli endale võtta. Näiteks linnakiirusel 50 km/h ei lase neljandale käigule üles vahetada vaid jääb kangelt kolmanda käigu peale kuna juhtaju arvab, et kiirus on liiga väike, et neljandale lülitada. Samuti aeglustades lappab ta ise käike alla, ilma, et peaksid sekkuma, see muidugi mõistetav.
Olen oma autot kasutanud üle 3 aasta ja selle funktsiooni kasutuskordi võin üles lugeda sõrmedel- sirgel maanteel kohati lahe, linnas ja väga kurvilisel teel pigem ei viitsi lapata.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Vasta