1. leht 1-st

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: E Dets 19, 2016 20:58
Postitas kauriadman
9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida?

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: E Dets 19, 2016 21:11
Postitas pistyk
Minu meelest on see selline funktsioon,mis on äge,et on olemas,aga mida sa ei kasuta

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: E Dets 19, 2016 23:26
Postitas ndr3k
Nõustun eelkõnelejaga. Esteetiline väärtus - olemas, praktiline väärtus - 0

Ise ikka aeg ajalt sõites pidurdan käiguga (pole küll 100% kindel kas selle kastiga üldse tohiks, aga siiski) aga roolilt küll mitte. Pole just kõige käepärasem käega kang M peale lükata ja siis roolipealt midagi näppima hakata. Ja üleüldse on selle kastiga käsitsi vahetamine pigem selline ilukirjanduslik fiktsioon. Vähemalt 2003-2007 masinatel. Sealt edasi ei tea kommenteerida.

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: E Dets 19, 2016 23:54
Postitas S9K
Üks mõtetumaid asju üldse. Puhas müügiartikkel. Ma ei saa isegi kõrgema käiguga kiirendama hakata madalamatel pööretel, ta ikkagi automaatselt vahetab käigu alla. Täpselt sama on kui ristmikule näiteks jõuad, jälle vahetab ise käigud alla. Täiesti mõtetu ju. Lisaks tunnen törts puudust vanakooli 9-5 Winter režiimist. Jah, ma saan manuaalselt ka kolmanda käigu panna, aga nagu ütlesin, vahetab ise alla jälle.

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: T Dets 20, 2016 8:11
Postitas crowman
Saan aru et küsijat huvitas kas seda vältida.
Kui roolilt vahetamine on küljes siis sellepärast ei tasu autot ostmata jätta.
See on lihtsalt lisavarustus.

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: T Dets 20, 2016 8:22
Postitas Pootsman
Üks mõtetumaid asju üldse. Puhas müügiartikkel. Ma ei saa isegi kõrgema käiguga kiirendama hakata madalamatel pööretel, ta ikkagi automaatselt vahetab käigu alla. Täpselt sama on kui ristmikule näiteks jõuad, jälle vahetab ise käigud alla. Täiesti mõtetu ju. Lisaks tunnen törts puudust vanakooli 9-5 Winter režiimist. Jah, ma saan manuaalselt ka kolmanda käigu panna, aga nagu ütlesin, vahetab ise alla jälle.


подожди
Dünos ju päris mitmed proovinud seda ?!
1800rpm pealt kuni piirajani hoiab käiku sees.

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: T Dets 20, 2016 8:33
Postitas rantto
Kusjuures 9-3 peal töötab see käigu vahetus oluliselt paremini kui 9-5l. Saad käigu peenekse lasta ilma, et masin ise käiku vahetaks. Kasutan suht tihti maanteel, pikemad otsad, vähe kiiremad möödasõidud. Diisli puhul gaas põhja ei aita, madala pöörde peal on minek oluliselt parem. Aut režiimis poole möödasõidu peal veel käigu alla lappab võib vaba rada otsa saada.
Talvel libedaga kaks kätt roolil saad käiguga pidurdada pluss vanakooli Winter režiimi teha.

9-3.. Kas käigu vahetamine roolilt funktsiooni pigem eelistada või vältida

Postitatud: T Dets 20, 2016 8:49
Postitas skyline
Tundub et see funktsioon on kasutusele võetud mõeldes veerandmiili streetraceritele. Sirgel teel on need kasutatavad ja saab jah käigu pikemalt peeneks lasta. Aga need labad on ju niivõrd pisikesed ja suht kehva tundlikkusega, et proovi sa näiteks ringrajal kurvis neile pihta saada, et teha õigeaegseid käiguvahetusi. Lisaks on see ju petlik manuaalrežiim, mis ikkagi ei lase sul täit kontrolli endale võtta. Näiteks linnakiirusel 50 km/h ei lase neljandale käigule üles vahetada vaid jääb kangelt kolmanda käigu peale kuna juhtaju arvab, et kiirus on liiga väike, et neljandale lülitada. Samuti aeglustades lappab ta ise käike alla, ilma, et peaksid sekkuma, see muidugi mõistetav.
Olen oma autot kasutanud üle 3 aasta ja selle funktsiooni kasutuskordi võin üles lugeda sõrmedel- sirgel maanteel kohati lahe, linnas ja väga kurvilisel teel pigem ei viitsi lapata.