Segaduses ja vajan abi auto ostul -Saab 9-5 aero 2.0TTiD 4x4 manuaal
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
Hei klubilised!!
Valikus on autosi ja tean teistest enam vähem kõike KUID silma jäänud on 2010 manuaal Saab 9-5 aero 2.0l TTiD 142kw ja seda siis 4 veolisena.
Mida peaksin jälgima selle masina juures?
On mootori juures nõrki kohti?
4veo juures mida jälgida?
Valikus on autosi ja tean teistest enam vähem kõike KUID silma jäänud on 2010 manuaal Saab 9-5 aero 2.0l TTiD 142kw ja seda siis 4 veolisena.
Mida peaksin jälgima selle masina juures?
On mootori juures nõrki kohti?
4veo juures mida jälgida?
Sa võiksid natuke tabavama pealkirja sõnastada. See ei olegi nii keeruline kui algul näib :). Äkki tasuks mudelit, veoskeemi mainida or smthn.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
VM? Viking motorsi omi+ sellest ei tea midagi. Ma vaatasin saksamaalt ja vaatan veelgi. kuid ega tean jah et 140kw võib jääda vähekeseks aga sellest juba siis kui auto käes ja asjad hakkavad pihta aga eks ma uurin veel ja vaatan jne ;)
kuidas nende kuluosadega? on need samas hinnaklassis umbes kui 7 seeria bmw või e-klassi oma ?
kuidas nende kuluosadega? on need samas hinnaklassis umbes kui 7 seeria bmw või e-klassi oma ?
VM-i oma peaks vaid esiveoline olema.
Kuluosad on samas hinnaklassis Opeliga. BMW-st ja Mersust jääb asi kuluosade puhul küll kaugele.
Kasutatuna kirjutati sellest Autolehes ka - https://web.archive.org/web/20160403004247/http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2415
Kuluosad on samas hinnaklassis Opeliga. BMW-st ja Mersust jääb asi kuluosade puhul küll kaugele.
Kasutatuna kirjutati sellest Autolehes ka - https://web.archive.org/web/20160403004247/http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2415
2011 tuli universaal:)
Googeldada oskab igaüks ise, kuid neid parendusi/parandusi tehti üle tuhande.
Kui suht pommikindla 2L mootori kett on veninud peale 100 000km läbimist 2010 aasta masinal ja 2011 enam mitte, siis ainuüksi see on kõnekas fakt. Samuti pole mina pidanud oma masinal vahetama istmesoojendusi ega led tagatuld, mida teinud enamus NG omanikke.
Igaks juhuks mainin, et 2011 aasta masin on vajanud siiani vaid ühe jupi vahetust ja selleks oli ThrottleBody. See oli VMil kohe riiulist võtta ja kommenteeriti, et see on tüüpviga ning sama Opelil ja Cadillacil. Ülejäänud tööd on hooldused ja pidurite kulumisega soetud vahetustööd ning viimati üks esi DS1 xenon tuli läks roosaks.
Mis mulle ei meeldinud, et VM vahetas kasti õli juba 75 000 peal, kuigi 120 000 pidi välp olema. Peale õli vahetamist jukerdas kast esimesed 1000 km, ehk tegi vahel mingeid jõnkse.
Raadio keeras ennast Rootsi aega ja ei pidanud meeles, millist kanalit viimati kuulasid või kuulatud lugude järjekorda. Selle parandasin ise ära võrgust leitud viimase softiuuendusega.
Super masin. Muresid pole. Miski ei kolise. Mõnusalt jäik ja rool ülitäpne sellise laeva kohta. Ainus mure, et kui kasko läbi saab (kindlustus ei pikenda) siis tuleb esiklaasi eest ise hakata 1800 välja käima ja see neetud klaas on kohe mõnusalt pehmeke, et igasugune jää kraapimine tuleb kohe ära unustada, odavam on Webasto peale panna.
Kui suht pommikindla 2L mootori kett on veninud peale 100 000km läbimist 2010 aasta masinal ja 2011 enam mitte, siis ainuüksi see on kõnekas fakt. Samuti pole mina pidanud oma masinal vahetama istmesoojendusi ega led tagatuld, mida teinud enamus NG omanikke.
Igaks juhuks mainin, et 2011 aasta masin on vajanud siiani vaid ühe jupi vahetust ja selleks oli ThrottleBody. See oli VMil kohe riiulist võtta ja kommenteeriti, et see on tüüpviga ning sama Opelil ja Cadillacil. Ülejäänud tööd on hooldused ja pidurite kulumisega soetud vahetustööd ning viimati üks esi DS1 xenon tuli läks roosaks.
Mis mulle ei meeldinud, et VM vahetas kasti õli juba 75 000 peal, kuigi 120 000 pidi välp olema. Peale õli vahetamist jukerdas kast esimesed 1000 km, ehk tegi vahel mingeid jõnkse.
Raadio keeras ennast Rootsi aega ja ei pidanud meeles, millist kanalit viimati kuulasid või kuulatud lugude järjekorda. Selle parandasin ise ära võrgust leitud viimase softiuuendusega.
Super masin. Muresid pole. Miski ei kolise. Mõnusalt jäik ja rool ülitäpne sellise laeva kohta. Ainus mure, et kui kasko läbi saab (kindlustus ei pikenda) siis tuleb esiklaasi eest ise hakata 1800 välja käima ja see neetud klaas on kohe mõnusalt pehmeke, et igasugune jää kraapimine tuleb kohe ära unustada, odavam on Webasto peale panna.
Googeldada oskab igaüks ise, kuid neid parendusi/parandusi tehti üle tuhande.
Kui suht pommikindla 2L mootori kett on veninud peale 100 000km läbimist 2010 aasta masinal ja 2011 enam mitte, siis ainuüksi see on kõnekas fakt. Samuti pole mina pidanud oma masinal vahetama istmesoojendusi ega led tagatuld, mida teinud enamus NG omanikke.
Mida sa jahud. Pole seal ketil ega mootoril mingeid uuendusi tehtud. See et sinu autol pole kett veel veninud ei tähenda, et kohe mingist uuest materjalist kett pandi 2011 mudelile. 2011-2012 Insignial sama mootor ja ketid venivad ikka. Sama ka 9-5 kohta.
Ja küll sinu autol ka ühel hetkel istmejoojendus läbi kärssab :P
On loogiline et uue mudeli aastaga kaasnevad mõningased muudatused. Kindlasti sai seda väita takrvara uuenduste kohta, kus esimestel mudelitel oli väga palju jamasid ning tuli palju uuendusi. Aga need uuendused installiti enamasti autode garantii ajal peale ning nüüdseks on kõik samade softide peal.
Ja ega "tüüpvead" nagu istmesoojenduse matid, tagatuled, segusiibrid, park abi andurid jne ei lähe ka KÕIKIDEL autodel läbi ju.
70000 km peal aut käigukasti õli vahetamise koha pealt oleksin ma õnnelik, et see vahetati. 120000 km peal oleks kast võibolla niisama jõnksutama hakanud ja ka õlivahetus poleks enam aidanud. 120000 km ühe õliga sõitmiseks on ilmselgelt liig.
Mõelgu kes kuidas soovib, kuid pole veel kuulnud (ammugi veel näinud), et sellel tohutul massil, kes on pidanud oma istmesoojendused ja tagatuled välja vahetama, oleks mure uuesti esile tulnud. Mõni sõitis vaid pool aastat, kui sai need juba ümber vahetada, kuid nüüd uue jupiga sõidab juba 5 aastat muretult. Softiga seda vist ikka ei paranda. Järeldused teeb igaüks ise.
Siit aga küsimus, palju on neid või teab keegi kedagi, kelle NG'l on veel kett vahetamist vajanud? Ma saan aru, et kett venib kunagi välja, kuid B235 mootori juures tehti viga, mis tingis ca 200 000km pealt ketivahetuse. Sellele tehti isegi pikendatud garantii (8 aastat) sellest tingituna. Vastasel juhul, kui kett nii rutti välja veniks, oleks sellest ka kuulda internetiajastul, kuid millegipärast on kuulda vaid kiiduavaldusi NG suunas.
PS. sõnastan veits ümber, et mitte ei meeldinud see, et õli kastis ära vahetati, vaid see, et peale seda oli kastiga jama, mis tekitas loomulikult ärevust. Sellest tegin järelduse, et nii tihti tulebki õli kastis vahetada, mitte 120 000, nagu tehas ette nägi (kes ütles veel, et tehasest tulnud õliga peaks kast auto eluea lõpuni vastu pidama:) )
Siit aga küsimus, palju on neid või teab keegi kedagi, kelle NG'l on veel kett vahetamist vajanud? Ma saan aru, et kett venib kunagi välja, kuid B235 mootori juures tehti viga, mis tingis ca 200 000km pealt ketivahetuse. Sellele tehti isegi pikendatud garantii (8 aastat) sellest tingituna. Vastasel juhul, kui kett nii rutti välja veniks, oleks sellest ka kuulda internetiajastul, kuid millegipärast on kuulda vaid kiiduavaldusi NG suunas.
PS. sõnastan veits ümber, et mitte ei meeldinud see, et õli kastis ära vahetati, vaid see, et peale seda oli kastiga jama, mis tekitas loomulikult ärevust. Sellest tegin järelduse, et nii tihti tulebki õli kastis vahetada, mitte 120 000, nagu tehas ette nägi (kes ütles veel, et tehasest tulnud õliga peaks kast auto eluea lõpuni vastu pidama:) )
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
Siin on head infot Minu puhul ongi see et aastas sõidan autoga umbkaudselt 90 000 km Arvutage siis ise et kui palju ma praegu autol juppe vahetan :D
Opelit sa siis mõtled Insignia ? tuttaval 9-3umbes 130kw ja tal aasta 2008 ning tema ikka hädas enda oamag. küll andureid läheb nagu saiu jne.
Opelit sa siis mõtled Insignia ? tuttaval 9-3umbes 130kw ja tal aasta 2008 ning tema ikka hädas enda oamag. küll andureid läheb nagu saiu jne.
OT algab
iga jumala päev sõidad 250km?? MIKS??
Minu puhul ongi see et aastas sõidan autoga umbkaudselt 90 000 km Arvutage siis ise ....
iga jumala päev sõidad 250km?? MIKS??
Opel Insigniat pidasin silmas jah, palju juppe kattub ja tegelikult üsna sarnased masinad mootorite ja veermiku osas. Kuluosasid ei pidavat kuigi palju vaja minema.
9-3 on vähe teine ooper, ühist uue 9-5ga midagi peale ühe mootori ja nelikveo vist pole. Kuigi ei tohiks uuem 9-3 ka väga murederohke olla, on siiski õnnetuid erandeid.
9-3 on vähe teine ooper, ühist uue 9-5ga midagi peale ühe mootori ja nelikveo vist pole. Kuigi ei tohiks uuem 9-3 ka väga murederohke olla, on siiski õnnetuid erandeid.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
OT algabMinu puhul ongi see et aastas sõidan autoga umbkaudselt 90 000 km Arvutage siis ise ....
iga jumala päev sõidad 250km?? MIKS??
Ei ei sõida igajumala päev 250km.. mõnikord rohkemgi :D
kuna mu töö on liikuv ning lisaks käin ka välismaal suht tihti siis seal need kilomeetrid tulevadki kui käia saksamaal siis sealt juba tiksub peale 3500-4500km 3 päevaga. On ka tuttavaid keda viin Riia lennujaama ja see 1 ots juba 195km ehk 390km edasi tagasi :)
Kui rääkida kodustets sõitudest siis tegelikult tikusb juba Pärnu Saaremaa edasi tagasi tripi pealt umbes 290km niiet jahm :D ja seda teed sõidan kõige rohkem vist :D
ja nüüd 9-3
Kui nad jagavad mootorit siis on küll natuke pahasti sest mootori andurid on need mis mu tuttvalae peavalu valmistavad. olen uurinud ise ka ja pole ma veel midagi peavalu tekitavat kohanud. mootori kohta öeldakse et see on vastupidav. Neliku puhul olen saanud vastakaid arvustusi kuid ei ütle enne midagi kui kindlaid tõendeid ;)
Ainuke kattuv mootor on 2.8T V6, mis on suhteliselt töökindel. 2-liitrised bensukad ja diislid on kummalgi masinal erinevad, 1.6turbobensukat 9-3'l üldse polnud. Seega sind see kuidagi ei puuduta.
Kui tead kedagi, kellel on Opel Insignia diisel, võid pigem tema muljetest lähtuda, suht sarnased autod.
Haldex vajab korrapärast hooldamist, siis peaks kestma küll. Probleeme on pigem neil, kes hooldamata Haldexiga masina ostavad ja siis hakkavad probleemid tekkima.
Üldjoontes on uus 9-5 töökindel auto ja omas klassis soodne ülal pidada.
Kui tead kedagi, kellel on Opel Insignia diisel, võid pigem tema muljetest lähtuda, suht sarnased autod.
Haldex vajab korrapärast hooldamist, siis peaks kestma küll. Probleeme on pigem neil, kes hooldamata Haldexiga masina ostavad ja siis hakkavad probleemid tekkima.
Üldjoontes on uus 9-5 töökindel auto ja omas klassis soodne ülal pidada.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
Ainuke kattuv mootor on 2.8T V6, mis on suhteliselt töökindel. 2-liitrised bensukad ja diislid on kummalgi masinal erinevad, 1.6turbobensukat 9-3'l üldse polnud. Seega sind see kuidagi ei puuduta.
Kui tead kedagi, kellel on Opel Insignia diisel, võid pigem tema muljetest lähtuda, suht sarnased autod.
Haldex vajab korrapärast hooldamist, siis peaks kestma küll. Probleeme on pigem neil, kes hooldamata Haldexiga masina ostavad ja siis hakkavad probleemid tekkima.
Üldjoontes on uus 9-5 töökindel auto ja omas klassis soodne ülal pidada.
Saab 9-3 oli 2.0 topelt turbogadiisel.. sellpäarst mainisigni seda.
aga tuutavail on jah insigniat küll ja nelikuga ka :)
Ühel OPC mida kaalun ise ka KUID Saabi kere ilusam ja kui vaid saaks aero universaali siis oioioioioioioioi...... see jääks vast elu lõpuni :P
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Siin on head infot Minu puhul ongi see et aastas sõidan autoga umbkaudselt 90 000 km Arvutage siis ise et kui palju ma praegu autol juppe vahetan :D
Opelit sa siis mõtled Insignia ? tuttaval 9-3umbes 130kw ja tal aasta 2008 ning tema ikka hädas enda oamag. küll andureid läheb nagu saiu jne.
Kui hull see asi on siis,iga kuu käib remondis? Mis andureid läheb nagu saiu?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kas ng-l ikka varuratas on pagassis?
E: nüüdseks olen aru saanud, et mõnel on ka runflat rehvid ja varuratast pole.
E: nüüdseks olen aru saanud, et mõnel on ka runflat rehvid ja varuratast pole.
Tekkis veel mõni küsimus 9-5 NG kohta, vast sobivad siia teemasse.
- mis nupud on armatuuris, vahetult ohutulede nupu all? Uksed lukku?
- kas peeglid klapivad end kokku?
- pagassis on mingid suured nupud/hoovad luugi hingede kõrval, kas tagaistme seljatoe langetamine?
- promovideodes on esitulede allservas lediribad, need on vist ainult biksenoontuledega autodes? Kas põlevad omapead ka või ainult koos udukatega?
- mis nupud on armatuuris, vahetult ohutulede nupu all? Uksed lukku?
- kas peeglid klapivad end kokku?
- pagassis on mingid suured nupud/hoovad luugi hingede kõrval, kas tagaistme seljatoe langetamine?
- promovideodes on esitulede allservas lediribad, need on vist ainult biksenoontuledega autodes? Kas põlevad omapead ka või ainult koos udukatega?
Peeglid klapivad kokku küll (elektriliselt), aga selleks, et need puldist kokku läheksid on vaja mäludega istmeid. Või siis ei ole mina enda peegleid automaatselt kokkulappima osanud panna.
Esimesed led ribad parktulede asemel ning peaks euroopa versioonil olema. Ameeriklastel päevasõiduks halogeenid täistulede osas ja ledid siis puuduvad. Neid lede päevasõidul kasutada ei tohiks, sest suhteliselt nõrgad. Ameerikas tuli müügile võimendatud ledidega esituled, mis peaksid siis päevasõiduks sobima. Nende kohta saab rohkem infot NG facebooki lehelt.
Varuratta olemasolu sõltub kas esimene omanik on endale selle tellinud. Minul täismõõdus varuratas.
Tagumised istmed saab mugavalt salongist maha lasta.
Olen aru saanud, et teemaalgataja soovitud diisel on väga hea ja kindel mootor. Liikumise kohapealt soovitan kas siis 2,0 TTiD või siis Hirsch 132kW-st diislit. Vahe võrreldes tavalise 118kW diisliga suur.
Nelivedu peab hooldatud olema, et süsteem toimiks.
Esimesed led ribad parktulede asemel ning peaks euroopa versioonil olema. Ameeriklastel päevasõiduks halogeenid täistulede osas ja ledid siis puuduvad. Neid lede päevasõidul kasutada ei tohiks, sest suhteliselt nõrgad. Ameerikas tuli müügile võimendatud ledidega esituled, mis peaksid siis päevasõiduks sobima. Nende kohta saab rohkem infot NG facebooki lehelt.
Varuratta olemasolu sõltub kas esimene omanik on endale selle tellinud. Minul täismõõdus varuratas.
Tagumised istmed saab mugavalt salongist maha lasta.
Olen aru saanud, et teemaalgataja soovitud diisel on väga hea ja kindel mootor. Liikumise kohapealt soovitan kas siis 2,0 TTiD või siis Hirsch 132kW-st diislit. Vahe võrreldes tavalise 118kW diisliga suur.
Nelivedu peab hooldatud olema, et süsteem toimiks.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...