Tere!
Kas keegi oskaks anda nõu,et miks osta või miks mitte osta sellist isendit?. Kas on mootoril mingeid teada-tuntud tüüpvigasid või on gaasiseadme kohta midagi,mida peaksin kindlasti teada? http://www.auto24.ee/used/1935356
Samas sooviksin saada infot ka Saab 9-5 3.0 130kw TiD
Mõlemad on manuaalkâigukastiga aga kas on põhjust vältida automaatkâigukasti?
Ostuabi Saab B+G 2.0 110kw või TiD 3.0 130kw
Ma teemast palju ei tea (sugulane 2,7L kraislerile pani ja on rahul) aga tahaksin kiita su kasutajanime ja saabifoorumi adminne! :thumb: Millalgi ühe teise margi foorumis soovisin douchebag kasutajanimeks (AndresV oli võetud), ei lubatud :nono:
Ega siin öeldule eriti rohkem infot lisada polegi. Kasparius ütles põhilise juba ära:
1. Gaasiseadet (eriti uuemaid) karta pole mõtet. Lasin oma masinale viimase põlvkonna seadme paigaldada pea 2 aastat tagasi ja olen ülimalt rahul. Sinu viidatud masinal on arvatavasti küll mõne eelmise põlvkonna seade - see 2001 aasta auto pärineb Hollandist, kus LPG seadmed pannakse tihti juba uutele salongis müüdavatele masinatele.
2. 3.0L diislit tasub vältida
1. Gaasiseadet (eriti uuemaid) karta pole mõtet. Lasin oma masinale viimase põlvkonna seadme paigaldada pea 2 aastat tagasi ja olen ülimalt rahul. Sinu viidatud masinal on arvatavasti küll mõne eelmise põlvkonna seade - see 2001 aasta auto pärineb Hollandist, kus LPG seadmed pannakse tihti juba uutele salongis müüdavatele masinatele.
2. 3.0L diislit tasub vältida
OT
Sirvides auto24 läheks ise midagi sellist vaatama http://www.auto24.ee/used/2355693 :cool:
Konkreetselt selle isendi kohta täpsemalt midagi ei tea aga tundus põnev :)
Vt uut hinda kirjelduses
/OT
Ühesõnaga lase auto ülevaadata kuskil saabidega tegelevas kohas, võid kokkuvõttes võita märgatavalt
Sirvides auto24 läheks ise midagi sellist vaatama http://www.auto24.ee/used/2355693 :cool:
Konkreetselt selle isendi kohta täpsemalt midagi ei tea aga tundus põnev :)
Vt uut hinda kirjelduses
/OT
Ühesõnaga lase auto ülevaadata kuskil saabidega tegelevas kohas, võid kokkuvõttes võita märgatavalt
Everyday Regular SAAB guy!
Ma olen isegi vaadanud seda Haapsalus paikneva auto kuulutust. Hind on muidugi väga sümpaatne tänaseks päevaks, kukkunud 1000 euroni. Sisu tundub määrdunud olevat, rool kulunud jne. Aga selle papi eest, kui just midagi kapitaalselt viga pole, on küll hea ost. Aero istmed jne.
Gaasiseadmel võiks mingi paber ka olla,sealt näeks paigalduse aega ja kohta,arvan,et Hollandis paigaldatud seade töötab mingil põhjusel paremini ,kui siinsed.Ka on kapotialune veidi korrektsemalt lahendatud.Eelnev jutt käib küll rohkem2,3t kohta.Gaasi kulu Tallinn-Tartu vahel jääb u10-11 l/100km.Hirmu seadme pärast pole vaja küll tunda. Mõrd on kalapüügivahend.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Hollandis suht tavaline jah see gaasiseade ja oskusteavet ning kogemusi rohkem, kui siin. Ise lasin ka ühele oma masinale panna ja ei saa küll midagi halvasti öelda. Tanklas kohe lust käia :)
Muidugi on lust,gaasiga lased nii,etrohkem ei mahu ja pedaali ei pea ka pärast tagasi hoidma.Vanematel seadmetel ei hakanud isegi mootori pöördeid piirama ,nii nagu uuematel on, ehk st. uued on täiuslikumad.
Saan harva sõita SAABIGA.