Oijahh... VAG-ist oli siis vaadatud välja üks kuuekäigulise man kastiga VW Toareg. Sai siis käidud vaatamas ja sõitmas ja kõik vinks-vonks. Sai isegi inimesele öeldud, et laup tulen ostan ära aga eile õhtul sain tuttavalt tagasiside kes töötab VW esinduses, et antud auto mootori tööressurss on pms otsas. Tunduski samuti kahtlane odomeetril oli näit 180tuhat aga ark näitas 280tuhat.
Räägin ka lahti fraasi miks on mootori tööressurss otsas:
Tegemist oli siis 2,5l tdi mootoriga millel puudub kett ja hammasrihm vaid on hammastusajamiga. Täpselt ma aru ei saanudki milline hammastuse laager sealt läbi läheb ja kokku jookseb. Sellega pidavat kaasnema nagu ikka korralik kaos ja esindus reeglina paneb lihtsalt uue mootori peale kui sul pappi on. ( Sellepärast lammutused neid 2,5 dislasid ongi täis kuna mootorid on kottis). Antud mootori tööressurss on esinduse andmetel reeglina 300tuhat.
Ühesõnaga diil jäi katki ja nüüd olen jälle autot otsimas. Vahepeal jäi silma üks Chevrolet Captiva aga see laideti ka kohe kiiresti maha.
Saab 9-3 Turbo X XWD 2.8 V6
Viimased 5 a Mitsubishi Outlanderi roolis olnud ja lollikindel masin (kalla ja talla), väga korralik AWD võrreldes teiste samashinnaklassi masinadega, 125kw veab kere normaalselt edasi jne, ainult ei meeldi selle auto juures sisemus, et suht palju plastikut sees ja suht vali eriti just talverehvide osas.
Aga üle äänud osas minu arust parim kuni 30K€ euro eest
Aga üle äänud osas minu arust parim kuni 30K€ euro eest
www.tmuuga.eu