Ostuabi: Saab 9-3 Aero 154kw

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
risto.lutsu
Postitusi: 51
Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
Asukoht:
Auto:

#1

T Veebr 28, 2017 18:17

Silma jäänud selline isend http://www.auto24.ee/used/2382970 tundub üsna asjalik olevat kuid, kuna ta on aero siis mida võiks aero juures jälgida. On ta õrnem kui tavalised ja mis selline keskmise jalaga kütusekulu igapäevaelus 50/50mnt/linn võib olla. Kui kõrgeks võib minna igakuised kulud ja kas on 9-3 aero üldse vastupidev auto või tasuks kaarega mööda vaadata
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#2

T Veebr 28, 2017 19:00

Aero tähendab Saabimaailmas korralikku varustustaset - nahksisu jm mugavuslisad, viisakas väändemoment jne. Aerode varustus võib erineda aga turbo peaks olema Mitsubishi toode mida peetakse usaldusväärsemaks kui Garreti toodangut.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#3

T Veebr 28, 2017 21:05

Aero on veidi madalam kui tavaversioon ja jäigema vedrustusega. Õrnem pole ta kindlasti mitte, pigem vastupidavam.
Selle mootori ja automaatkasti kombinatsioon võtab mul 50:50 linn/maantee puhul kuskil keskeltläbi 10 liitrit kopikatega sajale. Puhas maanteesõit suvel saab ka 7 liitrit kopikatega kulu. Läbi aegade st enam kui 3 aasta ja ca 50 tuh km peale on mul keskmine kulu 10,8. Talvel vaid linnas sõites pole probleemi saada ka 15 liitrit sajale :)
Suurim tüüpviga on algusaastate autodel kehvade rõngastihendite tõttu jahutusvedeliku sattumine automaatkasti õli sisse. Esivedrude purunemist võib ka ehk pidada tüüpveaks. Lisaks saavad mõne ukse lukud vahepeal Alzheimeri. Kulusid julgeks prognoosida madalamaid kui Saab 9-5 puhul kuna tüüpvigu on vähem ja mootor ka vastupidavam.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Vasta