Ostuabi: Saab 9-3 Aero 154kw
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Silma jäänud selline isend http://www.auto24.ee/used/2382970 tundub üsna asjalik olevat kuid, kuna ta on aero siis mida võiks aero juures jälgida. On ta õrnem kui tavalised ja mis selline keskmise jalaga kütusekulu igapäevaelus 50/50mnt/linn võib olla. Kui kõrgeks võib minna igakuised kulud ja kas on 9-3 aero üldse vastupidev auto või tasuks kaarega mööda vaadata
Aero tähendab Saabimaailmas korralikku varustustaset - nahksisu jm mugavuslisad, viisakas väändemoment jne. Aerode varustus võib erineda aga turbo peaks olema Mitsubishi toode mida peetakse usaldusväärsemaks kui Garreti toodangut.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Aero on veidi madalam kui tavaversioon ja jäigema vedrustusega. Õrnem pole ta kindlasti mitte, pigem vastupidavam.
Selle mootori ja automaatkasti kombinatsioon võtab mul 50:50 linn/maantee puhul kuskil keskeltläbi 10 liitrit kopikatega sajale. Puhas maanteesõit suvel saab ka 7 liitrit kopikatega kulu. Läbi aegade st enam kui 3 aasta ja ca 50 tuh km peale on mul keskmine kulu 10,8. Talvel vaid linnas sõites pole probleemi saada ka 15 liitrit sajale :)
Suurim tüüpviga on algusaastate autodel kehvade rõngastihendite tõttu jahutusvedeliku sattumine automaatkasti õli sisse. Esivedrude purunemist võib ka ehk pidada tüüpveaks. Lisaks saavad mõne ukse lukud vahepeal Alzheimeri. Kulusid julgeks prognoosida madalamaid kui Saab 9-5 puhul kuna tüüpvigu on vähem ja mootor ka vastupidavam.
Selle mootori ja automaatkasti kombinatsioon võtab mul 50:50 linn/maantee puhul kuskil keskeltläbi 10 liitrit kopikatega sajale. Puhas maanteesõit suvel saab ka 7 liitrit kopikatega kulu. Läbi aegade st enam kui 3 aasta ja ca 50 tuh km peale on mul keskmine kulu 10,8. Talvel vaid linnas sõites pole probleemi saada ka 15 liitrit sajale :)
Suurim tüüpviga on algusaastate autodel kehvade rõngastihendite tõttu jahutusvedeliku sattumine automaatkasti õli sisse. Esivedrude purunemist võib ka ehk pidada tüüpveaks. Lisaks saavad mõne ukse lukud vahepeal Alzheimeri. Kulusid julgeks prognoosida madalamaid kui Saab 9-5 puhul kuna tüüpvigu on vähem ja mootor ka vastupidavam.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)