Saab 9-5 2.0 LPG - võtta või jätta?
Postitatud: E Apr 10, 2017 14:00
Tere!
Olen vaikselt mõlgutanud mõtteid mõne ökonoomse Saab 9-5 suunas. Diislite kõrval on silma jäänud see gaasiseadmega isend:
http://www.auto24.ee/used/1935356
Käisin seda vaatamas - mootor töötab kenasti vaikselt, sõidab ka ilusti, veermik ei kolise. Varustus on küll askeetlik, kliimaseadmel ei liigu õhku eri avadesse suunavad klapid (kalibreerimisel annab ka vastavaid veakoode, peast hetkel ei mäleta) ja ka sidur võtab üsna ülevalt - oluliselt kõrgemalt kui mu 9-3 OG diislil, samas mul ses osas võrdlusmomenti teiste 9-5-tega ega muude bensiini-Saabidega ei ole.
Ehk on veel keegi käinud antud masinat vaatamas või oskab soovitada, kui turvaline valik see olla võiks? Kuidas Saabide mootorid gaasiseadmetega üldiselt läbi saavad? Eri foorumitest on kõlama jäänud, et Hollandis paigaldatud gaasiseadmed töötavad sageli paremini kui Eestis peale aretatud. Ja kuidas see 2.0 110 kW mootor vastu peab?
Tänud ette, kes võtab vaevaks nõu anda!
Olen vaikselt mõlgutanud mõtteid mõne ökonoomse Saab 9-5 suunas. Diislite kõrval on silma jäänud see gaasiseadmega isend:
http://www.auto24.ee/used/1935356
Käisin seda vaatamas - mootor töötab kenasti vaikselt, sõidab ka ilusti, veermik ei kolise. Varustus on küll askeetlik, kliimaseadmel ei liigu õhku eri avadesse suunavad klapid (kalibreerimisel annab ka vastavaid veakoode, peast hetkel ei mäleta) ja ka sidur võtab üsna ülevalt - oluliselt kõrgemalt kui mu 9-3 OG diislil, samas mul ses osas võrdlusmomenti teiste 9-5-tega ega muude bensiini-Saabidega ei ole.
Ehk on veel keegi käinud antud masinat vaatamas või oskab soovitada, kui turvaline valik see olla võiks? Kuidas Saabide mootorid gaasiseadmetega üldiselt läbi saavad? Eri foorumitest on kõlama jäänud, et Hollandis paigaldatud gaasiseadmed töötavad sageli paremini kui Eestis peale aretatud. Ja kuidas see 2.0 110 kW mootor vastu peab?
Tänud ette, kes võtab vaevaks nõu anda!