Tere, kas keegi on selle auto vaadanud, kahtlaselt madal hind hea varustuse juures
http://www.auto24.ee/used/2442924
NG 9-5 2010 Aero man
Huvitav, et VIn järgi Leeuds oli ta hinnaga 16000, ning Eestisse toodi just aasta alguses. Äkk keegi käis seda vaatamas/oskab midagi konkreetse auto kohta öelda? https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-5-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-3613692.html
Kui diisel pole peamine, siis on ju ka minul kena liikur müügis. Vajadusel võin korra ka Leedust läbi sõita:)
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Istmed viitavad küll väga palju suuremale läbisõidule või siis sellega takso sõitmisele või ülilohakale töötunkedes kampa pidevalt vedanud omanikule (mis on kahtlane, sest selline töömees ostaks pigem tumeda sisuga auto). Mul on ca 140000 läbisõitu ja isegi juhiistme kulumismärgid üsna olematud. Siin on istme küljed (küljepadjad) nii ruunatud, et kole. Sisu alusel ma pakuks, et sellel on pigem ca 300000 km kanti läbisõit, mida on alla keritud. Ka võtme korpus on kulunum kui peaks/võiks olla selle läbisõidu korral. Leedu taustaga ma ei imestaks kui sellega kerega on ka mingeid imetegusid tehtud.
Sisu osas võid võrrelda nt sellega: http://www.auto24.ee/used/2544314 - seal suhteliselt adekvaatne kulumine pea-aegu 200 000 km kohta.
Ainsana võib ehk mustade kätega meeste puhul mõista keskkonsooli nuppude kulumist, need on kehvad (kuigi mul on ok, on foorumites sellest palju juttu, et need kuluvad juba isegi alla 100000 km läbisõitude juures).
TTiD on hea mootor, kui hääl ja vibratsioon välja arvata (ma enne eluaeg bensuka inimene). Kütusekulu on meeldivalt mõistlik. Teinekord ma ei käi kohe mitu nädalat tanklas. Minekut jagub küllaga. Vibra puudumise tõttu ma vaataks küll bensukaid. 2,0 kütusekulu pole nii palju suurem. 2,8T on jõhkra rüüpamisega isegi 9-3 vahel (linnas 12-14 l/100 km).
Sisu osas võid võrrelda nt sellega: http://www.auto24.ee/used/2544314 - seal suhteliselt adekvaatne kulumine pea-aegu 200 000 km kohta.
Ainsana võib ehk mustade kätega meeste puhul mõista keskkonsooli nuppude kulumist, need on kehvad (kuigi mul on ok, on foorumites sellest palju juttu, et need kuluvad juba isegi alla 100000 km läbisõitude juures).
TTiD on hea mootor, kui hääl ja vibratsioon välja arvata (ma enne eluaeg bensuka inimene). Kütusekulu on meeldivalt mõistlik. Teinekord ma ei käi kohe mitu nädalat tanklas. Minekut jagub küllaga. Vibra puudumise tõttu ma vaataks küll bensukaid. 2,0 kütusekulu pole nii palju suurem. 2,8T on jõhkra rüüpamisega isegi 9-3 vahel (linnas 12-14 l/100 km).
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
See masin on sünnist saati Leedu turule, Aeropolisest saab vast infot ajaloo kohta.
Aero kohta on suht lage https://www.esaabparts.com/saab/95ng/YS3GR4MK7B4002162
Minu kunagisel oli 70 tuhande juures iste suht sarnane nagu mart284-l. Küljepadi vajub kiirelt lääpa, millest tekib ka katkestus istmesoojendusmatis, keskosas on suur lärakas ilma vahe õmblusteta, mis venib kiirelt lohku.
Hooldust on need istmed vast vähe saanud :)
Aero kohta on suht lage https://www.esaabparts.com/saab/95ng/YS3GR4MK7B4002162
Minu kunagisel oli 70 tuhande juures iste suht sarnane nagu mart284-l. Küljepadi vajub kiirelt lääpa, millest tekib ka katkestus istmesoojendusmatis, keskosas on suur lärakas ilma vahe õmblusteta, mis venib kiirelt lohku.
Hooldust on need istmed vast vähe saanud :)
Ma olen Leedust käinud 6 korda autot toomas.3 korda olen saanud parima võimaliku, mida tarvis oli.Teised 3 korda sain ka päris head autod.Mida nimetan seda puudeks, kui inimesel jookseb mõistus kokku, kui kuuleb, et auto on kunagi Leedus olnud.
Mina tuginen kainele aritmeetikale.See ei ole lihtsalt võimalik, et seal kolmest autost üht kokku keevitatakse, jne.Tänasel päeval ei tasu see enam ära.Selle tegemise omahind on liiga kõrgeks läinud.Vaadake Leedu automüügikuulutusi- hulka on avariilisi müügis.Lihtsalt täna see ei tasu jändamist.
Üks auto, mille mina sealt tõin, oli olnud tagaotsa väikese avariiga.Leedukas oli unustanud Saksa paberid autosse, kus olid pildid avariilisena ja 700 odavam hind.Raha tuli veel vahelt, kuna piltidel olnud valuvelgede asemel olid plekid all.Aga auto ise oli reaalselt väikese läbisõiduga ja pea-aegu parima võimaliku varustusega- täielik kompvek.
Minu autos kulus nahkrool 70 tuhandega olematuks.Spetsialist ütleks seepeale, et vähemalt 300 000 sõitnud.Seega.Pole mõtet umbes lahmida.Kui on inimene, kes on pädev üle vaatama, võtke kaasa.Kui on võimalik, teha taustakontroll maalt, kus seda on kasutatud.AGA MITTE UMBES OLETADA.
Mina tuginen kainele aritmeetikale.See ei ole lihtsalt võimalik, et seal kolmest autost üht kokku keevitatakse, jne.Tänasel päeval ei tasu see enam ära.Selle tegemise omahind on liiga kõrgeks läinud.Vaadake Leedu automüügikuulutusi- hulka on avariilisi müügis.Lihtsalt täna see ei tasu jändamist.
Üks auto, mille mina sealt tõin, oli olnud tagaotsa väikese avariiga.Leedukas oli unustanud Saksa paberid autosse, kus olid pildid avariilisena ja 700 odavam hind.Raha tuli veel vahelt, kuna piltidel olnud valuvelgede asemel olid plekid all.Aga auto ise oli reaalselt väikese läbisõiduga ja pea-aegu parima võimaliku varustusega- täielik kompvek.
Minu autos kulus nahkrool 70 tuhandega olematuks.Spetsialist ütleks seepeale, et vähemalt 300 000 sõitnud.Seega.Pole mõtet umbes lahmida.Kui on inimene, kes on pädev üle vaatama, võtke kaasa.Kui on võimalik, teha taustakontroll maalt, kus seda on kasutatud.AGA MITTE UMBES OLETADA.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Need mis seal katkisena ripuvad ootavad ostjat kes korda teeb, see tähendab, et hetkel oleva omaniku jaoks kallis korda teha. Kuskil eramaja hoovis tegutsevale vennale just hea nokitsemise projekt.
Turu peal ringi jalutades on juba kaubanduslik välimus olemas, telgitagustes on pilt teine, ehitavad ja mitte vähe. Mine lammutusse, kered ära lõigutud elu käib.
Nähtud neid Leedus kokku klopsitud masinaid, 2013a masinal airbagi asemel takistid, et viga poleks. Eks on ka norm masinaid. Paber kannatab kõike, märgitaksegi suurem hind kui tegelikult, lihtsalt selleks, et kui MTA kontrollib siis pole keegi "liigset tulu" saanud.
Kere teeb ilusti
https://www.youtube.com/watch?v=esE8jut8Vvk
https://www.youtube.com/watch?v=4_enrYPJYBI
Turu peal ringi jalutades on juba kaubanduslik välimus olemas, telgitagustes on pilt teine, ehitavad ja mitte vähe. Mine lammutusse, kered ära lõigutud elu käib.
Nähtud neid Leedus kokku klopsitud masinaid, 2013a masinal airbagi asemel takistid, et viga poleks. Eks on ka norm masinaid. Paber kannatab kõike, märgitaksegi suurem hind kui tegelikult, lihtsalt selleks, et kui MTA kontrollib siis pole keegi "liigset tulu" saanud.
Kere teeb ilusti
https://www.youtube.com/watch?v=esE8jut8Vvk
https://www.youtube.com/watch?v=4_enrYPJYBI
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Minul ka Leeduga negatiivseid kogemusi. Sõbrad nii mõnegi auto (k.a. motikaid) sealt toonud ja täitsa okeikad on...siiamaani sõidavad. Minul aga nii hästi ei läinud. Ime, et Leedust TLN üldse jõudsime... Poolel maal hakkas auto niimoodi tahmama tagant, et kole.. Ühesõnaga, ühel kiirendamisel lendas pihusti klamber lahti ja pizdets oligi. See juhtus järgmisel päeval, peale Leedust tagasi tulekut. Selle autoga oli selliseid vigureid tehtud, et kohe ei meenugi kõik jutud, mis seal ära tehtud said, aga pisematest asjadest - autol oli puudu turbo reservuaar, 4 pihustit oli vaja ära chikibrikitada ja stendida, hooratta panime uue, mootoris olevat mingi põleng olnud, aku miinusklemm oli kõige väiksem asi, kuskilt oli midagi märg ka (ma ei julend mõeldagi) ja sada asja veel, mis kohe ei meenugi.
See, mida sealt saab, pole kindlasti kokkuhoid, vaid peavalu.
See, mida sealt saab, pole kindlasti kokkuhoid, vaid peavalu.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Kullakesed. Auto ost ongi peavalu kui ei ole pädevat meest/naist kaasas :)
No tegelikult, kullake, ei ole sellest pädevast mees-inimesest ka kasu. Mootorisisse ta ju ei näe ja vaevalt, et keegi hakkab seal platsil juppe lahti keerama, et vaadata, mis seisus pihustid on ja muud jurad eeldusel, et Viking Motorsi laadset paleed kõrval pole.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.