1. leht 1-st

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: L Juun 03, 2017 17:31
Postitas erx112
Tere

Ega antud auto kohta keegi foorumlastest rohkem infot oma.
http://www.auto24.ee/used/2553286

Tahaks tulla tagasi Saabi rahva hulka aga nii uute masinate kohta kogemust vähe :D

Kas Belgiast toodud auto kohta hind tundub mõistlik?
Läbisõit ka selline, et peaks kohe arvestama ilmselt 1K hooldusega või kuidas?
132kW eeldan, et siis B205E 2,0t BioPower mootor, kuidas selle mainega on?

Kui veel tähelepanekuid siis kindlasti on kõik tähele panekud teretulnud :drive:

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: L Juun 03, 2017 17:45
Postitas Homunkulus
B205E Biopower? Lingil antud 1.9 on ju diisel ja selle 132kW kone nimi peaks olema Z19DTR.
Löö Maanteameti sõiduki taustakontrolli VIN sisse, saad targemaks.

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: L Juun 03, 2017 17:52
Postitas erx112
B205E Biopower? Lingil antud 1.9 on ju diisel ja selle 132kW kone nimi peaks olema Z19DTR.
Löö Maanteameti sõiduki taustakontrolli VIN sisse, saad targemaks.

Minu viga jah see on see 1.9TTiD ja nende kohta pigem positiivne noot kõrva jäänud.
Aga kas tasub vaadata neid Biopower mootoriga autosid teab teegi, Rootsi turul need vahel päris hea hinnaga ?

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: L Juun 03, 2017 18:11
Postitas erx112
Kui juba Biopowerile jutt läks siis ühe näitena selline mudel:
http://www.bytbil.com/sodermanlands-lan/personbil-9-3-1-8t-biopower-2agare-12000mil-7020-10466092
Et kas selliseid tasub üldse vaadata või pigem kaarega mööda minna :freak:

Endiselt on huvi ka selle eelmise kuulutuse kohta, mille kohta teema tegin, kui keegi oskab välja tuua miskit.

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: P Juun 04, 2017 10:38
Postitas Pootsman
Aero on hea, varustus on ka ilus. Helista ja mine sõida, 189.000km oleks tore - kontrollida ilmselt saad kui autot vaatama lähed ja hooldusraamatu pihku saad. Tee pildid templitest ja siis hakkad uurima neist kohtadest mis värk on, käis või ei käinud.

Linnaautoks ei sobi Euro 5/6 diisel kahjuks. Müügis olevatel bensukatel on tavaliselt läbisõidud väiksemad, selle arvelt on masinad värskemad.
Bensukas läheb hulka kiiremini soojaks ning lärmab ja vibreerib vähem. Kui aastane läbisõit väike, siis ainult ülihea diili puhul tasub diislit vaadata - väike ja reaalne läbisõit ning hea varustus ja seisukord. Kindlasti PEAB olema meie oludes olemas Webasto.

Huvi pärast lõin sisse spritmonitori:

Diisel, 2008 edasi, 110kw ja edasi - Keskmine kulu 6,51
Bensiin, 2008 edasi, 110kw ja edasi - Keskmine kulu 10,01

konkreetse diisli hooldus midagi katastroofilist ei ole, rihma kmpl on odav, turbod on kogu kollektori ja wastegate kokku samas hinnaklassis bensuka omaga. Per*e on majas kui toitesüsteemi remondiks läheb, selle pihustid maksvad kerge varanduse. Ja muidugi siis EGR ja DPF rõõmud.

choose wisely my friend

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: P Juun 04, 2017 10:49
Postitas D116
Kui sõidad alla 20k km aastas, siis vaatan parem Biopower. Eestis kahjuks ei ole etanoli tanklates, aga bensiiniga ka sõidab :)

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: E Juun 05, 2017 11:09
Postitas erx112
Tänud vastuste eest, see spritmonitor minu jaoks uus leht. Silmaring avaneb.

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: E Juun 05, 2017 12:07
Postitas AndresV

Linnaautoks ei sobi Euro 5/6 diisel kahjuks. Müügis olevatel bensukatel on tavaliselt läbisõidud väiksemad, selle arvelt on masinad värskemad.
Bensukas läheb hulka kiiremini soojaks ning lärmab ja vibreerib vähem. Kui aastane läbisõit väike, siis ainult ülihea diili puhul tasub diislit vaadata - väike ja reaalne läbisõit ning hea varustus ja seisukord. Kindlasti PEAB olema meie oludes olemas Webasto.

Kas see käis konkreetse 1.9 mootori kohta või Euro 5/6 diislite kohta üldiselt? Olen nüüd paar kuud sõitnud Euro6 diisliga, Webastot pole aga ikka soojeneb väga kiirelt. Ja jahtub aeglaselt (suur mootor, hästi isoleeritud). Näiteks jätan sooja auto 0° uures 8h seisma ja uuesti käivitades hakkab sooja puhuma 3-4 minuti pärast.

Saab 9-3 AERO 1.9

Postitatud: E Juun 05, 2017 12:31
Postitas Pootsman

Linnaautoks ei sobi Euro 5/6 diisel kahjuks. Müügis olevatel bensukatel on tavaliselt läbisõidud väiksemad, selle arvelt on masinad värskemad.
Bensukas läheb hulka kiiremini soojaks ning lärmab ja vibreerib vähem. Kui aastane läbisõit väike, siis ainult ülihea diili puhul tasub diislit vaadata - väike ja reaalne läbisõit ning hea varustus ja seisukord. Kindlasti PEAB olema meie oludes olemas Webasto.

Kas see käis nüüd konkreetse 1.9 mootori kohta või Euro 5/6 diislite kohta üldiselt? Olen paar kuud sõitnud Euro6 diisliga, Webastot pole aga ikka soojeneb väga kiirelt. Ja jahtub väga aeglaselt (suur mootor, hästi isoleeritud, karteris 6,5L õli). Näiteks sõidan 10-20 km, jätan auto 0° juures 8h seisma ja uuesti käivitades hakkab sooja puhuma 3-4 minuti pärast.


mikro-diisel-mootorite kohta - alla kaheliitrised, suured sakslased on vaiksed ja soojad