9-3/NG 900 ostul keegi äkki abistab

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Ohmoon
Postitusi: 48
Liitunud: E Aug 21, 2006 14:40
Asukoht:
Auto:

#1

K Sept 20, 2006 16:37

Soovin kindlalt osta saabi ja variandid NG900 alates 95.a või odav 9-3. Eelnev saabikogemus täielikult puudub, olen vaid pikalt foorumit jälginud. Vaatan rohkem 2.3 mootoriga masinate poole, kuna see pidavat olema parem, kui 2.0 või pole seal suuremat vahet?
Silma jäi hiljuti selline masin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/473/auto_php-id=225473-www_auto24_ee.html
Kuulutus küll suht uus aga paluks kogenute arvamusi näiteks teemal, et pole mõtet osta odavat 9-3e, parem osta 900 jne. ja äkki keegi juba vaatamas käind seda masinat?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Sept 20, 2006 18:36

Algselt postitas: Ohmoon
Vaatan rohkem 2.3 mootoriga masinate poole, kuna see pidavat olema parem, kui 2.0 või pole seal suuremat vahet?

Arvan, et pole suuremat vahet. NG900 2,3modrad on valdavalt vabalthingavad, 2,0 mootorit leidub seevastu ka Turbokaid. Kui pappi napib, võta NG, saad korralikuma. Minu NG mootorite pingerivi on järgmine: 2,0T (turbot)->2,3->2,5V6 (opeli modra)->2,0 .
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#3

K Sept 20, 2006 21:38

Räägitakse, et vabalhingavat on kergem hooldada. Tõenäoliselt pole eelmised omanikud vabalthingavaga ka erilist ralli teinud - turboga ikka parem minek - et igasugust kulumist ka ehk vähem. Mul on 2,3 vabalhingav ja olen rahul. 3 aasta pärast ostad turboga variandi, kui see juba lahjaks jääb :)
55581286
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#4

K Sept 20, 2006 21:43

Mootori kohapealt oleneb milline on inimese vajadus. Pean tunnistama, et pisikest ja kerget NG keret jaksab ka 2,0 vabalthingav manuaalkäigukasti puhul täiesti pingevabalt edasi lükata. Samas tavaline 2,0T + automaatkast 9-3 peal proovituna on selline, ütleme nii - igava võitu.
urmas900
Postitusi: 45
Liitunud: K Mär 08, 2006 19:35
Asukoht:
Auto:

#5

K Sept 20, 2006 21:55

Läheb vist reklaamiks kätte aga meil üle jäämas see massin kuna emme nõuab 9-5 te.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=197997&cache_missing=1

Urmas
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#6

K Sept 20, 2006 22:58

eks inimesed ikka mõtlevad nii et räägitakse et lihtsamad mootorid siis on normaalsem ja odavam. ju ta nii on kuigi ma tean, et palju on just neid odavama ja lihtsama mootriga autosid just hooldamata jäetud... ju ollakse nii kindlad, et mis seal ikka juhtub, sõidan 30000 sama õliga ja küünlaid ei pea üldse vahetama jne. ja siis kui hakkab see ükskord kätte maksma... Samas kapriissemad mootorid saavad just tihedamat hoolt, sest need muidu lihtsalt ei tööta :) eks sa siis ise otsusta

900 soovitan soojalt 2.0 Turbot 136kW. See on hea mootor, tavaliselt varustust ka normaalsemalt, sõidurõõmu uskumatult palju ja neid pikkasid nägusid, kui keegi irmusti tahab suga võidu sõita - priceless! eriti viimasel ajal on mingid audidega mehemürakad tahtnud mõõtu võtta ;)
võid ka minu autot vaadata -> kliki profiili autole
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

K Sept 20, 2006 23:06

96 kW Saab õkonoomsem ikka ei ole kui ta võimsamad vennad. Kui valida on, ei ostaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

K Sept 20, 2006 23:33

96 kw on täiesti piisav ng jaoks.
ja sellel masinal pole kahte kallist asja: turbot ja di kassetti
mis vahetust vajades korralikult maksavad.
sama raha eest saab tavalisel masinal oi kui palju asju uueks ehitada. tuleb lähtuda ikka enda vajadustest ja ka võimalustest
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#9

N Sept 21, 2006 8:25

98 kW on piisav kui üksi sõita, siis kiirendab küll. Kui pere ja kaubad peale võtta, siis enam ei lähe. 10 aastasel autol hakkab kõiksugu jubinaid nii palju kuluma, et DI-d ja Turbot küll vahetada ei tahaks. Kui muidugi rallymees pole.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

N Sept 21, 2006 8:34

Nokurat. Kui tihti NG-del turbo lendab? ja mis põhjusutel. DI suremine on tõesti selline vastik ja ootamatu kulutus.
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#11

N Sept 21, 2006 11:13

Endale sai võetud 96 kw ja ütlen ausalt, et minu jaoks liigutavad need kilovatid seda SAABi üsna hästi. AGA kuna ajusopis on ikkagi teadmine, et sama mudel on saadaval ka turboga ning seetõttu liigub ka tunduvalt paremini, siis aegajalt tekkib ikka kole igatsus turbo järele... Aga üldiselt olen 96kw täitsa rahul ja eriti ei kurda. Nii et see kas valida turboga või vabalthingav tuleb teha kriteeriumi järgi - Fun või natuke vähem fun (sest Saabiga sõitmine on alati fun ja turbo lisab ainult natuke vürtsi juurde).
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

N Sept 21, 2006 11:56

Mai tia, mida Urmas900 selle massinaga teind on, kuid mind teenis ta ausalt ja korralikult 4a. Maha sai müüdud puhtalt vajaduse pärast suurema auto järele.

Minu sõitmist kannatas ilusasti välja jne. Üldiselt mulle NG900 meeldib.
Ohmoon
Postitusi: 48
Liitunud: E Aug 21, 2006 14:40
Asukoht:
Auto:

#13

N Sept 21, 2006 13:21

Urmase postituse peale http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=197997&cache_missing=1 - see masin jääb mulle liiga kalliks.

Chipy postituse peale - mul oleks kange tahtmine küll turboga sõita aga ma ikkagi pelgan seda kaadervärki, bensukulu on veidi suurem, asju, mis katki saavad minna on veits rohkem ja ma ei ole kindel, et mul seda turbot ikka vaja läheb. Kuigi see variant paneb mind tõsiselt mõtlema. Mida täpsemalt tähendab varustusaste S ja mida SE? Ja Chipy, milline sisu su autol on (hele, tume, nahk...)?
Vabandan postituse formaadi pärast, aga minu javascript või miski ei tööta üldse:angry:

Täpsustaks ka oma ostusoovi veidi, et kindlasti ma ei taha automaatkasti ega poolautomaati - sidur peab masinal olema ja olen vaadanud rohkem heleda sisuga autosid, kuigi see on ehk ebapraktilisem, aga mulle meeldib.
Ootan huviga vastuseid, vastuväiteid või arutelusid. Aitäh!:headbang:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

N Sept 21, 2006 13:27

Urmase antud link on ajast, kui ta ise seda autot ostis..;) Hind kah selleaegne. Praegu ilmselt tuleb sealt hinnast allapoole ilmselt.

Turbo vajadusest saad kohe aru, kui sa seda proovind oled..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ohmoon
Postitusi: 48
Liitunud: E Aug 21, 2006 14:40
Asukoht:
Auto:

#15

N Sept 21, 2006 13:56

Selge, selge:P Seepärast see tunduski na kallivõitu olevat. Siiski ma ei ole nõus ka 3e ukselisega, kui ta just turbo ei ole.
Veel "rohelisi" küsimusi, et kuidas tagaistujal NG900-s ruumi on (3e ukseline versioon jääb vist tagaistujatele kitsaks või ei?)?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

N Sept 21, 2006 14:03

Kui sa mingi eriti pikajalgne juht ei ole siis ei ole seal taga sugugi kitsas. 3 ja 5 ukselistel ei ole muud vahet kui sisseminemine on pisut teisiti, istumise ruumi on täpselt sama palju.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sumps
Postitusi: 59
Liitunud: L Dets 31, 2005 13:51
Asukoht:
Auto:

#17

N Sept 21, 2006 14:07

ka 5. ukselisel on tagaistujatel jalgade ruum suhteliselt piiratud. Kui esi istmed just väga taha ei ole lükatud, siis kanatab ka taga sõita, aga ütleme nii, et ruumi just ülearu ei ole. Nii et taga on lood üsna kitsad, aga siiani pole uksetaha keegi jäänud ja kõik sõidud on sõidetud. Kõige parem on ikkagi ise katsuda ja vaadata mõnda autod ja siis otsustada, kas ruumi on piisavalt või mitte.


Näh, Cyber juba jõudis ette
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#18

N Sept 21, 2006 17:06

kuuldavasti ei tõsta turbo bensukulu, kui mõsitlikult sõita, siis isegi vähendab. Loomulikult on turboga isend võimeline vajadusel rohkem kütust ära põletama, kui vabalthingav.
55581286
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#19

N Sept 21, 2006 17:27

Algselt postitas: Ohmoon
Selge, selge:P Seepärast see tunduski na kallivõitu olevat. Siiski ma ei ole nõus ka 3e ukselisega, kui ta just turbo ei ole.
Veel "rohelisi" küsimusi, et kuidas tagaistujal NG900-s ruumi on (3e ukseline versioon jääb vist tagaistujatele kitsaks või ei?)?


Alul kui mul naine NG900-ga sõitmisega alles harjus, istusin ise tagaistmel nagu kunn (tegelt staarid ise ei istugi roolis, noh). :P 180cm@100kg mõõdus inimesel NG900 2. reas kitsas ei ole, saab kenasti jalgu hargitada ja kokku panna ja varbaid liigutada. Eriti hea on, kui lased veel käetoe ka alla:thumb:.
Kahjuks ei ole tagasõitjatel oma raadiot:wtf:.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#20

N Sept 21, 2006 18:24

bensu kulu on selline, et maanteel on see 6.8-7.4, linnas kuskil 10-11 või siis raskema jalaga saab 11.4. Tavalise 96kW on linna kulu pisut väiksem, aga maanteel suurem vist isegi.
Selline jutt, et mul pole seda turbot äkki vajagi on täiesti vastutustundetu ja kehtib täpselt nii kaua kuni sa pole seda proovinud ja teada saanud, miks seal see vurr on ;) Asju mis võivad katki minna on igal autol väga palju. Kui sa minu auto teemat lugesid siis mul on mõningased kriitilised osad ka vahetatud (nagu sidur, trossimajandus, rihm ja rullikud jne) ja ees seisab amortide vahetus.
S ja SE on varustus tasemed, SE on luksim ja S on baas. Samas minu S on suhteliselt täis igast mõnusaid vidinaid, mida ma pole mõnel SE-l näinud, nagu nikeldatud ukselingid sees. Minul on tumedast puuimitatsioonist armatuur, manualkast, hele samet sisu, koditsioneer, cruise, CD box, el katuseluuk, udutuled ja rääbakas esistange. Alla 1000km on jäänud veel et saaks 200tuh km täis, eks siis on vaja hooldusesse jälle minna. Kui nagu huvi on võib helsitada 5088676
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

N Sept 21, 2006 21:26

Algselt postitas: Ohmoon
Chipy postituse peale - mul oleks kange tahtmine küll turboga sõita aga ma ikkagi pelgan seda kaadervärki, bensukulu on veidi suurem, asju, mis katki saavad minna on veits rohkem ja ma ei ole kindel, et mul seda turbot ikka vaja läheb.
Statistiliselt on di ja turbo puhul katki minevaid kalleid asju lisaks esisillale tõesti rohkem. Aga Di kassett on korralise hoolduse (crytoxiga määrimise) korral üsnagi kaua kestev, mu meelest reeglina lendavad saabnetlastel pea 10a vanad originaalkassetid. Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.
Saab ilma turbota on selline natuke poolik. No pagan, kui võimalik, siis funni peab ikka saama.
Bensiini kulu on turbo mootori puhul kahe otsaga värk. Turboga on tõesti ökonoomsem, kuid kuna on mida mootorist võtta, siis tahtmatult, isegi kerge vajutuse puhul kipub auto üsna nobedalt peale foori muust rivist ette jõudma. Ja kulu kipub seetõttu pigem suurenema. Pöördesse mootorit ei aja, üle ei koorma kindlasti aga masin lendab pingutamatta. Ja unustad ära et tuleb enda tagasi hoida. Nagu mu parim sõber kunagi ütles - piisab kui gaasile mõelda, mitte vajutada.
urmas900
Postitusi: 45
Liitunud: K Mär 08, 2006 19:35
Asukoht:
Auto:

#22

N Sept 21, 2006 21:43

Algselt postitas: miku
Mai tia, mida Urmas900 selle massinaga teind on, kuid mind teenis ta ausalt ja korralikult 4a. Maha sai müüdud puhtalt vajaduse pärast suurema auto järele.

Minu sõitmist kannatas ilusasti välja jne. Üldiselt mulle NG900 meeldib.


Tänaseks on spidol 208060 km. ja vahetanud olen õõtsad , stabika kondid , mahlad , filtrid. ja võin öelda et massin täiesti O.K.

Urmas
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#23

R Sept 22, 2006 7:17

HR. Ohmoon, satu emajõe ateenasse ning mine vaata põhjalikult see massin üle anne autoaias.... abikäsi on sulle kindlasti siin saabnetis nii et küllalt on..
meie pere saabik (küll 9000 CS) on sealtsamast aiast pärit, ja ostul ilmnenud probleemid/vead (kliimaseadme salongiandur ei töötanud) lahendati anne autoaia kulul.. usun, et kui vigu leiad, siis toimitakse seal enamvähem samamoodi, nagu meie isendiga... (meenub veel seik, kui käisin elukaaslasele suvel vaatamas ühte 9-5 Griffinit, mida me küll ei ostnud, kuid millel juhipoolne külgaken jooksis viltu ukse sisse... see lubati samuti korrastada) Ma ei tea, kas see on reegel või erand, aga töötap seal üks kodanik, kelle nimi on Olav, ja tema väidetel käib osa remondikahtlusega Saabe tallinnas Saabianti juures kontrollis.. Anne Autoaed on minu arust suht usaldusväärne autoaed tartus... omal ainult positiivsed kogemused sellest kohast.. Üks pealikest sõidab minu andmetel seal siiamaani saab 900'ga ringi :P

EDIT: Ma pole abistaja, ma lihtsalt kirjutasin oma kogemustest antud autokauplusega... Oma silm/kõrv/kõhutunne on kuningas/kuulja/tunnetaja.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#24

R Sept 22, 2006 7:48

Algselt postitas: qdwin
Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.

Julgen väita, et madalsurve seades kestab turbo isegi kauem. 250000 vast siis, kui hooldus kehvapoolne. Muuseas turbo NG-d on vaid FPT seades. Nii et madalsurvet ostes eriti ei leia. Loomulikult on see seadistus lihtsalt tekitatav ;).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

R Sept 22, 2006 7:58

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: qdwin
Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.

Julgen väita, et madalsurve seades kestab turbo isegi kauem. 250000 vast siis, kui hooldus kehvapoolne. Muuseas turbo NG-d on vaid FPT seades. Nii et madalsurvet ostes eriti ei leia. Loomulikult on see seadistus lihtsalt tekitatav ;).


Hr.Duesenbergi masinale tegin ennetava kap.remondi,ka turbole.
Kilomeetreid oli selleks ajaks natuke alla 500 000.Kõik oli originaal.
Vasta