9-3/NG 900 ostul keegi äkki abistab
Soovin kindlalt osta saabi ja variandid NG900 alates 95.a või odav 9-3. Eelnev saabikogemus täielikult puudub, olen vaid pikalt foorumit jälginud. Vaatan rohkem 2.3 mootoriga masinate poole, kuna see pidavat olema parem, kui 2.0 või pole seal suuremat vahet?
Silma jäi hiljuti selline masin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/473/auto_php-id=225473-www_auto24_ee.html
Kuulutus küll suht uus aga paluks kogenute arvamusi näiteks teemal, et pole mõtet osta odavat 9-3e, parem osta 900 jne. ja äkki keegi juba vaatamas käind seda masinat?
Silma jäi hiljuti selline masin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/473/auto_php-id=225473-www_auto24_ee.html
Kuulutus küll suht uus aga paluks kogenute arvamusi näiteks teemal, et pole mõtet osta odavat 9-3e, parem osta 900 jne. ja äkki keegi juba vaatamas käind seda masinat?
Algselt postitas: Ohmoon
Vaatan rohkem 2.3 mootoriga masinate poole, kuna see pidavat olema parem, kui 2.0 või pole seal suuremat vahet?
Arvan, et pole suuremat vahet. NG900 2,3modrad on valdavalt vabalthingavad, 2,0 mootorit leidub seevastu ka Turbokaid. Kui pappi napib, võta NG, saad korralikuma. Minu NG mootorite pingerivi on järgmine: 2,0T (turbot)->2,3->2,5V6 (opeli modra)->2,0 .
Räägitakse, et vabalhingavat on kergem hooldada. Tõenäoliselt pole eelmised omanikud vabalthingavaga ka erilist ralli teinud - turboga ikka parem minek - et igasugust kulumist ka ehk vähem. Mul on 2,3 vabalhingav ja olen rahul. 3 aasta pärast ostad turboga variandi, kui see juba lahjaks jääb :)
55581286
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mootori kohapealt oleneb milline on inimese vajadus. Pean tunnistama, et pisikest ja kerget NG keret jaksab ka 2,0 vabalthingav manuaalkäigukasti puhul täiesti pingevabalt edasi lükata. Samas tavaline 2,0T + automaatkast 9-3 peal proovituna on selline, ütleme nii - igava võitu.
eks inimesed ikka mõtlevad nii et räägitakse et lihtsamad mootorid siis on normaalsem ja odavam. ju ta nii on kuigi ma tean, et palju on just neid odavama ja lihtsama mootriga autosid just hooldamata jäetud... ju ollakse nii kindlad, et mis seal ikka juhtub, sõidan 30000 sama õliga ja küünlaid ei pea üldse vahetama jne. ja siis kui hakkab see ükskord kätte maksma... Samas kapriissemad mootorid saavad just tihedamat hoolt, sest need muidu lihtsalt ei tööta eks sa siis ise otsusta
900 soovitan soojalt 2.0 Turbot 136kW. See on hea mootor, tavaliselt varustust ka normaalsemalt, sõidurõõmu uskumatult palju ja neid pikkasid nägusid, kui keegi irmusti tahab suga võidu sõita - priceless! eriti viimasel ajal on mingid audidega mehemürakad tahtnud mõõtu võtta ;)
võid ka minu autot vaadata -> kliki profiili autole
900 soovitan soojalt 2.0 Turbot 136kW. See on hea mootor, tavaliselt varustust ka normaalsemalt, sõidurõõmu uskumatult palju ja neid pikkasid nägusid, kui keegi irmusti tahab suga võidu sõita - priceless! eriti viimasel ajal on mingid audidega mehemürakad tahtnud mõõtu võtta ;)
võid ka minu autot vaadata -> kliki profiili autole
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
96 kw on täiesti piisav ng jaoks.
ja sellel masinal pole kahte kallist asja: turbot ja di kassetti
mis vahetust vajades korralikult maksavad.
sama raha eest saab tavalisel masinal oi kui palju asju uueks ehitada. tuleb lähtuda ikka enda vajadustest ja ka võimalustest
ja sellel masinal pole kahte kallist asja: turbot ja di kassetti
mis vahetust vajades korralikult maksavad.
sama raha eest saab tavalisel masinal oi kui palju asju uueks ehitada. tuleb lähtuda ikka enda vajadustest ja ka võimalustest
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
98 kW on piisav kui üksi sõita, siis kiirendab küll. Kui pere ja kaubad peale võtta, siis enam ei lähe. 10 aastasel autol hakkab kõiksugu jubinaid nii palju kuluma, et DI-d ja Turbot küll vahetada ei tahaks. Kui muidugi rallymees pole.
Endale sai võetud 96 kw ja ütlen ausalt, et minu jaoks liigutavad need kilovatid seda SAABi üsna hästi. AGA kuna ajusopis on ikkagi teadmine, et sama mudel on saadaval ka turboga ning seetõttu liigub ka tunduvalt paremini, siis aegajalt tekkib ikka kole igatsus turbo järele... Aga üldiselt olen 96kw täitsa rahul ja eriti ei kurda. Nii et see kas valida turboga või vabalthingav tuleb teha kriteeriumi järgi - Fun või natuke vähem fun (sest Saabiga sõitmine on alati fun ja turbo lisab ainult natuke vürtsi juurde).
Mai tia, mida Urmas900 selle massinaga teind on, kuid mind teenis ta ausalt ja korralikult 4a. Maha sai müüdud puhtalt vajaduse pärast suurema auto järele.
Minu sõitmist kannatas ilusasti välja jne. Üldiselt mulle NG900 meeldib.
Minu sõitmist kannatas ilusasti välja jne. Üldiselt mulle NG900 meeldib.
Urmase postituse peale http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=197997&cache_missing=1 - see masin jääb mulle liiga kalliks.
Chipy postituse peale - mul oleks kange tahtmine küll turboga sõita aga ma ikkagi pelgan seda kaadervärki, bensukulu on veidi suurem, asju, mis katki saavad minna on veits rohkem ja ma ei ole kindel, et mul seda turbot ikka vaja läheb. Kuigi see variant paneb mind tõsiselt mõtlema. Mida täpsemalt tähendab varustusaste S ja mida SE? Ja Chipy, milline sisu su autol on (hele, tume, nahk...)?
Vabandan postituse formaadi pärast, aga minu javascript või miski ei tööta üldse:angry:
Täpsustaks ka oma ostusoovi veidi, et kindlasti ma ei taha automaatkasti ega poolautomaati - sidur peab masinal olema ja olen vaadanud rohkem heleda sisuga autosid, kuigi see on ehk ebapraktilisem, aga mulle meeldib.
Ootan huviga vastuseid, vastuväiteid või arutelusid. Aitäh!:headbang:
Chipy postituse peale - mul oleks kange tahtmine küll turboga sõita aga ma ikkagi pelgan seda kaadervärki, bensukulu on veidi suurem, asju, mis katki saavad minna on veits rohkem ja ma ei ole kindel, et mul seda turbot ikka vaja läheb. Kuigi see variant paneb mind tõsiselt mõtlema. Mida täpsemalt tähendab varustusaste S ja mida SE? Ja Chipy, milline sisu su autol on (hele, tume, nahk...)?
Vabandan postituse formaadi pärast, aga minu javascript või miski ei tööta üldse:angry:
Täpsustaks ka oma ostusoovi veidi, et kindlasti ma ei taha automaatkasti ega poolautomaati - sidur peab masinal olema ja olen vaadanud rohkem heleda sisuga autosid, kuigi see on ehk ebapraktilisem, aga mulle meeldib.
Ootan huviga vastuseid, vastuväiteid või arutelusid. Aitäh!:headbang:
Selge, selge:P Seepärast see tunduski na kallivõitu olevat. Siiski ma ei ole nõus ka 3e ukselisega, kui ta just turbo ei ole.
Veel "rohelisi" küsimusi, et kuidas tagaistujal NG900-s ruumi on (3e ukseline versioon jääb vist tagaistujatele kitsaks või ei?)?
Veel "rohelisi" küsimusi, et kuidas tagaistujal NG900-s ruumi on (3e ukseline versioon jääb vist tagaistujatele kitsaks või ei?)?
ka 5. ukselisel on tagaistujatel jalgade ruum suhteliselt piiratud. Kui esi istmed just väga taha ei ole lükatud, siis kanatab ka taga sõita, aga ütleme nii, et ruumi just ülearu ei ole. Nii et taga on lood üsna kitsad, aga siiani pole uksetaha keegi jäänud ja kõik sõidud on sõidetud. Kõige parem on ikkagi ise katsuda ja vaadata mõnda autod ja siis otsustada, kas ruumi on piisavalt või mitte.
Näh, Cyber juba jõudis ette
Näh, Cyber juba jõudis ette
Algselt postitas: Ohmoon
Selge, selge:P Seepärast see tunduski na kallivõitu olevat. Siiski ma ei ole nõus ka 3e ukselisega, kui ta just turbo ei ole.
Veel "rohelisi" küsimusi, et kuidas tagaistujal NG900-s ruumi on (3e ukseline versioon jääb vist tagaistujatele kitsaks või ei?)?
Alul kui mul naine NG900-ga sõitmisega alles harjus, istusin ise tagaistmel nagu kunn (tegelt staarid ise ei istugi roolis, noh). 180cm@100kg mõõdus inimesel NG900 2. reas kitsas ei ole, saab kenasti jalgu hargitada ja kokku panna ja varbaid liigutada. Eriti hea on, kui lased veel käetoe ka alla:thumb:.
Kahjuks ei ole tagasõitjatel oma raadiot:wtf:.
bensu kulu on selline, et maanteel on see 6.8-7.4, linnas kuskil 10-11 või siis raskema jalaga saab 11.4. Tavalise 96kW on linna kulu pisut väiksem, aga maanteel suurem vist isegi.
Selline jutt, et mul pole seda turbot äkki vajagi on täiesti vastutustundetu ja kehtib täpselt nii kaua kuni sa pole seda proovinud ja teada saanud, miks seal see vurr on Asju mis võivad katki minna on igal autol väga palju. Kui sa minu auto teemat lugesid siis mul on mõningased kriitilised osad ka vahetatud (nagu sidur, trossimajandus, rihm ja rullikud jne) ja ees seisab amortide vahetus.
S ja SE on varustus tasemed, SE on luksim ja S on baas. Samas minu S on suhteliselt täis igast mõnusaid vidinaid, mida ma pole mõnel SE-l näinud, nagu nikeldatud ukselingid sees. Minul on tumedast puuimitatsioonist armatuur, manualkast, hele samet sisu, koditsioneer, cruise, CD box, el katuseluuk, udutuled ja rääbakas esistange. Alla 1000km on jäänud veel et saaks 200tuh km täis, eks siis on vaja hooldusesse jälle minna. Kui nagu huvi on võib helsitada 5088676
Selline jutt, et mul pole seda turbot äkki vajagi on täiesti vastutustundetu ja kehtib täpselt nii kaua kuni sa pole seda proovinud ja teada saanud, miks seal see vurr on Asju mis võivad katki minna on igal autol väga palju. Kui sa minu auto teemat lugesid siis mul on mõningased kriitilised osad ka vahetatud (nagu sidur, trossimajandus, rihm ja rullikud jne) ja ees seisab amortide vahetus.
S ja SE on varustus tasemed, SE on luksim ja S on baas. Samas minu S on suhteliselt täis igast mõnusaid vidinaid, mida ma pole mõnel SE-l näinud, nagu nikeldatud ukselingid sees. Minul on tumedast puuimitatsioonist armatuur, manualkast, hele samet sisu, koditsioneer, cruise, CD box, el katuseluuk, udutuled ja rääbakas esistange. Alla 1000km on jäänud veel et saaks 200tuh km täis, eks siis on vaja hooldusesse jälle minna. Kui nagu huvi on võib helsitada 5088676
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Statistiliselt on di ja turbo puhul katki minevaid kalleid asju lisaks esisillale tõesti rohkem. Aga Di kassett on korralise hoolduse (crytoxiga määrimise) korral üsnagi kaua kestev, mu meelest reeglina lendavad saabnetlastel pea 10a vanad originaalkassetid. Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.Algselt postitas: Ohmoon
Chipy postituse peale - mul oleks kange tahtmine küll turboga sõita aga ma ikkagi pelgan seda kaadervärki, bensukulu on veidi suurem, asju, mis katki saavad minna on veits rohkem ja ma ei ole kindel, et mul seda turbot ikka vaja läheb.
Saab ilma turbota on selline natuke poolik. No pagan, kui võimalik, siis funni peab ikka saama.
Bensiini kulu on turbo mootori puhul kahe otsaga värk. Turboga on tõesti ökonoomsem, kuid kuna on mida mootorist võtta, siis tahtmatult, isegi kerge vajutuse puhul kipub auto üsna nobedalt peale foori muust rivist ette jõudma. Ja kulu kipub seetõttu pigem suurenema. Pöördesse mootorit ei aja, üle ei koorma kindlasti aga masin lendab pingutamatta. Ja unustad ära et tuleb enda tagasi hoida. Nagu mu parim sõber kunagi ütles - piisab kui gaasile mõelda, mitte vajutada.
Algselt postitas: miku
Mai tia, mida Urmas900 selle massinaga teind on, kuid mind teenis ta ausalt ja korralikult 4a. Maha sai müüdud puhtalt vajaduse pärast suurema auto järele.
Minu sõitmist kannatas ilusasti välja jne. Üldiselt mulle NG900 meeldib.
Tänaseks on spidol 208060 km. ja vahetanud olen õõtsad , stabika kondid , mahlad , filtrid. ja võin öelda et massin täiesti O.K.
Urmas
HR. Ohmoon, satu emajõe ateenasse ning mine vaata põhjalikult see massin üle anne autoaias.... abikäsi on sulle kindlasti siin saabnetis nii et küllalt on..
meie pere saabik (küll 9000 CS) on sealtsamast aiast pärit, ja ostul ilmnenud probleemid/vead (kliimaseadme salongiandur ei töötanud) lahendati anne autoaia kulul.. usun, et kui vigu leiad, siis toimitakse seal enamvähem samamoodi, nagu meie isendiga... (meenub veel seik, kui käisin elukaaslasele suvel vaatamas ühte 9-5 Griffinit, mida me küll ei ostnud, kuid millel juhipoolne külgaken jooksis viltu ukse sisse... see lubati samuti korrastada) Ma ei tea, kas see on reegel või erand, aga töötap seal üks kodanik, kelle nimi on Olav, ja tema väidetel käib osa remondikahtlusega Saabe tallinnas Saabianti juures kontrollis.. Anne Autoaed on minu arust suht usaldusväärne autoaed tartus... omal ainult positiivsed kogemused sellest kohast.. Üks pealikest sõidab minu andmetel seal siiamaani saab 900'ga ringi :P
EDIT: Ma pole abistaja, ma lihtsalt kirjutasin oma kogemustest antud autokauplusega... Oma silm/kõrv/kõhutunne on kuningas/kuulja/tunnetaja.
meie pere saabik (küll 9000 CS) on sealtsamast aiast pärit, ja ostul ilmnenud probleemid/vead (kliimaseadme salongiandur ei töötanud) lahendati anne autoaia kulul.. usun, et kui vigu leiad, siis toimitakse seal enamvähem samamoodi, nagu meie isendiga... (meenub veel seik, kui käisin elukaaslasele suvel vaatamas ühte 9-5 Griffinit, mida me küll ei ostnud, kuid millel juhipoolne külgaken jooksis viltu ukse sisse... see lubati samuti korrastada) Ma ei tea, kas see on reegel või erand, aga töötap seal üks kodanik, kelle nimi on Olav, ja tema väidetel käib osa remondikahtlusega Saabe tallinnas Saabianti juures kontrollis.. Anne Autoaed on minu arust suht usaldusväärne autoaed tartus... omal ainult positiivsed kogemused sellest kohast.. Üks pealikest sõidab minu andmetel seal siiamaani saab 900'ga ringi :P
EDIT: Ma pole abistaja, ma lihtsalt kirjutasin oma kogemustest antud autokauplusega... Oma silm/kõrv/kõhutunne on kuningas/kuulja/tunnetaja.
Algselt postitas: qdwin
Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.
Julgen väita, et madalsurve seades kestab turbo isegi kauem. 250000 vast siis, kui hooldus kehvapoolne. Muuseas turbo NG-d on vaid FPT seades. Nii et madalsurvet ostes eriti ei leia. Loomulikult on see seadistus lihtsalt tekitatav ;).
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: qdwin
Madalsurveseades turbo kestab ca250000 km, isegi remondituna on vast oma 150000 km kestev ikka.
Julgen väita, et madalsurve seades kestab turbo isegi kauem. 250000 vast siis, kui hooldus kehvapoolne. Muuseas turbo NG-d on vaid FPT seades. Nii et madalsurvet ostes eriti ei leia. Loomulikult on see seadistus lihtsalt tekitatav ;).
Hr.Duesenbergi masinale tegin ennetava kap.remondi,ka turbole.
Kilomeetreid oli selleks ajaks natuke alla 500 000.Kõik oli originaal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989