Saab 9-5 TiD Aero 1.9 129kW Tartus

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

L Sept 23, 2017 14:48

Keegi seda vaatamas on käinud? Sõitsin sealt täna läbi, aga ainult põgusalt jõudsin vaadata, kuna olin Tartust läbisõidul. Mingi imelik karterisoojendus vist? Ja veider BT handsfree. Mootor tegi kole kõva häält, ei saanudki aru, kas sumpa mäda. Kui kellelegi huvi peaks pakkuma, võiks ka tsekkmas käia ja arvamust avaldada.

http://www.auto24.ee/used/2464921
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#2

P Dets 03, 2017 18:25

Pole küll sama SAAB kuid ehk ei tarvis uut teemat lausa teha. SAAB 9-5 ga olen tuttav kuid pole uurinud kunagi MY 2006 - MY 2009 diiselversioone. Kui töökindlad on need mootorid ? Millest on erinev vöimsus 110 kw , 129 kw , 132 kw ja mida manuaalkastiga mudelil oleks soovitav nende mootorite juures jälgida.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

P Dets 03, 2017 18:49

1,9 diisel on hea mootor, öko ja kestab.
110kW tavaline
129kW ilmselt Hirschi softiga
132kW kahe turboga
Man kastiga tasub kuulata mis häält teeb kahemassiline hooratas
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

P Dets 03, 2017 20:58

180k km ????? Ei usuks seda kunagi! Saksast tulnud masinal!
9-5 1.9TID Ei ole öko, SID valetab nendel ~20% näinab vähem kui on.
Ja muud diisli rõõmud: traktori hääl, ei sojene seistes, DPF, EGR ....
__In Boost We Trust__
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

P Dets 03, 2017 21:40

Tänan vihjete eest. See MY2009 SAAB mida vaatasin on ca 300 kkm läbisöiduga ja mingisugune jaotusrihm ca 280kkm läbisöidul vahetatud.Ei ükski SAAB pole ökoauto. Küll see 1500 kg terast ikka veidi enam kütust kulutab kui möni "seebikarp". Nagu aru sain on 2 massiga hooratas veidi örn koht. Mismoodi sellise hooratta vigastus on tuntav/kuuldav? Noo "traktori hääl" , sellega ehk harjub. Paras murin on ka 2.3 T mootori puhul uuemas OG 9-5 kuulda kui poolraami ja käigukasti puksid sai Powerflexi toodangu vastu vahetatud.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#6

P Jaan 07, 2018 12:46

Olen kahemassilise hooratta pidanud korra vahetama, 580.- maksis Sachsi oma...
Vasta