Keegi seda vaatamas on käinud? Sõitsin sealt täna läbi, aga ainult põgusalt jõudsin vaadata, kuna olin Tartust läbisõidul. Mingi imelik karterisoojendus vist? Ja veider BT handsfree. Mootor tegi kole kõva häält, ei saanudki aru, kas sumpa mäda. Kui kellelegi huvi peaks pakkuma, võiks ka tsekkmas käia ja arvamust avaldada.
http://www.auto24.ee/used/2464921
Saab 9-5 TiD Aero 1.9 129kW Tartus
Pole küll sama SAAB kuid ehk ei tarvis uut teemat lausa teha. SAAB 9-5 ga olen tuttav kuid pole uurinud kunagi MY 2006 - MY 2009 diiselversioone. Kui töökindlad on need mootorid ? Millest on erinev vöimsus 110 kw , 129 kw , 132 kw ja mida manuaalkastiga mudelil oleks soovitav nende mootorite juures jälgida.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
180k km ????? Ei usuks seda kunagi! Saksast tulnud masinal!
9-5 1.9TID Ei ole öko, SID valetab nendel ~20% näinab vähem kui on.
Ja muud diisli rõõmud: traktori hääl, ei sojene seistes, DPF, EGR ....
9-5 1.9TID Ei ole öko, SID valetab nendel ~20% näinab vähem kui on.
Ja muud diisli rõõmud: traktori hääl, ei sojene seistes, DPF, EGR ....
__In Boost We Trust__
Tänan vihjete eest. See MY2009 SAAB mida vaatasin on ca 300 kkm läbisöiduga ja mingisugune jaotusrihm ca 280kkm läbisöidul vahetatud.Ei ükski SAAB pole ökoauto. Küll see 1500 kg terast ikka veidi enam kütust kulutab kui möni "seebikarp". Nagu aru sain on 2 massiga hooratas veidi örn koht. Mismoodi sellise hooratta vigastus on tuntav/kuuldav? Noo "traktori hääl" , sellega ehk harjub. Paras murin on ka 2.3 T mootori puhul uuemas OG 9-5 kuulda kui poolraami ja käigukasti puksid sai Powerflexi toodangu vastu vahetatud.