K: Saab 9-3 automaat
Tere,
uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale ;)) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma?
Kui nüüd oma praeguse bemmi realiseeritud saaks võiks asjaga konkreetsemaks minna.
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi. see ja see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida? Samuti kas nood automüügikohad on usaldusväärsed? Lugesin siin mingist saabi UUNOST ja ONUST, kes kodanikel tagumendid korralikult lohku tõmbasid. Selliste otsa ei tahaks sattuda.
:drive:
EDIT: või on kellegil omal pakkuda mõnda sellist (automaat, turbo ja kindlasti istmesoojendustega). Ja lugesin, et võrreldes 900-ga on seal tehtud üle tuhande muudatuse. Kas 900 sobivad konfiga võiks olla alternatiiv?
uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale ;)) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma?
Kui nüüd oma praeguse bemmi realiseeritud saaks võiks asjaga konkreetsemaks minna.
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi. see ja see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida? Samuti kas nood automüügikohad on usaldusväärsed? Lugesin siin mingist saabi UUNOST ja ONUST, kes kodanikel tagumendid korralikult lohku tõmbasid. Selliste otsa ei tahaks sattuda.
:drive:
EDIT: või on kellegil omal pakkuda mõnda sellist (automaat, turbo ja kindlasti istmesoojendustega). Ja lugesin, et võrreldes 900-ga on seal tehtud üle tuhande muudatuse. Kas 900 sobivad konfiga võiks olla alternatiiv?
Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?
9-3 on LPT seades 113kW (ja 110kW, kuid selle vahet ei oska kommenteerida) ja FPT seades on 136kW ja Aero 151kW.
Seda atlante 9-3 käis tartus mul tuttav skautimas ja ütles, et kui 10 tonni või vähe rohkem alla kaubelda siis võib võtta. Pidi suhteliselt "maa-sisse-sõidetud" olema.
Seda atlante 9-3 käis tartus mul tuttav skautimas ja ütles, et kui 10 tonni või vähe rohkem alla kaubelda siis võib võtta. Pidi suhteliselt "maa-sisse-sõidetud" olema.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
eks need 900-d on ka täiesti sõidetavad. Väidetavalt on need tuhatkond muudatust 9-3-l küll turvalisusega seotud aga väliselt ei paista seal suuri erinevusi. Pühapäevalõbuks katsu ikka päristurbo leida, ei sa kahetse..;) mingit ülalpidamiskulude vahet seal pole ja kütusekulus ka vahet pole. Kindlustusmakse vist on natuke erinev...
Algselt postitas: raivo
Tere,
uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale ;)) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?
Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma? ...
Selle kerega Saabi pakiruumi kutsus mingi lääne arvustaja - "koobas". Lapsekäru mahub sisse lõdvalt, mitte küll piki nagu 9ks, vaid ainult risti.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Algselt postitas: suur
Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?
9-5 facelift-l mudel Vector ka FPT seades, ainult vähe lahjema softiga. 9-3OG-d on nii LPT kui FPT, T5 kui T7
sinine kassett on kasutusel Saabi originaal tööriistana kui testkassett. vabamüügis pole. järelikult kuskilt sebitud.
Algselt postitas: smargus
Hei! ;)
Miks vahetus, kas otsid odavamat? Ise ka otsin aga ei ole suutnud veel lõplikult otsust teha. Kas oled ka Rootsist vaadand?
Tervitused!:)
Hei hei!
Tahaks jah, liisingust loobuda. Leiab paremaidki kohti, kuhu iga kuu raha kanda/anda ;)
Rootsi kohta pole just liiga positiivset vastukaja kuulunud.
Tänud ka kõigile siinvastajatele. Rääkisin herr Trionic-uga, kes lahkelt oma nõu pakkus. Tänud!
Saan aru, et üleüldse oleks soovitav leida kas 900 viimased mudelid või 9-3 esimesed, kuna nood olevat kõige lollikindlamad..
Kas automaat on neil 5 käiguline? Ning kaua tolle elueaks umbes pakutake (tean et see sõltub paljudest teguritest), noh nii umbeski?
Ja kui siin peaks kellegil olema pakkuda säärane apraat (900 või 9-3 5 ukseline automaat, istmesoojendused), siis ootan pakkumisi.
Aga nüüd ostke keegi mu praegune bemm ära, siis saaks Saabile ruumi teha :)
PS! Margus, kas olete lapsevanemateks saanud? Kui jah, siis millised on strateegilised andmed :beer:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+9-3+SE/id=261074
seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.
seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.
romza
Algselt postitas: Black
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+9-3+SE/id=261074
seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.
Tänud info eest. Kusjuures uurisin veidi läti-leedu brc-id ja üllataval palju Saabe neil müügis ning ca 15-20% odavama hinnaga :wtf:
No neid leedu "turu" autodsid ma tean jah, mis toimub.
Aga kuna tunnen ühte BRC-s töötavat inimest, kes seal tegeleb autode sisseostmisega (saksamaalt, ajalooga!), siis nagu väga ei karda. Pole ju vahet, millisest riigist sa ta ostad (kui päritolu on teada).
Aga kuna tunnen ühte BRC-s töötavat inimest, kes seal tegeleb autode sisseostmisega (saksamaalt, ajalooga!), siis nagu väga ei karda. Pole ju vahet, millisest riigist sa ta ostad (kui päritolu on teada).
Olen täpselt sellise auto roolis nagu sina soovid osta olnud selle aasta juuli kuust (2000a, automaat+föön+kliima+istmesoojendus+..).
Siiamaani ülimalt rahul vaatamata sellele, et ostsin teadlikult kehvemapoolses olukorras auto. Mingit hädaremonti ei ole pidanud tegema veel (teepeale ei ole jäänud st.), küll aga on hooldusnimekiri selline paraja pikkusega veel.
Asjad, mida mina olen avastanud, et vajaks remonti :
esisild - halval teel mõõduka kiirusega sõites (konarlikul) on aru saada, kas puksid on väga läbi või lihtsalt läbi
roolitunnetus ja juhitavus - maanteel gaas põhja, mul näiteks peab hoolega roolima kui käigu alla lööb
õlilekked
info displey pikslid
Aga üldiselt ei ole need asjad, mida remontida ei saa ja tõenäoliselt Tallinna teedel on pukside vahetamine paratamatus. Mina julgeksin küll soovitada.
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
Siiamaani ülimalt rahul vaatamata sellele, et ostsin teadlikult kehvemapoolses olukorras auto. Mingit hädaremonti ei ole pidanud tegema veel (teepeale ei ole jäänud st.), küll aga on hooldusnimekiri selline paraja pikkusega veel.
Asjad, mida mina olen avastanud, et vajaks remonti :
esisild - halval teel mõõduka kiirusega sõites (konarlikul) on aru saada, kas puksid on väga läbi või lihtsalt läbi
roolitunnetus ja juhitavus - maanteel gaas põhja, mul näiteks peab hoolega roolima kui käigu alla lööb
õlilekked
info displey pikslid
Aga üldiselt ei ole need asjad, mida remontida ei saa ja tõenäoliselt Tallinna teedel on pukside vahetamine paratamatus. Mina julgeksin küll soovitada.
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
Algselt postitas: kinks
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
Kas 17 mitte palju ei ole. See tähendaks, et saaksin oma paagi täiesti kuivale sõites (65L) ca 380km sõita ainult. Seda tundub küll nüüd kuidagi häbitult vähe, kui just "eriti" raske jalaga ei ole. :wtf:
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.
Algselt postitas: qdwin
Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.
Ei tohiks unustada ka marsruute ja nende pikkusi, 2 km tööle, teine õhtul koju jälle külma mootoriga ja 20 sajale on täiesti norm kulu. Peaaegu saavutatav ka liitrise kanti mikromootoriga.
Kuna oma auto ikka müümata, siis heietaks natuke edasi.
Et kütusekulu, 113kw kohta on seda üsna palju (17 ja 15.6). Palju selle 9-3 tühimass ka on?
Ning ega kellegil pole vahepeal tingimustele vastavat aparaati müüki tekkinud (lisaks a24-jale) ?:beer:
Et kütusekulu, 113kw kohta on seda üsna palju (17 ja 15.6). Palju selle 9-3 tühimass ka on?
Ning ega kellegil pole vahepeal tingimustele vastavat aparaati müüki tekkinud (lisaks a24-jale) ?:beer: