K: Saab 9-3 automaat

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#1

K Okt 11, 2006 18:48

Tere,

uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale ;)) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?

Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma?

Kui nüüd oma praeguse bemmi realiseeritud saaks võiks asjaga konkreetsemaks minna.
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi. see ja see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida? Samuti kas nood automüügikohad on usaldusväärsed? Lugesin siin mingist saabi UUNOST ja ONUST, kes kodanikel tagumendid korralikult lohku tõmbasid. Selliste otsa ei tahaks sattuda.

:drive:

EDIT: või on kellegil omal pakkuda mõnda sellist (automaat, turbo ja kindlasti istmesoojendustega). Ja lugesin, et võrreldes 900-ga on seal tehtud üle tuhande muudatuse. Kas 900 sobivad konfiga võiks olla alternatiiv?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Okt 11, 2006 20:08

Algselt postitas: raivo
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi. see ja see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida?


Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Pilt

Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#3

K Okt 11, 2006 21:11

9-3 on LPT seades 113kW (ja 110kW, kuid selle vahet ei oska kommenteerida) ja FPT seades on 136kW ja Aero 151kW.
Seda atlante 9-3 käis tartus mul tuttav skautimas ja ütles, et kui 10 tonni või vähe rohkem alla kaubelda siis võib võtta. Pidi suhteliselt "maa-sisse-sõidetud" olema.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Okt 11, 2006 21:36

eks need 900-d on ka täiesti sõidetavad. Väidetavalt on need tuhatkond muudatust 9-3-l küll turvalisusega seotud aga väliselt ei paista seal suuri erinevusi. Pühapäevalõbuks katsu ikka päristurbo leida, ei sa kahetse..;) mingit ülalpidamiskulude vahet seal pole ja kütusekulus ka vahet pole. Kindlustusmakse vist on natuke erinev...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

K Okt 11, 2006 21:41

Algselt postitas: Cyber
Kindlustusmakse vist on natuke erinev...


110kw ja 136 kw isendil on mootori võimsuse kohapealt sama koefintsent. 151kw on juba tiba kõrgem.
Iga ratas veab and then some!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#6

N Okt 12, 2006 0:45

Algselt postitas: raivo
Tere,

uurin ja kaalun siin võimalust leida oma naisele (ja pühapäeviti ka endale ;)) turbo saabi. Tuhlasin eile terve foorumi teil läbi ja 9-3 teil väga palju infot ei leidnud. Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?

Mida üldse sellisest autost arvata. Sinna pakiruumi peaks vist lapsekäru kenasti ära mahtuma? ...



Selle kerega Saabi pakiruumi kutsus mingi lääne arvustaja - "koobas". Lapsekäru mahub sisse lõdvalt, mitte küll piki nagu 9ks, vaid ainult risti.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

N Okt 12, 2006 8:04

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: raivo
Nimelt on silma jäänud praegu tartus asuvad 2 vist LPT? saabi. see ja see. Keegi teab neist midagi või oskab kommenteerida?


Tohoh, ühel neist vabšee sinine DI! Jumalad ehk oskavad kommenteerida?
Pilt

Aga 9-5'tel ei saa vist enam klassifitseerida LPT-FPT-Aero. Kõik tavaturbod on LPT seades ja kui turborõhk on kõrgem, siis on juba tegu aeroga. On mul õigus? Turboga 9-3OG'd on vist kõik FPT seades?


9-5 facelift-l mudel Vector ka FPT seades, ainult vähe lahjema softiga. 9-3OG-d on nii LPT kui FPT, T5 kui T7

sinine kassett on kasutusel Saabi originaal tööriistana kui testkassett. vabamüügis pole. järelikult kuskilt sebitud.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#8

N Okt 12, 2006 23:53

Hei! ;)

Miks vahetus, kas otsid odavamat? Ise ka otsin aga ei ole suutnud veel lõplikult otsust teha. Kas oled ka Rootsist vaadand?

Tervitused!:)
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#9

E Okt 16, 2006 21:01

Algselt postitas: smargus
Hei! ;)

Miks vahetus, kas otsid odavamat? Ise ka otsin aga ei ole suutnud veel lõplikult otsust teha. Kas oled ka Rootsist vaadand?

Tervitused!:)


Hei hei!
Tahaks jah, liisingust loobuda. Leiab paremaidki kohti, kuhu iga kuu raha kanda/anda ;)
Rootsi kohta pole just liiga positiivset vastukaja kuulunud.

Tänud ka kõigile siinvastajatele. Rääkisin herr Trionic-uga, kes lahkelt oma nõu pakkus. Tänud!

Saan aru, et üleüldse oleks soovitav leida kas 900 viimased mudelid või 9-3 esimesed, kuna nood olevat kõige lollikindlamad..
Kas automaat on neil 5 käiguline? Ning kaua tolle elueaks umbes pakutake (tean et see sõltub paljudest teguritest), noh nii umbeski?

Ja kui siin peaks kellegil olema pakkuda säärane apraat (900 või 9-3 5 ukseline automaat, istmesoojendused), siis ootan pakkumisi.


Aga nüüd ostke keegi mu praegune bemm ära, siis saaks Saabile ruumi teha :)
PS! Margus, kas olete lapsevanemateks saanud? Kui jah, siis millised on strateegilised andmed :beer:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#10

T Okt 17, 2006 8:20

kast 4 käiguline.
reeglina ei juhtu nendega midagi. kui ise loll ei ole muidugi:wise:
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#11

E Okt 23, 2006 21:27

Tänan vastajaid.

Natuke hirmutab see LTP asi, samas too pakub natukenegi sõidurõõmu ka vastu :drive:
Aga oskab keegi veel selle tavalise vabalthingava kohta midagi öelda? On oluliselt lollikindlam?
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#12

E Okt 23, 2006 21:54

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+9-3+SE/id=261074

seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#13

E Okt 23, 2006 22:25

Algselt postitas: raivo
Mingid müstilised DI kassetid ja ketid pidavat vist kulumaterjal olema (eriti vist 9-5). Kas sama jutt kehtib ka 9-3 kohta?


Saabidel hammasrihma polegi või, hoopis kett?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#14

E Okt 23, 2006 23:02

milles see kõva lappimine väljendus kui saladus pole?

Saabi enda bensumootorid on kõik ketiga ja enamus kahe ketiga. Teine neist tasakaalustusvõllide jaoks. GM kontserni mootorid (2.5, 3.0) on rihmaga.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#15

E Okt 23, 2006 23:27

DI kassettide kohta rohkem infot siin:
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_electrical.shtml#di

romza
romza
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#16

T Okt 24, 2006 8:35

Algselt postitas: Black
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Saab+9-3+SE/id=261074

seda masinat on kõvasti lapitud, spetsalistiga ülevaadatud.


Tänud info eest. Kusjuures uurisin veidi läti-leedu brc-id ja üllataval palju Saabe neil müügis ning ca 15-20% odavama hinnaga :wtf:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

T Okt 24, 2006 9:39

Märksõna on Leedu... mitte ilma asjata ei ole mõnel autoplatsil kirja "me ei müü Leedust toodud autosid".
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#18

T Okt 24, 2006 9:56

No neid leedu "turu" autodsid ma tean jah, mis toimub.
Aga kuna tunnen ühte BRC-s töötavat inimest, kes seal tegeleb autode sisseostmisega (saksamaalt, ajalooga!), siis nagu väga ei karda. Pole ju vahet, millisest riigist sa ta ostad (kui päritolu on teada).
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#19

P Okt 29, 2006 20:37

Olen täpselt sellise auto roolis nagu sina soovid osta olnud selle aasta juuli kuust (2000a, automaat+föön+kliima+istmesoojendus+..).
Siiamaani ülimalt rahul vaatamata sellele, et ostsin teadlikult kehvemapoolses olukorras auto. Mingit hädaremonti ei ole pidanud tegema veel (teepeale ei ole jäänud st.), küll aga on hooldusnimekiri selline paraja pikkusega veel.

Asjad, mida mina olen avastanud, et vajaks remonti :
esisild - halval teel mõõduka kiirusega sõites (konarlikul) on aru saada, kas puksid on väga läbi või lihtsalt läbi
roolitunnetus ja juhitavus - maanteel gaas põhja, mul näiteks peab hoolega roolima kui käigu alla lööb
õlilekked
info displey pikslid

Aga üldiselt ei ole need asjad, mida remontida ei saa ja tõenäoliselt Tallinna teedel on pukside vahetamine paratamatus. Mina julgeksin küll soovitada.

1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#20

P Okt 29, 2006 20:45

Algselt postitas: kinks
1 miinus on - kütusekulu on mul sinna 17 kanti praegu (tehaseraamatu järgi linnatsüklis 15.6l km).


Kas 17 mitte palju ei ole. See tähendaks, et saaksin oma paagi täiesti kuivale sõites (65L) ca 380km sõita ainult. Seda tundub küll nüüd kuidagi häbitult vähe, kui just "eriti" raske jalaga ei ole. :wtf:
Iga ratas veab and then some!
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#21

P Okt 29, 2006 20:47

Jah praegu ongi see üks asi, mis on mul hooldusnimekirjas, et vaja tegeleda.. :) soojemate ilmade ja kergema jalaga oli kulu seal 12-13 kandis.

edit: maanteel suts alla 9 üdiselt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#22

P Okt 29, 2006 22:00

Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#23

P Okt 29, 2006 22:29

Algselt postitas: qdwin
Rahutu jalaga saab muidugi igasuguseid kulusid kätte aga ikkagi kuidagi palju võitu. Mu ülemus, vaatamata oma ülimalt rahutule iseloomule ja jalale, sai automaat 9-3-ga stabiilselt linnas 15 ja trassil alla 8 kuluks. Ise õnnestus tonnisega talvel valesti reguleeritud kick-downi ja ilma elektroonikata kasti, viltuste sildade, pakase, lume ja ummikute abil 16-17 saada kuluks.


Ei tohiks unustada ka marsruute ja nende pikkusi, 2 km tööle, teine õhtul koju jälle külma mootoriga ja 20 sajale on täiesti norm kulu. Peaaegu saavutatav ka liitrise kanti mikromootoriga.
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#24

E Nov 13, 2006 21:38

Kuna oma auto ikka müümata, siis heietaks natuke edasi.
Et kütusekulu, 113kw kohta on seda üsna palju (17 ja 15.6). Palju selle 9-3 tühimass ka on?

Ning ega kellegil pole vahepeal tingimustele vastavat aparaati müüki tekkinud (lisaks a24-jale) ?:beer:
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#25

K Dets 06, 2006 8:27

See kord läks siis sedasi, et ei tulnudki saabi :( Hoopis üks pisut kõrgem ja veidi parema läbivusega riisikott. Aga kui kevadel jälle asfalt kuiv, siis küll selle saabi ka saab.. :cool:

Tänud kõigile abilistele/vastajatele!
Vasta