Esimese SAABI otsingul!

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#26

T Nov 21, 2017 20:32

Järgmine nädal jõuab üks kohale, siis tsekkan üle!
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#27

L Dets 02, 2017 14:36

Teema võib lugeda lõppenuks. Alustan uue teemaga varsti!
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#28

L Dets 02, 2017 18:46

vunts123 kirjutas:
T Nov 21, 2017 15:56
Pöialde hoidmisest polnud kasu! Kontrollis käis siis 095 TMC YS3EH59G543013206 http://www.auto24.ee/used/2688153 ja leitud vead: Keskkonsooli tagumiste akende lüliti ja parema esiistme vent. lüliti valgustus ei põle. Õlileke paremalt mootori otsakaanest - eemaldamiseks tuleb mootor maha võtta. Jahutusvedeliku leke veepumba o-rõngaste vahelt - vajalik uus pump. Generaatori rihm praguline. Tagumine summuti sukk hakkab läbi roostetama. Esisilla tala tagumised puksid läbi, kohati lõhki. Parem tagumine vedru katki - keerd ülevalt murdunud. Vasaku tagumise õõtshoova esimene puks lõhki, paremal pool sama asi paistab olevat vahetatud. Esimesi piduriklotse ca 30% alles, kettad võiks vahetada. Tagumised kettad, klotsid ok. Karteri tuulutuse toru klapikambrikaane kinnitus katki, vaja uut toru ja voolikut. Silindrite surved: 1sil. 13; 2sil. 11; 3 sil. 12; 4 sil. 11. Väljalaske kollektor lekib. Esiklaasis pragu. Kliimas veakoodid, klapid või piirajad katki. Parem peegel ei lähe kokku, potentiomeetri viga mälus. Esistange alune spoiler kraabitud. Parem mootori padi katki.
Jäi ostmata!
Vean kihla, et järgmisele inimesele see müüja neid leitud vigu ei maini..
Kogenud Aeronaut. :drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#29

L Dets 02, 2017 19:34

Kas sa ütleks seda kui enda masinat müüd?
Tean auto omanikku, tegelikult mõistlik vend ja kõik läbiräägitav.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#30

L Dets 02, 2017 20:27

rantto kirjutas:
L Dets 02, 2017 19:34
Kas sa ütleks seda kui enda masinat müüd?
Tean auto omanikku, tegelikult mõistlik vend ja kõik läbiräägitav.
Ma võin sirge seljaga oma kõikide autode kohta ostjatelt paberi võtta, et midagi üllatusena pole tulnud/rääkimata olen jätnud. Lisaks on mul nii saabi- kui muude automarkide foorumis oma sõidukite kohta teema olemas ja kõikide vigade/paranduste kohta ülevaade, niiet võid seda küsimust nüüd endalt küsida, saad sama öelda?
Arvestatavad vead ja kulutused, kuulutuses on jätkuvalt kirjas, et korrapäraselt hooldatud saab - ei loe seda kuskilt otsast välja.
Kogenud Aeronaut. :drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#31

L Dets 02, 2017 20:51

Eks sellel 095 numbriga masinal on neid puudusi üles märgitud aga see on ca 500-1000 odavam kui teised. Kui roostet kuskil pole siis ükski Eestis veerenud masin sellega ei konkureeri. Masin on muidugi 15a vana ka...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#32

L Dets 02, 2017 21:17

vunts123 kirjutas:
T Nov 21, 2017 15:56
Pöialde hoidmisest polnud kasu! Kontrollis käis siis 095 TMC YS3EH59G543013206 http://www.auto24.ee/used/2688153 ja leitud vead: Keskkonsooli tagumiste akende lüliti ja parema esiistme vent. lüliti valgustus ei põle. Õlileke paremalt mootori otsakaanest - eemaldamiseks tuleb mootor maha võtta. Jahutusvedeliku leke veepumba o-rõngaste vahelt - vajalik uus pump. Generaatori rihm praguline. Tagumine summuti sukk hakkab läbi roostetama. Esisilla tala tagumised puksid läbi, kohati lõhki. Parem tagumine vedru katki - keerd ülevalt murdunud. Vasaku tagumise õõtshoova esimene puks lõhki, paremal pool sama asi paistab olevat vahetatud. Esimesi piduriklotse ca 30% alles, kettad võiks vahetada. Tagumised kettad, klotsid ok. Karteri tuulutuse toru klapikambrikaane kinnitus katki, vaja uut toru ja voolikut. Silindrite surved: 1sil. 13; 2sil. 11; 3 sil. 12; 4 sil. 11. Väljalaske kollektor lekib. Esiklaasis pragu. Kliimas veakoodid, klapid või piirajad katki. Parem peegel ei lähe kokku, potentiomeetri viga mälus. Esistange alune spoiler kraabitud. Parem mootori padi katki.
Jäi ostmata!
Oh sa jumal küll! Tahad alla 3000 euri masinat saada ja nõudmised nagu ma ei tea millel või kellel!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#33

P Dets 03, 2017 11:21

ivomets kirjutas:
L Dets 02, 2017 21:17
Oh sa jumal küll! Tahad alla 3000 euri masinat saada ja nõudmised nagu ma ei tea millel või kellel!
nii vanad Saabid on odvad, et selle raha eest võiks juba korralikku masinat otsida küll - viidatu tahab veel ca 1keur jagu parendamisi. Ma ostsin sarnase raha (1keur + 0,2k arvelevõtt. Masin samuti 2003a) eest oma viimase 9-5 Aero: 3..4keur eest saaks taolisi ju mitu tükki :)
roosteprobleemid on ilmselt väiksemal või suuremal määral kõigil tolle aja Saabidel: pole mõtet masinat 10a-ks osta vaid mõttes amortida ta 3..5a jooksul vanaraua hinda.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#34

P Dets 03, 2017 12:10

@Ivomets, Inimene otsib esimest Saabi, ta ei pea teadma - mida ja millise raha eest eeldada võiks. Sellise vigade-listiga auto kohta öelda ©©© KORRALIK JA KORRAPÄRASELT HOOLDATUD SAAB ©©©, on selge liialdus. Aga müüja ei pruugi ka alati teada millist numbrit küsida. Minu ´02 aerol oli sellest nimekirjast vaid otsakaane leke (tüüpviga kui mootor pole lahti käinud) ja lisaks võttis õli. Küsisin 3400€ (<200k sõitnud auto). Ostuhuvi oli sisuliselt null. 2000-2500 oleks vast kaubaks läinud aga see ei motiveerinud. Jäi perekonda. Sõitsin sellega täpselt 10a. Maksin selle eest 13-14k€, ls siis <70k km. Saab küll 10a Saabiga sõita ja saab ka kauem sõita :). Veidi varem oleks seda lihtsam müüa olnud aga teisest küljest - kui sul on piisavalt suur, mugav, võimas, meeldiva välimusega pereauto mille ajalugu on teada, hoolduskulu on mõistlik - ei pane ju seda müüki lihtsalt selle pärast, et "äkki jääb liiga vanaks".
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#35

P Dets 03, 2017 19:08

Rahu rahu nüüd! Tülli pole mõtet minna. Aga no mitte ei taha osta autot mille remont läheks maksma pool auto hinda. Ma selline vanakooli mees. Meie ajal hoolitseti auto eest, mitte ei müüdud maha kui auto remonti hakkas tahtma!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#36

P Dets 03, 2017 20:46

No kui sul plaan saab 9-5 osta, siis igaks juhuks pool auto hinda ehk nii 1500 võiksid alles jätta, kui mootor laiali lendab ja pädevas töökojas korda ta seataks, mudu saab muutub vaid ca 400 euroseks aiakaunistueks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#37

P Dets 03, 2017 21:03

Paraku sellise läbisöidu ja sellise väljalaskeaastaga autod vajavad hooldust. Kui hooldad ise saab väiksema summaga hakkama kuid kui kasutad töökoja teenust siis ... . Selline 9-5 AERO mille foorumikasutaja 13piisab endale 1000 eur eest ostis on kui kingitus või lotovöit. Täpselt sama aastakäigu ja odomeetri 212kkm näiduga 1000 eur maksnud 9-5 AERO on nüüd garaazhinurgas laiali kuna tagarattakoobastes pole poolt plekki enam ollagi ja ka lävekarbid ja suur osa pakiruumi põhja vajab keevitamist ( 500 - 1000 eur). Auto külgede ja tagaosa värvimine kasvöi akende alaservast saadik (1000 eur).Siis veel lõrisev jaotusvõlli ketikomplekt vaja vahetada (ca 500 eur). See pani ka kahtlema läbisõidunäidu õigsuses( teisel SAABil läbisõit 275000 km ja tehasemootor täies töökorras).Ölilekkeid mootoril ei ole, automaatkast toimib normaalselt ja veermik ei kolise(peale ca 500 eur maksnud hooldust), interjööris paar pisiviga. Ja ikkagi tuleb rahuldavas töökorras SAABi hinnaks antud juhul enam kui 3000 eur. Ostsin sealt miljonääride maalt Sveitsist toodud MY2009 SAABi. Vajas ka too isend päris palju korrastamist/ostuhinnale lisaraha. Kuid kui SAAB on korda tehtud siis kalla ja talla ja ka 100 000 km möödub mugavalt ,turvaliselt ja muretult.
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#38

T Dets 05, 2017 8:04

ivomets kirjutas:
P Dets 03, 2017 20:46
No kui sul plaan saab 9-5 osta, siis igaks juhuks pool auto hinda ehk nii 1500 võiksid alles jätta, kui mootor laiali lendab ja pädevas töökojas korda ta seataks, mudu saab muutub vaid ca 400 euroseks aiakaunistueks.
Jõudsin ise samale järeldusele, et lihtsam on osta võimalikult hea aastaarvuga ja odav Saab ja lasta remont teha , sest eestist HEAS KORRAS Saabi ei leia! Neljapäeval siis selgub Saabiantis tõde!
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#39

T Dets 05, 2017 8:41

Leiab küll Eestist heas korras Saabi. Aga mitte 3000 euro eest. Odavalt head ei saa.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#40

T Dets 05, 2017 11:25

Ma võin enda oma ka pakkuda 2200€ eest, ma küll nõudmisi ei lugenud, aga 169kw ja S9K tehtud väljalase jpm. Karterituulutus ka lahendatud, ja roostet sa ei leia kuskilt.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#41

T Dets 05, 2017 16:04

Piktor kirjutas:
T Dets 05, 2017 11:25
Ma võin enda oma ka pakkuda 2200€ eest, ma küll nõudmisi ei lugenud, aga 169kw ja S9K tehtud väljalase jpm. Karterituulutus ka lahendatud, ja roostet sa ei leia kuskilt.
Tänan pakkumast aga auto juba ostetud! Ja nagu alati hakkab häid pakkumisi tulema siis kui auto juba olemas! :D
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#42

T Dets 05, 2017 23:24

Heas korras tähendab ikka seda ,et hetkel on korras,vanal-kasutatud autol võib kas või homme tulla uus kulukas viga ,olgu või hästi hooldatud.Ei väsi kordamast ,et meie perre tuli 3a tagasi kõvera väntvõlliga Saab (nii väideti müüjale saabidega pädevas remondikohas),sõidab siiani naise käes igapäevaselt sama väntvõlliga ja viga polnud mitte võllis. Kõik ei ole kuld, mis hiilgab!
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta