Algusaastate 9-5 aero

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
mikk77
Postitusi: 9
Liitunud: E Jaan 30, 2012 14:11
Asukoht: Keila
Auto: '04 9-5 Aero

#1

E Mär 26, 2018 14:03

Tere,

Kuna Saabi pisik teeb oma tööd siis olen Aero otsingutel.
Uuriks, et mis on kriitilisemad kohad 99-00a 9-5 Aero puhul. Kuskilt meelde jäänud, et pre-face 9-5 ei pidanud just kõige õnnestunum auto olema.
Eelnevalt omasin mõnda aega og9-3 aero't, igapäevane kooselu on neil enam-vähem samasse auku?
sigaelmar
Postitusi: 880
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 26, 2018 18:49

Kõige kriitilisem on mootor nagu ikka. Muude asjade remont on selle kõrval kökimöki :D
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2039
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 26, 2018 20:36

Kuni -04 oli probleem karteri tuulutusega, üks põhjustest miks mootorid lendavad laiali.
__In Boost We Trust__
mikk77
Postitusi: 9
Liitunud: E Jaan 30, 2012 14:11
Asukoht: Keila
Auto: '04 9-5 Aero

#4

E Mär 26, 2018 22:29

Olen lapanud erinevaid teemasi ja naljaga pooleks võiks öelda, et peale igat neljandat õlivahetust tuleb mootori kapremont. Mis teema sellega on?
Laiali on lennanud ka autod, millel karterituulutus kit kenasti küljes. Ja samas leidub vendi kes on "poolmilli" ära Aerotanud ja mootor püsib endiselt ühes tükis.
Ei saagi aru kas siis Eestis olevad on nii kehvas seisus?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2218
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#5

E Mär 26, 2018 23:20

Kokku jooksnud mootori või just sureva mootoriga saabe leiab keskeuroopast lademetes, nagu ka muude markide puhul. Hinnad on neil olematud. Sellest ka populaarsus. Mu kunagisel Aerol oli peale 380000 km küljes veel isegi originaalsumpa. Järgmise omaniku käes kukkus auto ilmselgelt kokku. 15000km järgnevale õlivahetusele oleks olnud ka mõistlik autole hooldust teha.
Kui on heas korras hästi hooldatud auto, võib selle võtta.
MOTT!
entson
Postitusi: 336
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 26, 2018 23:38

minu arvamus: 1)eelmise (te) omanike hooletus ,2)liiga suur õlivahetuse välp, 3) vassimine läbisõiduga, 4)ei raatsita saalesid vahetada enne lõppu,sest nagunii panen müüki).Kõige nõrgem lüli on ju väntvõll oma saaledega! NII On ! vaielge vastu. -N-
Saan harva sõita SAABIGA.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2218
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#7

E Mär 26, 2018 23:42

Esimesed Saab 9-5 veeresid välja nii umbes aastal 1997. Selle aja jooksul on nii mõnigi kilomeeter sõidetud. Vaevalt need autod just uueväärsed on.
caarel
Postitusi: 272
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#8

T Mär 27, 2018 2:14

00 Aero 330K kella peal ja teine mootori remont on käsil. Kapoti all on originaalist alles vaid jahutusvedeliku- ja roolivõimu õli paagid ,juhtmestik ja pommikindel 4 käiguline automaatkast. Kõik muu on otsad andnud selle ajaga. Aga ikka ei raatsi veel loobuda, sest ta on isemoodi äge loom :D
ARZT
Postitusi: 402
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero,9000, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#9

T Mär 27, 2018 21:53

Kui mootorit vahetate, pange kohe tonnari oma :)
codex
Postitusi: 23
Liitunud: P Dets 03, 2006 22:04
Asukoht:
Auto: 900NG, 9-5 Aero, ja 9-5 NG

#10

T Mär 27, 2018 22:50

2004 Aero, ls praegu üle 360K. Ise piloodin viimased 10a alates 140K. 300K peal sai vahetatud rõngad, sest hakkas õli võtma. Sama tööga tehti ka ketivahetus ühelepoole, rohkem suuremaid muresid pole olnudki. 10-15K tagant õlivahetus, kasutanud Mobil või Gastrol 0W-40, mis talvistel käivitustel hästi käitunud ja kütuseks 98. Ainult sõidurõõm viimased 10a!
marke
Postitusi: 60
Liitunud: N Mai 20, 2010 15:40
Asukoht:
Auto: 9-5 Griffin Estate 2000

#11

P Apr 01, 2018 21:56

Esimesi aastaid kindlasti kartma ei pea (pigem viimaseid…?), tasub vaadata konkreetse isendi järgi.
Vasta