9-3 SC vs ...

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 93
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#1

K Mai 16, 2018 12:28

Tere.

Praegune 9-3 OG kupee on mind suhteliselt truult teeninud ja suurem remondiring on vist seljataga.
Küll aga on pere vahepeal suuremaks saanud ning see tõi paar muudatust mõttemaailmas.
  • Auto võiks olla turvalisem. Äratundmise põhjustas see video: https://www.youtube.com/watch?v=xidhx_f-ouU
  • Tagaistmele võiks uksest saada. Imik + kupee on tegelikult täiesti toimiv kombinatsioon, sest paned hälli klõps aluse külge kinni ja valmis, aga turvatooliga enam nii lihtne enam pole.
Kuna Saab on jätkuvalt meelepärane, siis:
  • Faceliftitud 9-3 SC - praktilisem ja ilusam kui seebikarbikujuline sedaan.
  • Bensiin - peaasjalikult on plaanis linnaotsad. Lisaks ei taha hakata jaurama DPF jms hädadega. Teiste diislite haisvas suitsupilves sõitmisest on niigi kõrini, ei taha ise samasugune olla.
  • 110/129kw - madalam kütusekulu/kindlustus?
  • Manuaal - töökindlam? Madalam kütusekulu? Rohkem sõidurõõmu ka.
Paar küsimust:
  1. Kipun teinekord palju trääna vedama, kas tagaistmed saab täiesti maha lappida ja tala sinna vahele ei jää?
  2. Kas automaati peaks kartma? 9-3OG automaat on suht töökindel tegelane, SS/SC puhul autolehe artikli põhjal enam mitte?
  3. Kas 154kw on asi, mida peaks kartma?
  4. Kust selline auto saada? Paar kuud on otsiagent auto24-s üleval olnud. Bensiinimootoriga autosid praktiliselt ei liigu, pakkuda on tomatkastiga auto1, auto2 ja usa päritolu auto3.

Alternatiivid:
  • BMW E91 - oleks huvitav ka tagaveolist BMW-d proovida, aga pealiskaudsel lugemisel tunduvad suht korralikult lagunema (tüüpvigadega mootorid jms). Kas keegi omab ehk isiklikku võrdlust? Bmwklubi foorumist jäi mulje, et kodumaist bmwturgu kujundavad peaasjalikult leedu raipeputitajad, kuna olen veel ca kuu aega Saksamaal, siis oleks ehk iva mõnega koju sõita.
  • Tutikas Auris vms... Pigem ei tahaks.

Kui kellelgi mõtteid on, olen tänulik.
Viimati muutis paulk, N Mai 17, 2018 1:15, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 446
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#2

K Mai 16, 2018 13:27

Tere

Omades sc kogemust soovitan soojalt ja just autom 129+ kw ja tumedamat täisnahka ning vähemalt vector paketti.
Ja kui fortuuna naeratab ja on hooldatud masin, siis rõõmu jätkub vast kuni 500 000 kellal.
Mõni huvitav näide veel juurde:

http://www.auto24.ee/used/2815079

http://www.auto24.ee/used/2820928

Sõltub ka rahapatakast.
sigaelmar
Postitusi: 765
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

K Mai 16, 2018 14:53

paulk kirjutas:
K Mai 16, 2018 12:28
]Faceliftitud 9-3 SC - praktilisem ja ilusam kui seebikarbikujuline sedaan.
Inimestel maitsed täitsa seinast seina :D Minu arvates näeb 9-3 universaal suisa õudne välja sedaani kõrval. Samas OG 9-5 puhul ma arvan vastupidi - sedaan ei ole nii ilus kui universaal.
kroom
Postitusi: 224
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto:

#4

N Mai 17, 2018 10:04

OG 9-3 on turvalisem kui '98 Corolla. 9-3 universaal mingi eriline mahutavuse kunn pole nii et kolaga pead piiri pidama ikkagi. Facelift variandi automaatkastil ei tohiks olla seda jahutusvedeliku kasti sattumise jama ning linnas sõites lihvid sidurit nii tihti, et automaat peaks manuaalist murevabam olema.
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 138
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#5

N Mai 17, 2018 14:27

Mul küll diisel, aga see automaat on päris mugav, sportrežiimis ja manuaalselt käike lapates on päris lõbus temaga ringi lasta :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1657
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#6

N Mai 17, 2018 14:31

Soovitan soojalt enne proovida, kas turvahäll/tool mahub tagaistmele ja kas lapsele jalaruumi jääb.
daags
Postitusi: 647
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Mai 17, 2018 16:24

Estmalt soovitatav vaadata facelifte, veidi värskemad ja tõenäoliselt ka vähem tõenäoliselt kehvade omaniku käes olnud ;) .
154 kw ei tasu küll karta, sisuliselt on tegu sama mootoriga. Mootori kallimad remondid balanss ketitalla purunemine, mootoriketi vahetus, veepumba vahetus, halvimal juhul plokikaan remont. Muus osas on ok.
Veermik pigem selline nii ja naa- kui korras siis on hea. Kahjuks ei kipu meie teedel hästi vastu pidama.
Pidurid- njaa--- tagapiduri suppordid kipuvad teatud aja tagant kinni jääma.
Käigukastid enamasti ok- eriti kui vaatad facelifte.
EI puudu ka elektroonika vead : süütelukk, CIM plokk, harvem segusiiber, ECM või helivõimendi hädad jne
Ühesõnaga tavaline auto :). Vahest ka roostetab.
Sõidumugavuselt ja mahutavuselt jääb päris palju 9-5 le alla. Kui vajad perele suuremat autot pead ikka vähemalt 4,8+ m autode poole piiluma.
Alternatiividena kiidaks Astra J universaali, väga vastupidav ja kui on hea varustusega siis vaikne ja mugav sõita. Kahjuks ei paku keegi hetkel sellist varianti auto24s.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 93
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Mai 17, 2018 18:02

Aitäh kommentaaride eest!

Kas SC-s on vähem ruumi kui 9-3 OG-s?
kroom kirjutas:OG 9-3 on turvalisem kui '98 Corolla.
Nagu ma aru saan, siis tollal hinnati plekimõlkimise tulemusi teisiti. Ehk siis tänapäeva mõistes oleks tulemus ühtviisi halb. Tõsi, 9-3SC pole neist ülemäära palju uuem.

Esimeses postis oleva auto3 müüja kirjutas:
Auto vaatasime üle ja auto on korralikult korda tehtud.
Auto on saanud tagumisse paremasse äärde tagantpoolt kõksu 2013aastal.
Arvatavasti eestis korda tehtud.
Ei taha kelleski kahelda vms, aga kas tagaosa kõksuga suhteliselt uut autot on mõtet USAs maha kanda ja siis Eestisse tuua? S.t. kas see ikka oli ainult "kõks". Njah, ühe avariilise autoga ma juba olen vaeva näinud, pole kindel, kas teist tahaks.


Või siis hoopis selles suunas?
http://www.auto24.ee/used/2735576
sigaelmar
Postitusi: 765
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 17, 2018 22:50

Mine proovi Insignia ära. Mulle meeldis see auto täpselt nii kaua, kuni mul avanes võimalus esimest korda sinna sisse istuda. Mondeo jättis parema mulje ja Mondeo suur auto ka.
entson
Postitusi: 301
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#10

N Mai 17, 2018 23:06

Ei puutu küll teemasse,kuid oli vist võimalus ,et ka Eestis peale garantii lõppu ja liisingu korral ei pruugi kõik avariid rahvale loetavaid jälgi jätta? Loodan ,et eksin.
Saan harva sõita SAABIGA.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1657
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#11

N Mai 17, 2018 23:18

entson kirjutas:
N Mai 17, 2018 23:06
Ei puutu küll teemasse,kuid oli vist võimalus ,et ka Eestis peale garantii lõppu ja liisingu korral ei pruugi kõik avariid rahvale loetavaid jälgi jätta? Loodan ,et eksin.
Kui teist poolt ei ole ja kasko remondib, siis pole seda kuskil kirjas.
marti420
Postitusi: 134
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: 9-3. 2,8T. 230kw, 590nm / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#12

R Mai 18, 2018 10:28

Insignia on hea auto, aga vaata hea varustusega ja võimsama mootoriga. Raskele autole on see 1,8 vabalthingav väga lahja, samas jällegi väga töökindel.

Saabiga saad lisaks autole ka emotsioone.
que
Postitusi: 1245
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 9-5'06 ja tonn'96

#13

R Mai 18, 2018 11:45

Toyota crashtestid on siiski midagi muud kui SAABI omad.
Väikese lapsega on nii kaua kupeega keeruline nii kaua kui ta õpib ise rihma kinni panema, nii 4 aastasena, peale seda on taga "kongis" põnev. Kui auto on hea korras ja sõita meeldib siis on teise saabi ostuks leiab ikka põhjuseid :D
Kui tahad mahukamat autot, siis miks mitte vaadata juba 9-5 poole?

OT: Inimene tahab endale ikka SAABI mitte OPELIT eks :shock:
Everyday Regular SAAB guy!
Vasta