1. leht 1-st

Saab 9-3 2008

Postitatud: K Juun 27, 2018 21:04
Postitas Uussaab
Sooviks siis veidi infot saab9-3 2008a 1.9 tdi 132kw automaadi kohta.
On seal mingeid tüüp vigu jne? Kast,mootor? Ise pole saabidega kokku puutunud varem.
Tänud ette

Re: Saab 9-3 2008

Postitatud: N Juun 28, 2018 10:01
Postitas Marko647
Vaata natuke allapoole teemas, siin on seda sama mootorit nii mõnedki korrad kiidetud ja laidetud ;)

viewtopic.php?f=26&t=20656

Re: Saab 9-3 2008

Postitatud: N Juun 28, 2018 20:55
Postitas Hanna
Mina sattusin halva eksemplari otsa. Ostsin auto eelmise suve lõpus ja vahetanud olen esmase hoolduse käigus rihmad, rullikud, õlid, filtrid. Mingi aeg tekkisid käivitusprobleemid. Sai ostetud uus aku, vahetatud paar eelsüüte küünalt, vahetati väntvõlli andur ja tehti starteri hooldus. Käigukasti hoovastik sai puhastatud ja õlitatud.
Mingi aeg sai sõita kuni tekkisid uued ja palju tõsisemad probleemid. Nüüdseks on vahetatud mootor, kõrgsurvepump, eemaldatud EGR ja dpf, taas uus rihm, rullikud, õlid, filtrid. Lisaks muu pudi. Hetkel on veel probleem kliimaga ja starter veidi uimane, suures turbos on lõtk ja ka selle vahetamise peale tuleb lähiajal mõelda.
Mis ma tahan öelda on see, et tee korralik eeltöö. Selliste õnnetuste otsa võib tegelikult iga margi puhul sattuda. Kui ma uuesti saaksin valida, siis eelistaksin kindlasti mõne siinse foorumlase autot. Korralik hooldusajalugu ja arved tehtud töödest on ka väga suur pluss.
Ma tegelikult tükk aega mõtlesin, et kas ma seda kogemust siin jagan. Aga kui auto on korras, siis liikuda on temaga mõnus ja minek on hea. Kütusekulu on suhteliselt väike. Mulle see auto ikkagi meeldib, olgugi et mul selline ebaõnn oli :D

Re: Saab 9-3 2008

Postitatud: N Juun 28, 2018 21:58
Postitas sigaelmar
See ebaõnn võis olla reaalse suure läbisõidu süü mis diiselautode puhul on üsna tavaline.

Re: Saab 9-3 2008

Postitatud: N Juun 28, 2018 22:23
Postitas paulk
Hanna kirjutas:
N Juun 28, 2018 20:55
Mina sattusin halva eksemplari otsa.
Palju sellisel läbisõit olla võib?

Re: Saab 9-3 2008

Postitatud: N Juun 28, 2018 22:44
Postitas Hanna
3 aasta tagune läbisõit kattus hooldusraamatuga. Et kui oli keritud siis ilmselt mitte sadades tuhandetes. Mainin veel et kõrgsurvepump polnud täiesti õhtal, aga kuna selle kontrollimisel selgus et sellel lõtk sees, siis ei riskinud selle tagasi panemisega vaid tellisin uue. Just seepärast, et kui midagi juhtuma peaks, siis tuleb mul koos sellega jälle ka rihm ja muud asjad uuesti vahetada. Lisaks võib selle streikimine pihustid(mis kontrollis käisid ja osutusid täiesti korralikeks) pekki keerata. Või kergemal juhul mingid muud hädad, õli mootoris? Võin faktidega eksida, kuna ma ei ole mootori ehitusega päris kursis :) . Kusjuures telliti uus-kasutatud pump ja ka sellel oli lõtk sees. See pidigi selle mootori ehituse tõttu väikestviisi tüüpviga olema. Midagi seal on halva nurga all ja pump väsib ning tekib lõtk. Lõpuks tellisingi Ebayst uue. Lasin kõik korralikult üle vaadata kuna arvestades mis summa mul remondi peale läks, siis maha ma seda autot lähiajal kindlasti ei müü. Võimalik et oleksin selle pumbaga veel paar aastat sõitnud, võimalik et paar nädalat.
Mootor oli muidugi müügiks kehvalt remonditud. Siibrid olid mootorisse lennanud ja paras kaos oli seal sees. Ehk oleks saanud ka seda remontida aga hetkel tundus lihtsam uus-kasutatud mootor tellida. Sain väiksema läbisõiduga mootori :)
Tegu selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 098ce6ba41