Müüjate suhtes skeptiline aga leidsin kaks universaali - paluks nõu. Auto leitud.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#1

R Okt 05, 2018 11:19

http://www.auto24.ee/used/2742165

http://www.auto24.ee/used/2935347

Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..

Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/


Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Viimati muutis annakas77, L Okt 13, 2018 8:01, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 495
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#2

R Okt 05, 2018 11:44

Mis foorumis pakutavatel viga on, et hangeldajatelt rämpsu pead vaatama?
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#3

R Okt 05, 2018 11:48

Foorum on samuti üle vaadatud. Sooviks on uuema kerega 9-3 ja neid hakkas siin silma vaid 1. viewtopic.php?f=13&t=23207
Ka sellega tegelen aga küsimus oli pigem tingitud puhvri loomiseks.
caarel
Postitusi: 272
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#4

R Okt 05, 2018 17:55

No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1533
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#5

R Okt 05, 2018 18:18

caarel kirjutas:
R Okt 05, 2018 17:55
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 443
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-3 SC Aero TTiD

#6

R Okt 05, 2018 19:17

annakas77 kirjutas:
R Okt 05, 2018 11:19
http://www.auto24.ee/used/2742165

http://www.auto24.ee/used/2935347

Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..

Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/


Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisid
Hanna
Postitusi: 16
Liitunud: P Juul 30, 2017 16:29
Asukoht: Tartu
Auto: saab 9-3 ttid 132kw 2008

#7

R Okt 05, 2018 19:26

ebuprofen kirjutas:
R Okt 05, 2018 19:17
annakas77 kirjutas:
R Okt 05, 2018 11:19
http://www.auto24.ee/used/2742165

http://www.auto24.ee/used/2935347

Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..

Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/


Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisid
Lõppkokkuvõttes on odavam osta pisut kallimalt mõne foorumlase auto, kui suvaliselt hangeldajalt. Et hangeldajalt hea auto saada, peab ikka väga palju õnne olema. Mina ostsin turu keskmise või isegi keskmisest kõrgema hinnaga müügiplatsilt auto ja olen aasta jooksul peaaegu teise auto hinna selle alla pannud. :D
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#8

R Okt 05, 2018 19:35

ebuprofen kirjutas:
R Okt 05, 2018 19:17
annakas77 kirjutas:
R Okt 05, 2018 11:19
http://www.auto24.ee/used/2742165

http://www.auto24.ee/used/2935347

Pigem ma muidugi kokkuostjate pakkumisi ei vaataks aga universaalkerega 9-3'sid ei liigu just palju..

Kõige skandaalsem automüüja ka muidugi ühe pilgupüüdjaga: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3-si ... 0/7948621/


Lisaks üks siis veel: https://www.okidoki.ee/item/saab-9-3/7917402/
Saan sulle pakkuda oma Aero TTiD, aga hind on ka kõrgem kui need mis valisid
Milline pakkuda on? Ja mis hinnaga? :)
que
Postitusi: 1271
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#9

R Okt 05, 2018 21:49

vmaster kirjutas:
R Okt 05, 2018 18:18
caarel kirjutas:
R Okt 05, 2018 17:55
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.
Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. :) Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.
Everyday Regular SAAB guy!
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 495
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#10

L Okt 06, 2018 3:32

que kirjutas:
R Okt 05, 2018 21:49
vmaster kirjutas:
R Okt 05, 2018 18:18
caarel kirjutas:
R Okt 05, 2018 17:55
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.
Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. :) Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.
Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#11

L Okt 06, 2018 8:41

Tõsijutt! Foorumlase käest ostes Sa vähemalt tead, mida saad. Enamused peavad siin autopäevikut e. logi. Isegi ostsin kaks, tänaseks müüdud, Saabi foorumlaste käest.
Auto head tervist ei garanteeri mitte üksnes kallis hind, vaid ka müüja taust. Siinsed foorumlased on aga kõik sort of “family”.:)
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
que
Postitusi: 1271
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#12

L Okt 06, 2018 9:59

Ron24 kirjutas:
L Okt 06, 2018 3:32
que kirjutas:
R Okt 05, 2018 21:49
vmaster kirjutas:
R Okt 05, 2018 18:18
caarel kirjutas:
R Okt 05, 2018 17:55
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.
Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. :) Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.
Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.
Teeme nii.. Loe mu jutt nüüd veelkord läbi 😁
Teemaks.. Küte vs muud kulud.
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#13

L Okt 06, 2018 11:01

Absoluutselt nõus sellega, et eelistaks foorumlase masinat. AGA neid tõesti liigub paraku vähe :( Olen viimase paari diisliga nii ämbrisse astunud, et remondiarved on silmanägemise ära võtnud. Ka 2010 NG oli üks õnnetusehunnik. See on kuidagi saanud mu saatuseks, et ostan, remondin ja müün siis peaaegu, et pärispäris hea auto maha. Hetkel on lihtsalt tõesti see mööda maad tuuritamine sedaanu ja koeraga nii ära visanud, et universaal tundub ainuke lahendus.
Selline nööp jäi täna veel silma: http://www.auto24.ee/used/2948595
Kuna mul on au natuke Troosti Madist teada, siis on ta seekord abiks, et saaksin kõik mitte-nii-väga-head-valikud juba eos välja praakida.

Üldse olen täheldanud, et hoolimata margist, on enamus 2005+ aasta universaalid diiselmootoriga :(
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 495
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#14

L Okt 06, 2018 17:27

que kirjutas:
L Okt 06, 2018 9:59
Ron24 kirjutas:
L Okt 06, 2018 3:32
que kirjutas:
R Okt 05, 2018 21:49
vmaster kirjutas:
R Okt 05, 2018 18:18
caarel kirjutas:
R Okt 05, 2018 17:55
No kuidas ainult üks?
Siin ju veel: viewtopic.php?f=13&t=21168
Kui kütusekulu oluline, siis TurboX pole vast kõige parem valik.
Inimesed tihti unustavad, et küttekulu pole auto puhul ainuke kulu. Pigem võib selle väikese lisa kopika ja korraliku autopuhul parema kombo saada. :) Suuremal mootoril ju rohkem jõudu ja suurem tõonäolisus, et saanud igapäevaselt vähem piitsa.
Ära targuta. Diisli ja neliveolise 2,8 v6 mootori kütusekulu vahe ei ole kopikas.
Teeme nii.. Loe mu jutt nüüd veelkord läbi 😁
Teemaks.. Küte vs muud kulud.
Turbo X-i kõik kulud on suuremad kui tavalisel diislil.
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#15

T Okt 09, 2018 11:00

Nonii, poisid ja tüdrukud. Sõelale on jäänud kaks autot. Väga erinevad. Üks siis siit leitud elemendi oma: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2904046 ja teine auto24 leitud: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... e1d5f4086b

Alustan siis sellest, et mu esimene Saab oli 2.0 atm bensukas. AInukesed kulud olid hooldused. 2010NG 9-5 ja praegune 2.2 9-3 said mõlemad mõnuga remonti - need siis diislid. Selsamal põhjusel olengi ma diisli suhtes väga skeptiliseks muutunud. Sõidud kulgevad enamvähem nii, et E-R Kristiine-Peetri, ja tagasi. Nädalavahetustel mõnikord pikem, Kuusalu ots.
Elemendi auto pluss on muidugi väljalaskeaasta ja ilmselt ka Saabiklubilisele omaselt hooldatud masin, bensukas on aga Eesti taustaga ja läbisõit on imeväike.
Kuna ise olen Tallinnas, oleks diisli niisama vaatamaminek selline..poolpidune värk ja sel juhul tahaks ju muidugi autoga kohe tagasi sõita :) Tallinnas on lihtne, sõidad Troosti kontrollima.
Diisel on muidugi ökom aga selle tulu korvavad remondiarved väga edukalt..

Otseselt nii ei ole, et täna pean valiku tegema aga selle nädala jooksul tahaks midagi ära otsustada.. See postitus pole kuidagi selleks, et kellegi auto suhtes mingit otsest kriitikat oodata vaid paluks reaalset nõu - mis on siiski igas mõttes teie valik nr 1 :)
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 495
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 199kw Arc

#16

T Okt 09, 2018 11:35

Bensukas. Nii lühikeste sõitudega ei tule see kütuse sääst kuskilt välja.
que
Postitusi: 1271
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#17

T Okt 09, 2018 13:09

Nendest kindlasti bensukas, Eesti ajalugu ja seega siis ilmselt õige ls.
Kui hooldused korras, laseks pädevas kohas ülevaadata ja olekski :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#18

T Okt 09, 2018 15:20

...ja peale auto ostu veel klubiga liitumine teha ja chinn-chinn Olerexi -5s/l kütusekaart taskusse. :drive: :headbang:
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
vunts123
Postitusi: 93
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#19

T Okt 09, 2018 16:10

Kui sa diislit just tasuta ei saa kuskilt siis bensukas. Samas bensiinimootori remont võib ka jalust rabada!
chrismil
Postitusi: 263
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance 205KW Saab 9-3 Aero 154KW
Kontakt:

#20

T Okt 09, 2018 18:52

Mul on neid 9-3SS 2.0 bensukaid kokku neli olnud (129KW, 154KW, 110KW ja 154KW). Kahel olen pidanud vahetama vaakumpumpasid, ühel süütepoole, ühel mässasin tagumiste piduritega, teisel kliimaga. Kaks võtsid õli, kaks ei võtnud. Kõikide läbisõidud olid kuskil 200K - 280K vahel. Õli on võtnud 154KW versioonid, üks USA variant, teine Aero (see on mul ka praegu). Istmed on kõigil katki läinud, automaatide dünaamika on pigem kehv.

Kahel on olnud 13 kõlariga stereo, teistel 7 kõlariga versioon. 13 kõlariga on veidike parem, aga 9-5 Harman Kardon on kordades parem.

Võrreldes 2004 9-5 Aeroga on nad koostöökvaliteedilt üsnagi kehvad, salong kipub nagisema, värv kulub nuppudelt maha ja tagumiste koobaste ülemised ääred ei pea me kliimale vastu. Juhitavus kurvides on parem.

Kas ma endale veel sõitmiseks ostaks, pigem vist ei, naisele on need rohkem meeldinud, kui 9-5.
www.madalvee.com
entson
Postitusi: 336
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#21

T Okt 09, 2018 21:52

Bebsiin. Igapäevaselt teeb see ju mineku-tulekuga -20km linnasõitu ,Kuusallu on üks pikk sirge,küll seal pika peale hoo üles võtab ja selle ühe lauge kurvi suudab see ka täisgaasiga läbida .
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
paulk
Postitusi: 128
Liitunud: R Apr 04, 2014 22:37
Asukoht:
Auto:

#22

K Okt 10, 2018 21:07

Kogemuste jagamise mõttes:
http://www.auto24.ee/used/2950183

Täisvarustuses bensiiniAero. Käisin seda suvel vaatamas ja oli vahepeal sama müüja erinevate kuulutuste näol ja hinda langetades reinkarneerunud (mitte midagi müüja kohta halba öelda tahtes, peaks olema tubli ja aus isik). Praeguse kuulutuse kohta ei tea, telefoninumber vist pole enam sama.
Kuna hinnasoov oli kõrge (maksis toona 6000) ja mulle hakkas diisliidee siiski meeldima, siis minust jäi ta ostmata ja ostueelse kontrollita. Visuaalselt oli mäletamistmööda viisakas (kuigi avariiajalugu on päris korralik) ja proovisõit läks mõnusalt.

Kahtlustan, et need autod on juba sellises eas, kus kulude osas hakkab rohkem hakkab rolli mängima see, kuidas konkreetse auto eest on hoolt kantud, mitte tingimata bensiini või diiselmootori omapärad.
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#23

K Okt 10, 2018 21:11

paulk kirjutas:
K Okt 10, 2018 21:07
Kogemuste jagamise mõttes:
http://www.auto24.ee/used/2950183

Täisvarustuses bensiiniAero. Käisin seda suvel vaatamas ja oli vahepeal sama müüja erinevate kuulutuste näol ja hinda langetades reinkarneerunud (mitte midagi müüja kohta halba öelda tahtes, peaks olema tubli ja aus isik). Praeguse kuulutuse kohta ei tea, telefoninumber vist pole enam sama.
Kuna hinnasoov oli kõrge (maksis toona 6000) ja mulle hakkas diisliidee siiski meeldima, siis minust jäi ta ostmata ja ostueelse kontrollita. Visuaalselt oli mäletamistmööda viisakas (kuigi avariiajalugu on päris korralik) ja proovisõit läks mõnusalt.

Kahtlustan, et need autod on juba sellises eas, kus kulude osas hakkab rohkem hakkab rolli mängima see, kuidas konkreetse auto eest on hoolt kantud, mitte tingimata bensiini või diiselmootori omapärad.
Selle auto kohta on mul kogu vajaminev info olemas ja kõik peale hinna ongi okei :) Eks võtan asja rahulikult ja kogun seni, kuni õige auto leian. Seni käin ja piilun ikka portaale.
Aga just see hooldamise ja kulumise ja kuluda-laskmise teema ongi minu jaoks selle bensiini/diisli valiku väga suhteliseks muutnud. 88kw diisel laideti maha, sellest saan ka aru. 132kw on ju aga kahe turboga ja pidi juba tunduvalt parem variant olema. Segadust ongi palju. Võib-olla on mul lihtsalt sattunud seni väga õnnetud autod? Tean väga paljusid autojuhte, kes sõidavad samas vahekorras linna ja mnt trassi nagu mina. Diislitega. Ja probleeme ei ole.
Võta siis kinni, eks.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2926
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#24

K Okt 10, 2018 21:56

Saan aru, et diisliga paar korda mööda näppe saanud kuid hoolikalt kontrollida ja norm kohas remontida ei tohiks probleeme tekkida.
Paulk kuidas on oma TTiD masinaga rahul oled? Performance vs kulu?
Eesti/Rootsist tulnud auto vaenlane on rooste...
Eelarve on muidugi paigas kuid mõtlemisainet.
Tartus pakkuda:
2008a Vector SC valge TTiD MAN 4K
2008a Aero SC must TTiD aut 5,5k
2011a Aero SC must TTiD Hirsch MAN 5,5k
Viimati muutis rantto, N Okt 11, 2018 9:19, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
annakas77
Postitusi: 54
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#25

K Okt 10, 2018 21:58

Valgest rohkem infot kuskil on?
Vasta