Tere,
Leidsin Tartust ühe meeldiva 9-3 TTid 132kW. Kuhu võiks tartus diagnosti minna?
Lisaks veel paar küsimust,
DPF - paar varianti mis müügis, on sn 200 000 ja rohkem. DPF jamad kohe tulekul?
Swirl klapid - olen siin foorumis õuduspilte näinud. pas peaks kohe eemaldama ja aukudele pimedad ette panema?
Mis veel vaadata proovisõidul?
Tänud ette
9-3 TTiD ostmine Tartus
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tartus ostueelne ülevaatus vast foorumlase Torque juurde, kes töötab kohalikus Forssi töökojas. Järjekorrad tavaliselt pikad.
Opeli esindus Carring teeb ka Saabidele ostueelset diagnosti ja läbivaatust, kuigi siit-sealt on kuulda olnud, et nad ei avastata alati tüüpvigu, mis peaks kohe silma hakkama.
Opeli esindus Carring teeb ka Saabidele ostueelset diagnosti ja läbivaatust, kuigi siit-sealt on kuulda olnud, et nad ei avastata alati tüüpvigu, mis peaks kohe silma hakkama.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Swirli eemaldus on paras tüütus sellel mootoril - EGRi jahuti eemale vaja nihutada, kõrgsurvepump maha vaja võtta, siis saad alles sisselaske kollektori kätte ja klapid eemaldada.
Mul endoskoop on riiulis aga ei ole saanud ennast nii kaugele, et veenduda kas sellega reaalselt saaks kõikide sisselaske portidele ka ligi , et vaadata kas klapid on alles.
Esid2 sappa ja näed kohe ära mitu km on möödas viimasest tahmafiltri põletusest. Kui kilomeetrid on üle ~1000 on oht, et filter on "eemaldatud".
"Distance regeneration” is a distance-dependent regeneration of the particulate filter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate filter.
Mul endoskoop on riiulis aga ei ole saanud ennast nii kaugele, et veenduda kas sellega reaalselt saaks kõikide sisselaske portidele ka ligi , et vaadata kas klapid on alles.
Esid2 sappa ja näed kohe ära mitu km on möödas viimasest tahmafiltri põletusest. Kui kilomeetrid on üle ~1000 on oht, et filter on "eemaldatud".
"Distance regeneration” is a distance-dependent regeneration of the particulate filter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate filter.
Enda kogemustest veel:
- esivedrud kipuvad pooleks minema 9-3'l
- Õlijahuti juurest õlilekked, tihendite vahetus vajalik.
- tagumise väntvõlli tihendi juurest lekked sagedased, tihendi vahetus, kast maha.
- külma mootoriga lühikest aega "tsutsuv" heli, murdunud väljalaske kollektori tikkpolt.
- külma mootoriga käivitades oil pressure low kiri viitab surnud õlivõtturi rõngastihend.
- heli poolest on nad üsna lärmakad mootorid, eriti külmalt
- Limited Performance hoiatus ICL's - vea võimalusi palju, mõni väga lihtne korda teha. Aitab diagnostika, esid2 on taas hea abiline
- Turbod, kui swirl on irdunud võivad mõlema turbiini tiivikud olla kannatada saanud. Turbod saab enam-vähem mõistliku hinnaga Rootsist kui tellida ettevõttele.
kui Veikolt saad esid2 siis ära teda ennem minema lase kui auto on üle vaadatud, tal on olnud palju kokkupuude nende masinatega
Dünaamika on hea, alguses tundus lahja aga olles proovinud ära ka ühe turboga pilli siis võib öelda, et see 132kw on ikka väga hea. Automaat on hulka janusem kui manuaal.
- esivedrud kipuvad pooleks minema 9-3'l
- Õlijahuti juurest õlilekked, tihendite vahetus vajalik.
- tagumise väntvõlli tihendi juurest lekked sagedased, tihendi vahetus, kast maha.
- külma mootoriga lühikest aega "tsutsuv" heli, murdunud väljalaske kollektori tikkpolt.
- külma mootoriga käivitades oil pressure low kiri viitab surnud õlivõtturi rõngastihend.
- heli poolest on nad üsna lärmakad mootorid, eriti külmalt
- Limited Performance hoiatus ICL's - vea võimalusi palju, mõni väga lihtne korda teha. Aitab diagnostika, esid2 on taas hea abiline
- Turbod, kui swirl on irdunud võivad mõlema turbiini tiivikud olla kannatada saanud. Turbod saab enam-vähem mõistliku hinnaga Rootsist kui tellida ettevõttele.
kui Veikolt saad esid2 siis ära teda ennem minema lase kui auto on üle vaadatud, tal on olnud palju kokkupuude nende masinatega
Dünaamika on hea, alguses tundus lahja aga olles proovinud ära ka ühe turboga pilli siis võib öelda, et see 132kw on ikka väga hea. Automaat on hulka janusem kui manuaal.
https://en.bildelsbasen.se/?link=list&s ... =120105100
Võib olla mõeldakse seda lehte.
Võib olla mõeldakse seda lehte.
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp ei näe mõtet kasutatud turbode ostmiseks.
DPF jamad ei ole läbisõiduga seotud. Need on seotud sellega kui palju ja kuidas sa sõidad. Mul on olnud pool miljonit sõitnud Mersu ja 400 000 sõitnud Audi, millel mõlemal toimetas DPF täpselt nii kui peab kuniks maanteel ka sõite said. 170 000 läbisõiduga enam vähem ainult linnasõitu saanud Mazdal puhastas DPF ennast iga kahe päeva tagant ja ei aidanud selle vastu enam ei ussi ega püssirohi. Paljud arvavad, et tegelikult on DPFi probleemid 90% kordadest tagajärg mitte põhjus ja ma usun, et ilmselt nii on ka.