9-3 TTiD ostmine Tartus

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
guidz
Postitusi: 42
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#1

R Nov 16, 2018 15:52

Tere,

Leidsin Tartust ühe meeldiva 9-3 TTid 132kW. Kuhu võiks tartus diagnosti minna?

Lisaks veel paar küsimust,

DPF - paar varianti mis müügis, on sn 200 000 ja rohkem. DPF jamad kohe tulekul?
Swirl klapid - olen siin foorumis õuduspilte näinud. pas peaks kohe eemaldama ja aukudele pimedad ette panema?
Mis veel vaadata proovisõidul?

Tänud ette
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 960
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#2

R Nov 16, 2018 16:19

Tartus ostueelne ülevaatus vast foorumlase Torque juurde, kes töötab kohalikus Forssi töökojas. Järjekorrad tavaliselt pikad.
Opeli esindus Carring teeb ka Saabidele ostueelset diagnosti ja läbivaatust, kuigi siit-sealt on kuulda olnud, et nad ei avastata alati tüüpvigu, mis peaks kohe silma hakkama.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1071
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: Volvo S80 4.4 V8 2009

#3

R Nov 16, 2018 17:22

Swirli eemaldus on paras tüütus sellel mootoril - EGRi jahuti eemale vaja nihutada, kõrgsurvepump maha vaja võtta, siis saad alles sisselaske kollektori kätte ja klapid eemaldada.
Mul endoskoop on riiulis aga ei ole saanud ennast nii kaugele, et veenduda kas sellega reaalselt saaks kõikide sisselaske portidele ka ligi , et vaadata kas klapid on alles.

Esid2 sappa ja näed kohe ära mitu km on möödas viimasest tahmafiltri põletusest. Kui kilomeetrid on üle ~1000 on oht, et filter on "eemaldatud".

"Distance regeneration” is a distance-dependent regeneration of the particulate filter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate filter.
guidz
Postitusi: 42
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#4

R Nov 16, 2018 18:34

Kas kellegi on esid2 laenata?
veikov
Postitusi: 270
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#5

R Nov 16, 2018 20:56

Kui vaja saan Esid2 laenata
guidz
Postitusi: 42
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#6

R Nov 16, 2018 22:09

Kas homme sobiks? Äkki saadad oma kontakti :)
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1071
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: Volvo S80 4.4 V8 2009

#7

L Nov 17, 2018 9:38

Enda kogemustest veel:
- esivedrud kipuvad pooleks minema 9-3'l
- Õlijahuti juurest õlilekked, tihendite vahetus vajalik.
- tagumise väntvõlli tihendi juurest lekked sagedased, tihendi vahetus, kast maha.
- külma mootoriga lühikest aega "tsutsuv" heli, murdunud väljalaske kollektori tikkpolt.
- külma mootoriga käivitades oil pressure low kiri viitab surnud õlivõtturi rõngastihend.
- heli poolest on nad üsna lärmakad mootorid, eriti külmalt
- Limited Performance hoiatus ICL's - vea võimalusi palju, mõni väga lihtne korda teha. Aitab diagnostika, esid2 on taas hea abiline
- Turbod, kui swirl on irdunud võivad mõlema turbiini tiivikud olla kannatada saanud. Turbod saab enam-vähem mõistliku hinnaga Rootsist kui tellida ettevõttele.

kui Veikolt saad esid2 siis ära teda ennem minema lase kui auto on üle vaadatud, tal on olnud palju kokkupuude nende masinatega ;)
Dünaamika on hea, alguses tundus lahja aga olles proovinud ära ka ühe turboga pilli siis võib öelda, et see 132kw on ikka väga hea. Automaat on hulka janusem kui manuaal.
Kalista
Postitusi: 136
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#8

E Jaan 21, 2019 22:42

Taga mingeid bumerange vahetati enda omal pidevalt.

Ise säästaks raha ostu/remondiga paar tuhat ja võtaks 110kw 9-5 vector. Sõidad ikka samamoodi
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1014
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#9

E Jaan 21, 2019 22:56

110kw 9-5 peal kindlasti samamoodi ei sõida nagu 132kw 9-3 peal.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 261
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#10

N Jaan 24, 2019 15:16

Kuskohast seda turbot Rootsist saab ? :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 937
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 SC Aero

#11

N Jaan 24, 2019 18:05

Fastaero
Postitusi: 144
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#12

N Jaan 24, 2019 18:41

https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp ei näe mõtet kasutatud turbode ostmiseks.
sigaelmar
Postitusi: 989
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

N Jaan 24, 2019 18:42

guidz kirjutas:
R Nov 16, 2018 15:52
DPF - paar varianti mis müügis, on sn 200 000 ja rohkem. DPF jamad kohe tulekul?
DPF jamad ei ole läbisõiduga seotud. Need on seotud sellega kui palju ja kuidas sa sõidad. Mul on olnud pool miljonit sõitnud Mersu ja 400 000 sõitnud Audi, millel mõlemal toimetas DPF täpselt nii kui peab kuniks maanteel ka sõite said. 170 000 läbisõiduga enam vähem ainult linnasõitu saanud Mazdal puhastas DPF ennast iga kahe päeva tagant ja ei aidanud selle vastu enam ei ussi ega püssirohi. Paljud arvavad, et tegelikult on DPFi probleemid 90% kordadest tagajärg mitte põhjus ja ma usun, et ilmselt nii on ka.
Vasta