1. leht 1-st

9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: R Nov 16, 2018 15:52
Postitas guidz
Tere,

Leidsin Tartust ühe meeldiva 9-3 TTid 132kW. Kuhu võiks tartus diagnosti minna?

Lisaks veel paar küsimust,

DPF - paar varianti mis müügis, on sn 200 000 ja rohkem. DPF jamad kohe tulekul?
Swirl klapid - olen siin foorumis õuduspilte näinud. pas peaks kohe eemaldama ja aukudele pimedad ette panema?
Mis veel vaadata proovisõidul?

Tänud ette

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: R Nov 16, 2018 16:19
Postitas skyline
Tartus ostueelne ülevaatus vast foorumlase Torque juurde, kes töötab kohalikus Forssi töökojas. Järjekorrad tavaliselt pikad.
Opeli esindus Carring teeb ka Saabidele ostueelset diagnosti ja läbivaatust, kuigi siit-sealt on kuulda olnud, et nad ei avastata alati tüüpvigu, mis peaks kohe silma hakkama.

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: R Nov 16, 2018 17:22
Postitas Pootsman
Swirli eemaldus on paras tüütus sellel mootoril - EGRi jahuti eemale vaja nihutada, kõrgsurvepump maha vaja võtta, siis saad alles sisselaske kollektori kätte ja klapid eemaldada.
Mul endoskoop on riiulis aga ei ole saanud ennast nii kaugele, et veenduda kas sellega reaalselt saaks kõikide sisselaske portidele ka ligi , et vaadata kas klapid on alles.

Esid2 sappa ja näed kohe ära mitu km on möödas viimasest tahmafiltri põletusest. Kui kilomeetrid on üle ~1000 on oht, et filter on "eemaldatud".

"Distance regeneration” is a distance-dependent regeneration of the particulate filter. The Engine Control Module (ECM) J623 initiates an active regeneration automatically if during the last 466 to 621 miles (750 to 1000 km) of travel no successful regeneration has taken place, regardless of the load condition in the diesel particulate filter.

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: R Nov 16, 2018 18:34
Postitas guidz
Kas kellegi on esid2 laenata?

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: R Nov 16, 2018 20:56
Postitas veikov
Kui vaja saan Esid2 laenata

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: R Nov 16, 2018 22:09
Postitas guidz
Kas homme sobiks? Äkki saadad oma kontakti :)

Re: 9-3 TTiD ostmine tertus

Postitatud: L Nov 17, 2018 9:38
Postitas Pootsman
Enda kogemustest veel:
- esivedrud kipuvad pooleks minema 9-3'l
- Õlijahuti juurest õlilekked, tihendite vahetus vajalik.
- tagumise väntvõlli tihendi juurest lekked sagedased, tihendi vahetus, kast maha.
- külma mootoriga lühikest aega "tsutsuv" heli, murdunud väljalaske kollektori tikkpolt.
- külma mootoriga käivitades oil pressure low kiri viitab surnud õlivõtturi rõngastihend.
- heli poolest on nad üsna lärmakad mootorid, eriti külmalt
- Limited Performance hoiatus ICL's - vea võimalusi palju, mõni väga lihtne korda teha. Aitab diagnostika, esid2 on taas hea abiline
- Turbod, kui swirl on irdunud võivad mõlema turbiini tiivikud olla kannatada saanud. Turbod saab enam-vähem mõistliku hinnaga Rootsist kui tellida ettevõttele.

kui Veikolt saad esid2 siis ära teda ennem minema lase kui auto on üle vaadatud, tal on olnud palju kokkupuude nende masinatega ;)
Dünaamika on hea, alguses tundus lahja aga olles proovinud ära ka ühe turboga pilli siis võib öelda, et see 132kw on ikka väga hea. Automaat on hulka janusem kui manuaal.

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: E Jaan 21, 2019 22:42
Postitas Kalista
Taga mingeid bumerange vahetati enda omal pidevalt.

Ise säästaks raha ostu/remondiga paar tuhat ja võtaks 110kw 9-5 vector. Sõidad ikka samamoodi

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: E Jaan 21, 2019 22:56
Postitas 9-5LPT
110kw 9-5 peal kindlasti samamoodi ei sõida nagu 132kw 9-3 peal.

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: N Jaan 24, 2019 15:16
Postitas Marko647
Kuskohast seda turbot Rootsist saab ? :D

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: N Jaan 24, 2019 18:05
Postitas andres

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: N Jaan 24, 2019 18:41
Postitas Fastaero
https://www.neobrothers.co.uk/twin-turb ... 4702-p.asp ei näe mõtet kasutatud turbode ostmiseks.

Re: 9-3 TTiD ostmine Tartus

Postitatud: N Jaan 24, 2019 18:42
Postitas sigaelmar
guidz kirjutas:
R Nov 16, 2018 15:52
DPF - paar varianti mis müügis, on sn 200 000 ja rohkem. DPF jamad kohe tulekul?
DPF jamad ei ole läbisõiduga seotud. Need on seotud sellega kui palju ja kuidas sa sõidad. Mul on olnud pool miljonit sõitnud Mersu ja 400 000 sõitnud Audi, millel mõlemal toimetas DPF täpselt nii kui peab kuniks maanteel ka sõite said. 170 000 läbisõiduga enam vähem ainult linnasõitu saanud Mazdal puhastas DPF ennast iga kahe päeva tagant ja ei aidanud selle vastu enam ei ussi ega püssirohi. Paljud arvavad, et tegelikult on DPFi probleemid 90% kordadest tagajärg mitte põhjus ja ma usun, et ilmselt nii on ka.