Saab 9-5 Aero ostusoov
Tere
Soov on soetada omale Saab 9-5 Aero aastast alates 2002 ja võimsus alates 184kw. Kere peab olema universaal ja sees nahksisu. Auto peab olema korralik ja oma hinda väärt.
Hetkel olen ise käinud Tallinnas vaatamas kolme Aerot. Olukord on murettekitav Räägin ka lühidalt teistele mida nägin, et teised huvilised ei peaks niisama oma aega raiskama.
Aero nr 1: https://www.auto24.ee/used/3018886
Tagatiiva ääred tugevalt roostes, pintsliga ja musta värviga parandatud otse roostele. Huvi kadus peale mootori käivitust. Jube ketiragin külmalt + imelik kolks mootoris, rohkelt õlilekkeid.
Aero nr 2: https://www.auto24.ee/used/3029024
Üleelanud suure avarii, näha ka LKF-is. Taastamisse pole väga panustatud. Parema esiukse avamisel huvi kadus. A piilari alune uksepost lihtsalt tuimalt haamriga kuidagi paika taotud ja Hammeritega üle plätserdatud. Üsna rõve Salong seest räpane ja kulunud, detailid katki.
Aero 3: https://www.auto24.ee/used/2869301
Neist kolmest kõige korralikum, kuigi reaalne olukorda ei vasta omaniku kirjeldusele. Eile oli veel allmost turu kallim (4500.-). Kahjuks ei olnud omanik minu pakkumisega nõus(reaalne hind) ja tehing jäi olemata.
Rohkelt roostet ja tegemist vajab parem esiuks, kõik tiivaääred, tagaluuk. Esistange katki, airbagi tuli põleb, sõites vibra, pidurdades vibra. Mootor käis väga ilusti ja kast vahetas ilusti käike. Tõmmet oli küll ja veel.
Kõik müüjad väitsid, kui ühest suust: " Auto on heas korras ja tegemist midagi väga ei vaja "
Lauale on jäänud veel kaks Aerot ja need asuvad Tartus. Ennem , kui tee sinnapoole ette võtan, uurin siit ehk keegi on vaatamas käinud?!
https://www.auto24.ee/used/3020662 ja https://www.auto24.ee/used/2920593
Ette tänades!
Soov on soetada omale Saab 9-5 Aero aastast alates 2002 ja võimsus alates 184kw. Kere peab olema universaal ja sees nahksisu. Auto peab olema korralik ja oma hinda väärt.
Hetkel olen ise käinud Tallinnas vaatamas kolme Aerot. Olukord on murettekitav Räägin ka lühidalt teistele mida nägin, et teised huvilised ei peaks niisama oma aega raiskama.
Aero nr 1: https://www.auto24.ee/used/3018886
Tagatiiva ääred tugevalt roostes, pintsliga ja musta värviga parandatud otse roostele. Huvi kadus peale mootori käivitust. Jube ketiragin külmalt + imelik kolks mootoris, rohkelt õlilekkeid.
Aero nr 2: https://www.auto24.ee/used/3029024
Üleelanud suure avarii, näha ka LKF-is. Taastamisse pole väga panustatud. Parema esiukse avamisel huvi kadus. A piilari alune uksepost lihtsalt tuimalt haamriga kuidagi paika taotud ja Hammeritega üle plätserdatud. Üsna rõve Salong seest räpane ja kulunud, detailid katki.
Aero 3: https://www.auto24.ee/used/2869301
Neist kolmest kõige korralikum, kuigi reaalne olukorda ei vasta omaniku kirjeldusele. Eile oli veel allmost turu kallim (4500.-). Kahjuks ei olnud omanik minu pakkumisega nõus(reaalne hind) ja tehing jäi olemata.
Rohkelt roostet ja tegemist vajab parem esiuks, kõik tiivaääred, tagaluuk. Esistange katki, airbagi tuli põleb, sõites vibra, pidurdades vibra. Mootor käis väga ilusti ja kast vahetas ilusti käike. Tõmmet oli küll ja veel.
Kõik müüjad väitsid, kui ühest suust: " Auto on heas korras ja tegemist midagi väga ei vaja "
Lauale on jäänud veel kaks Aerot ja need asuvad Tartus. Ennem , kui tee sinnapoole ette võtan, uurin siit ehk keegi on vaatamas käinud?!
https://www.auto24.ee/used/3020662 ja https://www.auto24.ee/used/2920593
Ette tänades!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
See viimane on mul tuttava oma, sellisena ta tuli, mingid talverattad on all, originaal km, raamatud asjad.
Oli ok visuaalsel, kiire pilk sai peale visatud, sõitis ka toimetas.
100.- mulle annad siis saad originaal 17” mingi suverehviga kaasa.
Oli ok visuaalsel, kiire pilk sai peale visatud, sõitis ka toimetas.
100.- mulle annad siis saad originaal 17” mingi suverehviga kaasa.
Seda nr 3. Tahtis mul sõber osta ja paar kuud tagasi lekkis tal veel vända taga simmer + rehvidel olid servad maas, ehk veermik tahaks korrastamist. Aga sisu oli ilus ja korralik...
Tehing jäi samuti hinna taha.
Tehing jäi samuti hinna taha.
Seda nr 3 tahtsin isegi oma cabrio vastu vahetada, tookord kontrolli ei teostanud, aga jutu järgi pidi olema maailma parim auto ja ainult saabiantis hooldatud (mis vastab ilmselt tõele), roostes tagatiivad jäid silma ja puldist mitte lukustuvad uksed.
Edit: Praegu selle 3da hind lausa 500 võrra kukkunud, imekspandav et ühtegi eurot ta muidu alla polnud nōus andma.
Edit: Praegu selle 3da hind lausa 500 võrra kukkunud, imekspandav et ühtegi eurot ta muidu alla polnud nōus andma.
Viimati muutis 9-5LPT, T Jaan 29, 2019 20:56, muudetud 1 kord kokku.
Kogenud Aeronaut.
Mis puudutab seda Aerot nr 3, siis omanik elab natuke pilvede peal. Aga edu talle müügis
Tänud info eest, rataste kohta pean meeles, sest need jubedused seal all noh
Kuidagi mingi eelarvamus mu peas ütles mulle, et kui juba 4K eest pole midagi võtta, siis selle alla 2K eurise pärast ei hakka üldse aega raiskama Aga olen sinu kuulutust korduvalt uurinud ja kiirelt mnt.ee- st kontrollituna panin pildi kokku, et auto on Saaremaal. Täna sain sellele siin foorumis kinnitust. Natuke liiga pikk tripp ühe auto pärast ja kuidagi langes see auto minu valikust välja. Võimalik, et mu eelarvamus veab mind alt ja sinu auto on neist kolmest, mida juba olen vaatmas käinud kõvasti parem. Aga selle tõestuseks võime privas edasi suheldaMa täiega tahan nüüd teada miks minu Aero siin sõelale ei jäänud?
Ehk see tösi , et SAAB i müüa suure raha eest on peaaegu vöimatu. Kuid ka üks Saksamaal olev tuuningfirma küsib 15 a vana OG 9-5 eest sellist summat mis kordades suurem nn turuhinnast. Kui aga kusagilt Araabia körbest toodud autole on raamivahele ehitatud korralikust mootoriblokist täielikult renoveeritud mootor , korralikud veljed/rehvid , täielik 3" väljalase , tootlikum turbo , käsitööna ömmeldud naksisu jne jne siis ongi selline SAAB seda ulmelist hinda väärt.
Aga Eestist ostetud 500 eur maksev SAAB vöib enne "ülevaatustempli" saamist 2000 eur remonti vajada ja ka siis pead ülevaatuspuntis kummardusi tegema ja murust madaam olema , et "Onu" kruvikeerajaga auto pöhja torkima ei hakkaks. S
See teema alguses olev SAAB nr.1 ongi normaalne ainult ülelakutud sisu poolest , tehnika aga täielikult surnuks söidetud (mootor koliseb nii , et nn SAABijumalad katlesid renoveerimisvöimalust kuna Troostautos on juba aastaid tagasi 200kkm pealt ketivahetus tehtud aga nüüd koliseb see mootor külmalt kui kive täis segumasin ehk siis saaled kulunud alva ölituse töttu ja väntvöll kohekohe hingusel) , kliimaseade näitab vigasid ja ei tööta , välispeeglid vist puruks söidetud kuna istmemäluga jutimine ei toimi , veermik vajab suuremahulist remonti , jne jne. Pealegi sellist OG 9-5 AERO t millel taga on tavaline 286 mm ketas pole mina varem näinud. Kere roostes , uksehinged määrimata ja loksuvad meeletult , tagaratta koobastes ja taga pöhja all on kohti mida ei tasu haamriga koputada , solar-andur ei toimi, xenon söidutuled vilguvad vöi siis on korpuse sees midagi puruks jne. Ehki kuigi seest ilus on see SAAB täiega hooldamata ja totaalselt risuks söidetud.
Ega loogiline on , et selle raha eest head nahka ei saa aga samas kunagi ei tea mis rahahäda võib inimesel käes olla seega ala "kiirmüük" Pigem on asi selles, et müüa valetab sulle suu ja silmad täis, et kõik on tip top jne. Peale mootori käivitust küsisin müüalt , et nagu päriselt müüd sellsit asja?? Selle peale vastas too, et eile seda ei olnud. Muidugi ei olnud, tiivad läksid ka üleöö rooste ja rehvid kulusid ise ära jne
See info siin sellesk, et inimesed ei peaks oma aega raiskama selle sita peale mida osad müüa üritavad.
See info siin sellesk, et inimesed ei peaks oma aega raiskama selle sita peale mida osad müüa üritavad.
Isegi 10000 eur maksev auto ei ole ehk veatu aga loodetavasti on söidukölblik. Kui auto mootor ja käigukast on "eilseks" söidetud ja 10 a vana auto nii roostes siis seda autot EI OLE talvel korralikult pestud ja kindlasti ei ole pöhja alt regulaarselt rooste eest püütud kaitsta. Seega ei ole vähemalt mingist hetkest sellist autot hooldatud vaid on taskust viimast senti välja pigistades/järelmaksuga ostetud ja risuks söidetud kuna auto hoolduseks lihtsalt raha ei jätkunud. Kui aga sellise auto kordategemiseks pead ca 5000 eur kulutama siis sellise summa eest saab kindlasti kusagilt EU piirkonnast möne asjalikuma SAABi. Aga jah - EILE SEDA VIGA EI OLNUD - B.S. Eile oli mootor / tavotisarnane mootoriöli lihtsalt soe ja ummistunud ölivötturi söel nii palju läbivoolavust ei piiranud. , et vändalaagrid ilma ölita jääksid, aga kolin oli ka soojal mootoril + ketiragin.
Eile oli mootor / tavotisarnane mootoriöli lihtsalt soe ja ummistunud ölivötturi söel nii palju läbivoolavust ei piiranud. , et vändalaagrid ilma ölita jääksid, aga kolin oli ka soojal mootoril + ketiragin.
Eks üritatakse leida mingit tehnikavõõrast lollikest kellele see sai pähe määrida või mingisugust optimisti kes arvab, et ta sellest autost väikse rahaga tervikliku toote suudab valmis teha
Ma olen seda teises teemas ka ütelnud, et niikaua, kuni auto eest täishinda ei küsita, niikaua pole probleemi. See kui vend müüks seda autot 4000-5000€ nagu teised sama vanad - vat see on hoiatamise koht.
Samamoodi te ju ei lähe pärast salongis 50 000€ maksvat uue auto vaatamist 10 000€ uut autot autot vaatama ja siis pärast kaebate, et ei olnud sellel odavamal automaatkasti, ei olnud nahksisu, adaptiivseid xenon esitulesid, sportistmeid, nelikvedu, DVD mängijat, müra oli palju, istmed ebamugavad, uksed käisid plärtsuga kinni, soojaks ei läinud, jne jne. Igaüks sellest saab aru, et ta ei saagi 10 000€ eest omale sama head autot kui on 50 000€ auto. Samamoodi on kasutatud autodega - niipalju kui maksad niipalju saad ka.
Samamoodi te ju ei lähe pärast salongis 50 000€ maksvat uue auto vaatamist 10 000€ uut autot autot vaatama ja siis pärast kaebate, et ei olnud sellel odavamal automaatkasti, ei olnud nahksisu, adaptiivseid xenon esitulesid, sportistmeid, nelikvedu, DVD mängijat, müra oli palju, istmed ebamugavad, uksed käisid plärtsuga kinni, soojaks ei läinud, jne jne. Igaüks sellest saab aru, et ta ei saagi 10 000€ eest omale sama head autot kui on 50 000€ auto. Samamoodi on kasutatud autodega - niipalju kui maksad niipalju saad ka.
Teooria suursugune, kohe näha, et sa ise pole hiljuti salongis uut autot ostnud
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Einohh , Saaremaamehe möte mingil määral öige. Erinevalt risuks söidetud autost saab nii 50 keur kui 10 keur maksva uue autoga muretult mingi aeg söita ja ülevaatuspunktis kummardusi teha pole vaja. Risuks söidetud autol on aga vanametalli hind kuna ka töökorras enamküsitud varuosasid pole sealt vötta.
Paraku aga kui autot müüv kodanik väidab , et SAAB on söidukorras ja ta on ise selle Tartust auto omanikult Tallinnasse müümiseks toonud ja juba üle 1000 km sellise autoga söitnud siis ega ölituspuuduses vaevlev mootor järgmist 1000 km arvatavasti kesta. Säästuhoolduse näide oli juhipoolne uksepeegli klaas mis mingilt suvaliselt mitteSAABirondilt maha löigatud (peegliklaas on väiksem ja teise kujuga) ja olemasolevale alusele liimitud. 15 eur ga on vöimalik sobiv peegliklaas sellisele autole osta , sellega ehe näide auto (säästu)hooldamisest ja töökorras hoidmisest. Tehnikavööras lollike vöib osta rahulike päevade sisustamiseks uue auto ja optimist ei maksa tehniliste seadmete puhul kunagi olla -Sitast odavalt Sepikut EI SAA.
Küsimus pole selles mis hinnaga autosid müüakse, küsimus on selles mis seisukorras sa oma autot reklaamid.sigaelmar kirjutas: ↑N Jaan 31, 2019 11:52Ma olen seda teises teemas ka ütelnud, et niikaua, kuni auto eest täishinda ei küsita, niikaua pole probleemi. See kui vend müüks seda autot 4000-5000€ nagu teised sama vanad - vat see on hoiatamise koht.
Samamoodi te ju ei lähe pärast salongis 50 000€ maksvat uue auto vaatamist 10 000€ uut autot autot vaatama ja siis pärast kaebate, et ei olnud sellel odavamal automaatkasti, ei olnud nahksisu, adaptiivseid xenon esitulesid, sportistmeid, nelikvedu, DVD mängijat, müra oli palju, istmed ebamugavad, uksed käisid plärtsuga kinni, soojaks ei läinud, jne jne. Igaüks sellest saab aru, et ta ei saagi 10 000€ eest omale sama head autot kui on 50 000€ auto. Samamoodi on kasutatud autodega - niipalju kui maksad niipalju saad ka.
Kiirmüügi korral võib ka täiesti korras auto turuhinnast odavamalt saada, aga nende “ideaalselt korras” autode puhul ei vasta lubatud konditsioon reaalsele ja selles ka kogu point ongi.
Loe vead üles ja müü odavamalt, keegi ei virise.
Kogenud Aeronaut.
Olen kindel, et salogist ostjad võivad olla palju suuremad vingujad kui kasutatud autode ostjad.
Uue auto puhul lisavarustuse komplekteerimine on kallis lõbu.
Kui näituseks pärast uue auto ostu vihmases ilmas pimeda-ala sensorid lähevad niisama tööle, või avastad, et roolisoojendus ei olegi terve 360 kraadi rooli soojendus, vaid soojenevad ainult külgmised alad, siis vingumine põhjendatud?))
Tead, neid hulle on päris palju, kes eeltööd ei viitsi teha, aga pärast pseudojauravad esindustes.
Parem tooge juba see Troll koju ära, ning olgu suvepäevadel olemas vaatamiseks/kuulamiseks. Siis võiks ehk aasta pärast lahtisaamishinnaga kaasmaalaselt selle ära osta, onju?
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Ege ilma vigadeta 2002a autot on vast võimatu leida siit maamuna pealt Aga kõikidel 2002-2004a mudelitel mida vaatamas käisin olid pikslid osati kadunud. Õnneks easy fix