Saab 9-3 Aero Pärnus

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Treaxzor
Postitusi: 9
Liitunud: E Mär 02, 2015 12:57
Asukoht:
Auto:

#1

K Mär 20, 2019 16:26

Tere,

Kas keegi on käinud antud isendit vaatamas või teab selle omanikku, kes oskaks asjast lähemalt rääkida?
Tegemist on komisjonmüügiga ja kohapeal nad ei tea masinast midagi.

https://www.auto24.ee/used/3069594

Parimat,
Janar
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 955
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#2

K Mär 20, 2019 17:02

Seda konkreetset isendit pole vaatamas käinud, aga omades samasugust 9-3 Aerot suhtuks mina läbisõitu küll skeptiliselt, kuigi Maanteeameti päring erinevust ei näita.
Aga niivõrd kulunud rool, käigukang, loetamatuks muutunud kliimanupud ja väga koledaks lastud juhiiste viitavad küll suuremale tegelikule läbisõidule.
Minu autol 215 tuh ees ja sisu veel täiesti viisakas.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
chrismil
Postitusi: 331
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#3

K Mär 20, 2019 22:21

Mul on neid 9-3 igas varustusastmes olnud. Istmed on neil kehvad, üks oli USA oma, õige läbisõiduga (170K), selle iste oli kordades hullem. Praegune 240K läbisõiduga Aero on veel hullema rooliga. Must Aero heleda sisuga on äge. Mis mind ettevaatlikuks teeks on Eestist ostetud auto, vaadates kulumisastet, on tunda, et omanikud ei ole viitsinud selle eest hoolitseda, seega põhjaalune võib huvitav olla. Spekutaltsioon.
www.madalvee.com
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1612
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#4

K Mär 20, 2019 22:31

Ega see 9-3 kunstnahast odav sisu vist väga kesta ei taha. Mul 2008 aasta Aerol olid 150 tuhande km juures istmed, käigukang ja rool ikka päris läbi omadega. Õnneks leidsin premium nahast istmed, käigukangi nupu lasin uuesti nahatada ja rool tuli Maptunist uus. Korralik hooldus heade nahahooldusvahenditega ja kõik detailid siiani väga heas korras.
Treaxzor
Postitusi: 9
Liitunud: E Mär 02, 2015 12:57
Asukoht:
Auto:

#5

N Mär 21, 2019 10:01

Uurisin. Autol pidid tagumised koopad mullitama ja ustel ka väiksed alged olema.

Omades samuti eelnevalt 9-3 aerot, 2a vanem 170k läbisõiduga. Seal oli sisu nagu uus. Tundub, et selle sisu lihtsalt ei ole hooldatuf.
que
Postitusi: 1350
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#6

N Mär 28, 2019 11:52

Treaxzor kirjutas:
N Mär 21, 2019 10:01
Uurisin. Autol pidid tagumised koopad mullitama ja ustel ka väiksed alged olema.

Omades samuti eelnevalt 9-3 aerot, 2a vanem 170k läbisõiduga. Seal oli sisu nagu uus. Tundub, et selle sisu lihtsalt ei ole hooldatuf.
Foorumis ka üks müügis, hind tundub üsna mõistlik (detaile teadmata) :roll:
viewtopic.php?f=13&t=23586
Everyday Regular SAAB guy!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1598
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

N Mär 28, 2019 12:23

OT:
chrismil kirjutas:
K Mär 20, 2019 22:21
...seega põhjaalune võib huvitav olla.
Kuidas te oma auto põhjaaluseid pesete? Statoili masinpesu pakub põhja pesu või mõni muu spets pesula? Nagu ma tean, siis Krowniga rooste ja mustuse katmine ei ole väga pädev variant.
Vasta