Mul on teise generatsiooni 9-3 Sport Sedaane neli tükki olnud.
2005 110kW 2.0t automaat, omasin autot neli kuud: Üpriski mõistliku minekuga, kütusekulu linnas kuskil 7-10 tuuris. Katki läks üks tagumise ABS anduri juhe, roostetas jubedalt.
2004 129kW 2.0t manuaal, omasin autot kolm aastat: Veidike parema minekuga, kui 110kW, eks manuaal annab ka oma eelise. Katki läks vaakumpump, kliima soojusvaheti (armatuuri sisene), rooliasendi andur, tagumised pidurid jäid kinni, käiguhoovastik jäi kinni. Kütusekulu linnas kuskil 7-10 tuuris.
2008 154kW 2.0T automaat (USA turule mõeldud auto), omasin autot kaks aastat: Midagi märkimisväärset katki ei läinud. Eelmine omanik tegi suurema remondi, sellel aastakäigul oli klappide kulumisega probleeme. Klõbisema hakkas balans kett. Kütusekulu linnas 10-12.
2005 154kW 2.0T Aero automaat, sõidan sellega hetkel: Katki läks mootori jahutusventilaatori relee, ventikad töötasid täisvõimsusel, seiskusid, kui aku klemm lahti võtta, balans keti tald purunes, tagajärjeks sodi karteris ja klõbin/tiksumine külmkäivitusel. Bensiinipump andis otsad, SID ekraan lakkas töötamast, kliima ekraanil ei töötanud aknaksoojenduse märgutuled, salongi õhuvõtu servo oli katki, kunde peegel ei töötanud, päästis ukse mooduli vahetus, vaakumpump sai uued tihendid, xenon ballast suri ära. Veel tahaks sättimist mõned asjad - roolilatis on kerge müra, vihmasensor ei tööta, harvemal juhul ei lukust üks tagumine uks, juhi iste on kulunud (kõigil on olnud). Kütuse kulu linnas kuskil 9-13 tuuris.
Millise ma neist uuesti ostaksin? Kindlasti 2005 Aero, see on mõnusa dünaamikaga, hea jäik vedrustus ja näeb hea välja, mind on õnnistatud ka hea stereoga. Nina on nendel madal, alumine splitter on kulumaterjal (nina on maast umbes rusika kõrgusel).
- CHRS9267-Edit copy.jpg (556.39 KiB) Vaadatud 4056 korda
Mul on võrdluseks ka kaks 9-5 olnud. Esimene oli 125kW 1999 manuaal, teine on veel alles 205kW Aero Hirsch 2004 manuaal. 9-5 on veidike ruumikam ja sisult kvaliteetsem (nagiseb vähem). Mul on pikkust 186cm, 9-5 roolis tunnen end liiga kõrgel istumas, raske on leida head sõiduasendit, rool on liiga süles. Pärast pikka kaalumist otsustasin 9-3 Aero alles jätta, tunnen ennast selles mugavamalt.