Kas on keegi seda autot lähemalt näinud ja mis asjatundjad tema kohta arvata võtavad ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/411/auto_php-id=274411-www_auto24_ee.html
Saab 9-5 Turbo ecopower 141 kW' 98
mul on selline
tal on saabi originaal tuunig peal, osadelel turgudele kohe vist tehtigi selle paketiga.
Vb on asi minu autos, aga bensukul on ikka suurem. Linnas kuskil 13 ja maanteel 8 ja 9 vahel.
Kiirendus on seal 6.9 mis peaks aerol olema. MIu leitud andmetel oli 141kw kiirendus 8 sekki
Tasub uurida turbo ja karterituulutse kohta ning ketivahetuse kohta. Kui läbisõit on õige, siis varsti need peaksdi ees olema.
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
Vaatasin veel, et esitulede kojamehi pole, vist itaalia värk.
Toredad asjakesed meie kliimas, paremad minuarus kui survepesurid.
tal on saabi originaal tuunig peal, osadelel turgudele kohe vist tehtigi selle paketiga.
Vb on asi minu autos, aga bensukul on ikka suurem. Linnas kuskil 13 ja maanteel 8 ja 9 vahel.
Kiirendus on seal 6.9 mis peaks aerol olema. MIu leitud andmetel oli 141kw kiirendus 8 sekki
Tasub uurida turbo ja karterituulutse kohta ning ketivahetuse kohta. Kui läbisõit on õige, siis varsti need peaksdi ees olema.
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
Vaatasin veel, et esitulede kojamehi pole, vist itaalia värk.
Toredad asjakesed meie kliimas, paremad minuarus kui survepesurid.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: optimus
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
vikingist saab kaasa A4 trykitud lehe, kus kõik kenasti kirjas, mis korras ja mis puudulik.
kytusekulu kohta näitab 9-5 raamat:
linnas- 13,5
maantee-7,2
keskmine-9,5
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: optimus
mul on selline
tal on saabi originaal tuunig peal, osadelel turgudele kohe vist tehtigi selle paketiga.
Vb on asi minu autos, aga bensukul on ikka suurem. Linnas kuskil 13 ja maanteel 8 ja 9 vahel.
Kiirendus on seal 6.9 mis peaks aerol olema. MIu leitud andmetel oli 141kw kiirendus 8 sekki
Tasub uurida turbo ja karterituulutse kohta ning ketivahetuse kohta. Kui läbisõit on õige, siis varsti need peaksdi ees olema.
Arven,et tasub viia ise kontrolli ,mitte usaldada, et kontrollitud Vikingis
Vaatasin veel, et esitulede kojamehi pole, vist itaalia värk.
Toredad asjakesed meie kliimas, paremad minuarus kui survepesurid.
Võibolla sul on vähem kilovatte ja sellepärast suurem kulu?
Tegelt oleneb see väga palju sellest ka kuipalju kellegile meeldib gaasi muljuda. Mõni (eriti nooremapoolne kontingent) armastab väga kiirendada ja teistest mõõda sõita, sealt läheb ka kulu suuremaks kuigi ühtlasel sõidul on tarbimine sama mis tehaseandmetel.
Olen seda tõenäoliselt Raadil näinud paar kuud tagasi. Müüja oli kuidagi ebavlev, tagasillas oli paras kolks, aga milles asi ei teadnud. Kuigi väidetavalt Vikingis kontrollitud. Hooldusraamat olevat ka kuskil olemas, aga ei näinud. Siis tuli välja, et tal see vennal või sõbral toodud auto. Ise pole 9-5 spets, aga käis ilusti ja sõidumõnu nagu saabil ikka :drive:
HEAD UUT AASTAT!!
HEAD UUT AASTAT!!
Algselt postitas: sigaelmar
Tegelt oleneb see väga palju sellest ka kuipalju kellegile meeldib gaasi muljuda. Mõni (eriti nooremapoolne kontingent) armastab väga kiirendada ja teistest mõõda sõita, sealt läheb ka kulu suuremaks kuigi ühtlasel sõidul on tarbimine sama mis tehaseandmetel.
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
1. (kõige säästlikum) mõõdukas kiirendamine (ca 2500-3000 pööret käiguvahetuseni)
2. tugev kiirendamine (kuni ca 4000-5000 pööret käiguvahetuseni)
3. "Pensionäri sõidustiil" võtab kõige rohkem kütust (ehk käigu vahetamine väga väikestel pööretel ja nõrk kiirendamine)
Loomulikult on ühtlasel kiirusel küttekulu väiksem kui pideva kiirendamise-aeglustamisega. Ka eelmine "edetabel" on 3 erinevat viisi ühtlase kiiruse saavutamiseks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Saad ehk viidata mõnele allikale?Algselt postitas: Homer
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
Seda teemat, mis Homer rääkis olen ka näinud telekast mingi saade oli. Kas roolivõim või taoline paar aastat tagasi. Toyota peal õpetati.
Ja seal väideti ka, et mida kiiremini sa kiirendad sobivale kiirusele (linnas 50 jne), seda säästlikum sõit.
Ja seal väideti ka, et mida kiiremini sa kiirendad sobivale kiirusele (linnas 50 jne), seda säästlikum sõit.
romza
Algselt postitas: qdwin
Saad ehk viidata mõnele allikale?Algselt postitas: Homer
On tehtud autoajakirjade poolt taolisi katseid ja saadud järgmiselt:
Kahjuks pole allikad meeles. Kui juhuslikult üles leian, annan teada.
EDIT: Lisan paar linki samal teemal
http://87.98.95.101/foorum/viewthread.php?tid=1544&page=1
http://www.liiklus.ee/52140
Internetist võib leida ECO-drivingu alt ka soovitusi näiteks auto mootor välja suretada, kui seista üle 20 sekundi :freak: , mida küll kellelegi ei soovita.
Minu arust on kõige olulisem tunda oma auto mootorit ja selle koostööd käigukastiga. Kindlasti on õige see, et kütusekulu on suht madalam maksimaalse pöördemomendi lähedal, seega mootori momendikõver mängib siin rolli küll. Seetõttu aga turbomootor või diisel, millel moment algab madalate pöörete juurest käitub erinevalt kui mootor, mis ehitatud üles kõrgetele pööretele (näiteks jaapanlased)