9-5 ostuabi.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Okt 13, 2015 12:43
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 Aero 2.3
Saab 9-3 SC 1.9Tid
Eks ta 9-5 selle kere koha pealt on. Sellest ka hind selline, ilma roosteta on 3000+€ . Aga läbivat pole ning keretööde hinnapakkumised on selline 500-700 kanti jäänud. Ma lihtsalt ei hakka seda ise tegema, et müügihind ei tõuseks. Ostja saab ise otsustada millal selle kulutuse teeb.
Läbivat roostet pole... Roostest päris lahti ilma detaili vahetamata ei saa, vahet pole kas see on läbiv või mitte. Või noh niipalju on vahet, et läbiva rooste puhul pannaksegi uus detail, pindmise rooste puhul saab iga paari aasta tagant jälle keretöid teha.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Üldistus, millega ma ei ole oma keretööde praktika pinnalt nõus. Praktika: 4 masina keretööd aastatel 2005..2015, igaüks 500..600h. Uuesti-tegemist ei nõua neist ükski.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Ei ole oluline, mitu tundi mingi masina kallal tööd tehakse ja mis masin on. Need numbrid olid viitamaks, et mul on natuke praktikat ja ei targuta tühjalt pinnalt (siin teemas OTna).
Eelmise sõnavõtu point: pinnaroostest saab kenasti lahti. See on tegelikult kere juures kõige lihtsam ja odavam asi - piirdub maalriga.
Kas on mõtet on iseküsimus, aga see on kah siin OT.
Eelmise sõnavõtu point: pinnaroostest saab kenasti lahti. See on tegelikult kere juures kõige lihtsam ja odavam asi - piirdub maalriga.
Kas on mõtet on iseküsimus, aga see on kah siin OT.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mõlemal pool tagumiste rattakoobaste ja küljekarbi kokkupuute kohas on näha tugev rooste. Isiklikust kogemusest sellise koha kobrutamisega väidan, et küljekarbi katteplastiku all enam metalli ei ole. Sellepärast kirjutasin, et kere läbi. Seal ei ole asi kosmeetilises pinnaroostes vaid reaalselt on plastiku all tühjus.
See ülal on väga tõsine sõnavõtt. Jutt sellest keretööde praktikast .Kohe nii tõsine, et seda tahaks väga täpsustada. Mida imet tehti, et 14 aastat juba kestab.
Kas oleksid nõus kirjeldama seda töökäiku , st. kuidas käitusid mitteläbiva rooste puhul. Töökirjeldus ja kasutavad materjalid .
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Siin ei ole õige koht. Ning aastatega on ka sellest jutustatud enam kui küll. Kokkuvõtvalt: IMHO pole suurt vahet, kas liivaprits või hari ning kas happe- või epokrunt. Muundur kindlasti.
Kunagi esimeste sammukestega alustatud teema:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Kusagil seal liikmete projektide all vist ka kõikide masinate teemad.
Kunagi esimeste sammukestega alustatud teema:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Kusagil seal liikmete projektide all vist ka kõikide masinate teemad.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Äkki moded löövad teema lahku kuna see siia autosse enam ei puutu. Aga liivapritsi ja harja suur vahe on selles, et harjaga sa "kraabid" roostepooridele metalli peale ja seal sees see ussitab edasi. Liivaprits on selles mõttes natuke parem.13piisab kirjutas: ↑R Jaan 10, 2020 12:26Siin ei ole õige koht. Ning aastatega on ka sellest jutustatud enam kui küll. Kokkuvõtvalt: IMHO pole suurt vahet, kas liivaprits või hari ning kas happe- või epokrunt. Muundur kindlasti.
Kunagi esimeste sammukestega alustatud teema:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Kusagil seal liikmete projektide all vist ka kõikide masinate teemad.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Sorri, aga mida rohkem Sa "arvad", seda rohkem arusaamatut / päris-elust erinevat teooriat sünnib. Pole mõtet arvamistega jätkata - pane palun oma väidetele praktilised näited plus tehtu kirjeldused külge. Siis räägime mõlemad faktidena ja saame ehk aru, millel Su pinnarooste-teooriad põhinevad.
Ma ei saa nt aru, mis on "restaureerimis-maalritöö" või mis on sel vahet "pinnarooste kaotamise maalritööga". Spreivärvid ja "mäksin pahtli roostele" metoodikat ärme palun kummagi tööna käsitle - see on kas enese või kellegi muu petmine.
Muidu mu masinatest pole ükski kere ise liivapritsis käinud. Pinnarooste on kaotatud lihtsalt ketaslõikuri traatharjaga ja ei ussita seal midagi edasi. Näiteks sobib see mosu tagauks ja tagatiib:
- enne tegemist: http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumek ... d.jpg.html
- 2019a: http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumek ... 2.jpg.html
See masin sai valmis täpselt 6a tagasi ja on seisnud alati lageda taeva all lihtsalt kasvupinnase peal, v.a. üks talv, mille oli varju all. Vahepeal seisis 2..3a ühel kohal ja siis tekkis akendele-tihenditele lausa vetikas ja sammal.
...ja tõmbame selle "viidatud masinad seisavad köetud hästiventileeritud garaazhis" arvamisele (miks üldse hoiustamispinda kütta?!?) kriipsu peale. Need seisavad 80%+ ajast lageda taeva all. Viimased on 3a mõni mõnel talvel lihtsalt katuse all, enne seda seisid kõik ja alati lihtsalt väljas.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas