Tere.
Olen huvi tundmas SAAB 9-3 auto vastu, mida viib edasi 2 liitrine bensukas. SAAB 9-3 vs SAAB 9-5 puhul on minu maitse eelistuseks kindlalt SAAB 9-3. 9-5 omanikud ärge siis pahandage .
Kuna natuke tegin ka eeltööd, siis sattusin mitmete youtube'i videote peale, kus öeldakse, et 2006-2008 aasta SAAB 9-3 kaheliitristel bensukatel, mootori seeria B207, on GM poolse pehmemast materjalist plokikaane tegemise tõttu kaob silindrites kompressioon. Viga öeldakse olevat sisselaske klappides/sisselaske klappide pesades plokikaanes. Ehk siis hommikul külmalt käivitades mootor puterdab ja ei taha kohe käima jääda. Mingi hetke möödudes see kotermann kaob ja mootor jääb ilusti tööle. Üks youtube video probleemi kohta on siin https://www.youtube.com/watch?v=rqOilw1q_Ag . Väidetavalt tuleb see probleem ilmsiks kuskil 100 000 - 130 000km läbisõidu juures. Küsimus SAAB 9-3 kaheliitriste bensukate (110kW ja 129kW) omanikele, kas on seda probleemi täheldatud ja äkki keegi teab öelda, mis mootorite puhul see nii on. Kui lihtne ja odav on selle jama kõrvaldamine? B207E, B207R jne. Analoogne mootor läks GM poolt ka Opel Vectra C'le ja Opel Signumile, kuid nende masinate puhul ei ole sellest probleemist juskui kuulnudki.
Videost saab aru, et ainuke lahendus on plokikaas maha ja uued klapid panna. On see tõesti nii ja kuion, siis kas on suurem ettevõtmine?
SAAB 9-3 2 liitriste bensukate sisselaske probleem
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
No mul on 2007 aasta B207E ja minu käes toimetanud alates läbisõidust 105000km kuni tänase 210000km. Sellist jama nagu viidatud YT videos pole täheldanud. Kompressiooni mõõtsin läinud kevad-suvel ja oli väga ok ning kõigis silindrites ühtlane.