SAAB 9-3 2 liitriste bensukate sisselaske probleem

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Preester
Postitusi: 1
Liitunud: N Jaan 30, 2020 15:10
Asukoht: Järvamaa
Auto:

#1

N Jaan 30, 2020 15:29

Tere.

Olen huvi tundmas SAAB 9-3 auto vastu, mida viib edasi 2 liitrine bensukas. SAAB 9-3 vs SAAB 9-5 puhul on minu maitse eelistuseks kindlalt SAAB 9-3. 9-5 omanikud ärge siis pahandage :).
Kuna natuke tegin ka eeltööd, siis sattusin mitmete youtube'i videote peale, kus öeldakse, et 2006-2008 aasta SAAB 9-3 kaheliitristel bensukatel, mootori seeria B207, on GM poolse pehmemast materjalist plokikaane tegemise tõttu kaob silindrites kompressioon. Viga öeldakse olevat sisselaske klappides/sisselaske klappide pesades plokikaanes. Ehk siis hommikul külmalt käivitades mootor puterdab ja ei taha kohe käima jääda. Mingi hetke möödudes see kotermann kaob ja mootor jääb ilusti tööle. Üks youtube video probleemi kohta on siin https://www.youtube.com/watch?v=rqOilw1q_Ag . Väidetavalt tuleb see probleem ilmsiks kuskil 100 000 - 130 000km läbisõidu juures. Küsimus SAAB 9-3 kaheliitriste bensukate (110kW ja 129kW) omanikele, kas on seda probleemi täheldatud ja äkki keegi teab öelda, mis mootorite puhul see nii on. Kui lihtne ja odav on selle jama kõrvaldamine? B207E, B207R jne. Analoogne mootor läks GM poolt ka Opel Vectra C'le ja Opel Signumile, kuid nende masinate puhul ei ole sellest probleemist juskui kuulnudki.
Videost saab aru, et ainuke lahendus on plokikaas maha ja uued klapid panna. On see tõesti nii ja kuion, siis kas on suurem ettevõtmine?
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

N Jaan 30, 2020 19:47

No mul on 2007 aasta B207E ja minu käes toimetanud alates läbisõidust 105000km kuni tänase 210000km. Sellist jama nagu viidatud YT videos pole täheldanud. Kompressiooni mõõtsin läinud kevad-suvel ja oli väga ok ning kõigis silindrites ühtlane.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#3

N Jaan 30, 2020 19:54

See võib olla USA spetsiifiline probleem. Sõidavad 91 bensiiniga.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#4

R Jaan 31, 2020 14:52

Proovi külmalt käivitada nii, et keerad süüte sisse ja ootad, kui tuled armatuuris kustuvad. Kui siis enam ei puterda, on tegemist millegi muuga.
www.madalvee.com
omega
Postitusi: 11
Liitunud: T Mai 29, 2018 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

R Mär 13, 2020 1:48

Tere, pakkuda murevaba 2.0T B205 mootoriga 2002a 9-3 SAAB, välimuselt palju stiilsem ja hea varustusega. :)
Vasta