Saab 9000 hinnad
Vaatan, et viimasel ajal on Saab 9000 hinnad kasvõi imelikult madalaks vajunud. Spetsiaalselt varustustasemeid ei hakanud võrdlema aga kasvõi auto24 otsingu järgi on '94-'97 aasta 9000 mudelid hinnaskaalas 39-76 keek, Lagunad samas 49-79 keek, BMW 525 siis hoopis 63-150keek ja lõpetuseks Mondeo 2.0 samasugune 37 ja üles.
Kas need 9000 on siis tõelised sarad kõik?
Kas need 9000 on siis tõelised sarad kõik?
Ja mitte ainult 9000 vaid ka 900. Kui aasta algul ostsin Tartust enda '94 900 (2,3) 66 keek (algne hind oli veel hoopiski 69keek) siis praegu pakutakse sama aasta omi suurusjärgus 53 - 57 keek.
Aga eile õhtul lappasin huvi pärast läbi blocketi müügikuulutused kusjuures keskendusin peamiselt 94-97 aasta 9000 Aerodele, siis seal on hinnad hoopis müstilised - 94 Aero hinnad algavad kuskil 65 000 Sek juures ja 96-97 aasta omadel on hind stabiilselt üle 80 000 seki (meie rahas siis 140 000). Rootsi keele oskus on kahjuks null, seega seda kaasnevat juttu eriti lugeda ei suutnud.
Aga eile õhtul lappasin huvi pärast läbi blocketi müügikuulutused kusjuures keskendusin peamiselt 94-97 aasta 9000 Aerodele, siis seal on hinnad hoopis müstilised - 94 Aero hinnad algavad kuskil 65 000 Sek juures ja 96-97 aasta omadel on hind stabiilselt üle 80 000 seki (meie rahas siis 140 000). Rootsi keele oskus on kahjuks null, seega seda kaasnevat juttu eriti lugeda ei suutnud.
sama lugu on 9-5'ga, sest ise ostsin eelmise aasta detsembris 2000 aasta 2,3LPT ning sellest saati, põhimõtteliselt aastaga on hind kukkunud pea 25000, ja kukub aina edasi
üritasin müüki, võttes ostuhinnast vaid 10000 maha, täiesti mõttetu tegevus..
üritasin müüki, võttes ostuhinnast vaid 10000 maha, täiesti mõttetu tegevus..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul autol jälle hind tõuseb!
autoks saab 95.
aasta tagasi panin börsi 25000 ga. ja maha ei suutnud myya. nyyd 25000 ga ostjad olemas ja mitte ei myy selle hinnaga.
autoks saab 95.
aasta tagasi panin börsi 25000 ga. ja maha ei suutnud myya. nyyd 25000 ga ostjad olemas ja mitte ei myy selle hinnaga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
nojah, auto ostmine on ju teadagi majanduslikult kõige mõttetum liigutus, sest autode hinnad langevad mühinal. eriti uuemate kasutatud autode hinnad. seega kui soov säilitada autohinda või mõne aasta pärast isegi rohkem saada kui ostes, tuleks investeerida rariteetsetesse mudelitesse, nt 95, 96. samas on eestis selliseid raske väärt hinnaga maha müüa, kuna nõudlus puudub. olles pisut jälginud aasta-paari jagu saksa-rootsi hindasid, võib täheldada tendentsi, et selliste defkade mudelite hinnad aasta-aastalt tõusevad, kusjuures sakslastel on suht-koht hinda läinud ka 3d klassikud.
mis puutub rootslaste pakutavatesse 9000-ste hindadesse, siis on need hinnad tõesti päris krõbedad. samas usun, et nende seisukord on ikka ka kümneid kordi parem kui saksast-shveitsist toodud saradel. autoplatsi eesmärgiks on ju võimalikult palju kasu teenida, sestap ostetakse võimalikult odava hinnaga ront, pestakse seest-väljast puhtaks ja pannakse "äsja Saksast" nime all müüki. blocket.se-s müüvad aga ikka peamiselt inimesed, kes on oma aerot hoole ja armastusega hoidnud, seda pidevalt hooldanud ja parimal (mõnikord muidugi ka halvimal) juhul isegi edasi ehitanud ("tuuninud").
ka eesti mõistes on 9000nde hinnad suhtelised - saabi kui enamjaolt mitte tarbeeseme hinna paneb üsna mitmel juhul paika konkreetne eksemplar. nii poleks ma ilmselt eluilmaski nõus mingi autoplatsi poolt pakutava "äsja Saksast" mudeli eest välja käima 50k. samas kui mõni foorumitegelane paneks enda masina müüki ja oleks teada selle hea seisukord, siis oleks ka 100k mõistlik hind.
mis puutub rootslaste pakutavatesse 9000-ste hindadesse, siis on need hinnad tõesti päris krõbedad. samas usun, et nende seisukord on ikka ka kümneid kordi parem kui saksast-shveitsist toodud saradel. autoplatsi eesmärgiks on ju võimalikult palju kasu teenida, sestap ostetakse võimalikult odava hinnaga ront, pestakse seest-väljast puhtaks ja pannakse "äsja Saksast" nime all müüki. blocket.se-s müüvad aga ikka peamiselt inimesed, kes on oma aerot hoole ja armastusega hoidnud, seda pidevalt hooldanud ja parimal (mõnikord muidugi ka halvimal) juhul isegi edasi ehitanud ("tuuninud").
ka eesti mõistes on 9000nde hinnad suhtelised - saabi kui enamjaolt mitte tarbeeseme hinna paneb üsna mitmel juhul paika konkreetne eksemplar. nii poleks ma ilmselt eluilmaski nõus mingi autoplatsi poolt pakutava "äsja Saksast" mudeli eest välja käima 50k. samas kui mõni foorumitegelane paneks enda masina müüki ja oleks teada selle hea seisukord, siis oleks ka 100k mõistlik hind.
On olemas automargid ja -mudelid, mille hinna kujundab seisukord, mitte aga läbisõit või vanus. Saabilgi on vastavad mudelid olemas, mida kõikjal mujal hinnatakse kõrgelt, kuid Eestis ei õnnestu sul autot ühegi hinnaga maha müüa (vä. muidugi ivometsa 95 ;)). See on masendust tekitav, sest omanikud, kelle sõidukid pakuvad tänavapildis silmailu ja vaheldust, saavad karistatud sõiduki müümisel....eestlaste "autoteadlikkus" piirdub vaid keritud läbisõiduga rahvaautode soetamisega....parklas pane lipp kojamehe vahele, et poest naastes auto ära tunneksid :P
Saab Heil!
Saab Heil!
Karta on, et mõistlikum on võtta uus auto liisingusse ja saada pidev muutumatu kulu kuus kui võita veidi lõpphinnas ning saada tõelisi üllatusi aegajalt, mis teevad eelarvesse keskmise tuumaaugu. Eks need 0% sissemaksega väikeautod aitavad asjale ka kaasa, endalgi plaan Fiesta vaadata, sest rohkem ei jaksa ;)
Eriti hirmutab veel külmade ilmade tulek, mul jäid hüdrotõukurid vaikseks. Ei saa enam rahulikult magadagi...
Eriti hirmutab veel külmade ilmade tulek, mul jäid hüdrotõukurid vaikseks. Ei saa enam rahulikult magadagi...
Huvitav on vaadata ka Sveitsi automüüjate hindu kui panna otsingusse Saab 9000 http://www.20min.ch/marktplatz/carweb/
Need hinnad erinevad tunduvalt sellest, millega ostetakse neid, mis siis Eestisse jõuvad kõlava sildiga "Otse Shveitsist"
Need hinnad erinevad tunduvalt sellest, millega ostetakse neid, mis siis Eestisse jõuvad kõlava sildiga "Otse Shveitsist"
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Anneaia agendid otsivadki välja selliseid isendeid,mida kohapeal pole
ära lakutud ja ette valmistatud ja mida saab kätte soodsamalt.
ära lakutud ja ette valmistatud ja mida saab kätte soodsamalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Millega tuleb need rootslaste läbisõidud korrutada (mil)? Enamikul autodel seal on mingi 15000-25000 mil? Kui neil on seal teine mõõtühikute süsteem, kas siis odo- ja spidomeeter näitavad ka miilides ja kliimaseadmed ameerikalikult Fahrenheit`ides?
Saab Heil!
Saab Heil!
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
vat ma nüüd peast kohe ei mäleta, mida täpselt neil see mil tähendas, aga sisuliselt on asi nii, et see nummer tuleb korrutada kümnega. elik siis 25000 mil võrdub 250000 km-ga. kõik muud mõõdud on standardsed eestiga, st odo- ja spidomeeter näitab kilomeetreid ja kliima celsius`eid (ehkki kliimaseadme näidikut saab vist fahremheit`ide peale ka ümber lülitada?!).
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 22:29
- Asukoht:
- Auto:
Rootsi miil on täpselt 10 km. Vahemaad suht pikad, praktiliste inimestena ilmselt hoiavad numbreid kokku. Kerimine üldiselt tundmatu probleem, kui tsurkadest 'autoärimehed' välja arvata. Eraisikult saad koos autoga enamasti viimaste aastate ülevaatuse-protokollid (läbisõit kirjas) kaasa ja auto elu esimene pool kajastub tavaliselt teenindusraamatus.