Sain just sellise https://www.auto24.ee/used/3356261 masina omanikuks, ning huvitab auto läbisõit. Ostueelne kontroll oli igati roheline ja vigu ei tuvastatud, tehniku sõnul on masin tõepoolest heas seisukorras. Salongis kulumisjäljed puuduvad.
ARK lehelt vaadates näitab läbisõitu alates 32k ja üles. Auto on Eesti ajalooga ja hooldusraamatu järgi on käinud kuni 45k Viking Motorisis. Kas on olemas mõni tehniline vidin, mis võiks kinnitust anda seoses sellega?
Läbisõit
Mai alguses tuvastati seal sellised vead, kõik eemaldatud?
4x kettad-klotsid-plekid, summuti keskosa tugevalt korrodeerunud, summuti tagumine osa juba kihiti eraldunud. Põhja all iga viimane kui sillaosa ja kronstein mehiselt roostes. Tungikohtadelt näha, et meelevaldselt autot ka tõstetud. Ilmselt õues või avatud varjualuse all seisnud ning korrosioonitõrjet pole saanud. Olme- ja ekspluatatsioonimõlke sama palju kui Itaaliast/Prantsusmaalt tulnud sõidukil. Ukseääre servadest roostetäpid väljas, tagumist paremat tiivakaart on parandatud märkimisväärselt tagasihoidlikuma eelarve juures kui müügihind seda lubaks arvata. Karterituulutuse kit paigaldamata, käigukast vahetab käike küll sujuvalt aga kohapeal käivad tuntavad jõnksud läbi (puksid-padjad ehk?). Sõiduomadused aga super ning salong on tõesti nagu uus. Fiiling on väga värske.
Kogenud Aeronaut.
Kui auto ongi leidnud kasutamist ca 3000km aastas, siis võikski ju värske olla, seismine tapab muidugi palju pukse ja kummividinaid...
Vaevalt on keegi viitsinud näidikut tagasi kerida enne ülevaatuseid, et saada 19 aastat peale ostu kõrgemat hinda mnt.ee leht näitab ju kenasti läbisõidu kasvu ära.
Vaevalt on keegi viitsinud näidikut tagasi kerida enne ülevaatuseid, et saada 19 aastat peale ostu kõrgemat hinda mnt.ee leht näitab ju kenasti läbisõidu kasvu ära.