Tere!
Olen mõlgutanud mõtteid Saab 9-5 soetamise teemal ja vaadanud 9-5 universaalide poole, sest see oma mahutavuse poolest sobiks hästi praeguste vajadustega. Sellega seoses tekkis ka küsimus.
Kas keegi on käinud vaatamas\proovimas seda isendit siin: https://www.auto24.ee/used/3462843 ?
Mida selle auto puhul peaks tähele panema või kontrollima eelkõige?
Piltide pealt vaadates muidu tundub tip-top, kuid läbisõit tolle väljalaskeaasta kohta paistab kahtlaselt väike aga eks seda ilmselt tuleb kasutatud autode puhul tihtipeale ette.
Saabispetsialistide nõu oleks igati abiks.
Sooviks nõu, Saab 9-5
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Et vältida kohe suuri kulusid on tark kuskilt saabitöökojast läbi sõita. seal juba teatakse, mida vaadata.
Nu mootor peaks ilusti ja puhta häälega käima, see kõige tähtsam. Ei tohiks kylmalt ka mitte tossata sinist; tagarattad võiks ka otse alla olla; Turvapadjad võiks ka korras olla. Samuti tulede automaatsed kõrguseregulaatorid, kui sel on.
Nu mootor peaks ilusti ja puhta häälega käima, see kõige tähtsam. Ei tohiks kylmalt ka mitte tossata sinist; tagarattad võiks ka otse alla olla; Turvapadjad võiks ka korras olla. Samuti tulede automaatsed kõrguseregulaatorid, kui sel on.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Just , kui see 205 KW tarbija jaoks tähtsust omab siis jälgida neid nöuandeid. Muidu on SAAB auto kui auto ja kui hinna ja kvaliteedi suhe on vastuvöetav siis see peamine. Lisaks sellele kui pead tähtsaks , et kogu auto varustus ka töökorras oleks siis pead köik seadmed lihtsalt üle kontrollima , köik lülitid läbi näppima , et veenduda kas elektriseadmed toimivad , aknad liiguvad alla-üles laperdamata , katuseluuk peab vett , parkimisandurid toimivad, peeglite ja tagaklaasi küte on töökorras , xenontulede körgusregulaator töökorras , kliimaseade tegutseb ilma vigadeta jne jne jne. Kui mingi seade törgub siis vöib selle remont halvemal juhul mitmed sajad kui mitte möne tuhande eur lisakulu tekitada. Kui SAAB on müügis Tallinna piires siis tehniline kontroll töesti parem teostada Troost Autos vöi Ferdinand Rock Garages. Neil kasutuselolev TECH - 2 näitab ära nii mönedki varjatud vead kui neid on (näit airbag toimivus) ja SAABimehaanikud oskavad ka auto kere ja veermiku seisukorda hinnata kui seda palud. Kindlasti ka kunagise avariilise auto puhul näeb kogemustega töömees ära kui mingi "kirvetööga" on hakkama saadud. Ei tea kas seda lihtmenetluse käigus näeb kas juhi ja körvalistuja turvavööd toimivad ettenähtult kuid seda oskavad ka SAABimehaanikud öelda.
Kõige tähtsam ikka mootor! Neid perses mootoritega ja muidu siledad ja kirjadega saabe juppidena müüa terved foorumid täis! Kõigil töötavad magusad asjad küljest kohe müüdud! Magusad asjad sellel masinal töökorras? Seda oskavadki öelda need eelmainitud remondispetsid!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Ja mismoodi Sa siis mootori korrasoleku kindlaks teed? See ongi kahjuks selline agregaat mille korrasolekule ilma lahtivötmata pole vöimalik hinnangut anda. Kui külmalt käivitades koliseb siis vöid olla kindel , et kaua mootor enam ei kesta. Aga ca 200 kkm läbisöidu kohal öeldi minule , et jaotusvöllide kett teeb veits häält ja varsti juba 300kkm näidikul ja nn ketihääl veidi valjenenud. 4 a lennuväljal OMC söitnud ja ka Soomes möningatel mööduvöttudel ja siiani veel pilpaid ei lenda. Mis hinnangut siis ikka mootorile anda saab. Muidugi mootorid rikutakse kas jahutussärgi lekke vöi siis ölipuuduse töttu. Selline mootor "reanimeeritakse" igasuguste totrate vötetega kuid pikalt selline mootor ei kesta. Kuid oskustega mehaanik näeb / kuuleb ka möningaid vihjeid teinekord mis annab aimu lähiajal saabuvast ikaldusest. Loomulikult mootori remont on vöimalik vaid normaalselt kulunud mootoril. Kuuma ja ölipuuduse kahjustus remonditav ei ole , vaja töökorras kasutatud mootor lihtsalt leida ja paigaldada.tarmiit kirjutas: ↑E Jaan 04, 2021 23:52Kõige tähtsam ikka mootor! Neid perses mootoritega ja muidu siledad ja kirjadega saabe juppidena müüa terved foorumid täis! Kõigil töötavad magusad asjad küljest kohe müüdud! Magusad asjad sellel masinal töökorras? Seda oskavadki öelda need eelmainitud remondispetsid!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Eheee, see ketivahetus on töökodade hea äri.I-Vaari kirjutas: ↑T Jaan 05, 2021 0:15Ja mismoodi Sa siis mootori korrasoleku kindlaks teed? See ongi kahjuks selline agregaat mille korrasolekule ilma lahtivötmata pole vöimalik hinnangut anda. Kui külmalt käivitades koliseb siis vöid olla kindel , et kaua mootor enam ei kesta. Aga ca 200 kkm läbisöidu kohal öeldi minule , et jaotusvöllide kett teeb veits häält ja varsti juba 300kkm näidikul ja nn ketihääl veidi valjenenud. 4 a lennuväljal OMC söitnud ja ka Soomes möningatel mööduvöttudel ja siiani veel pilpaid ei lenda. Mis hinnangut siis ikka mootorile anda saab. Muidugi mootorid rikutakse kas jahutussärgi lekke vöi siis ölipuuduse töttu. Selline mootor "reanimeeritakse" igasuguste totrate vötetega kuid pikalt selline mootor ei kesta. Kuid oskustega mehaanik näeb / kuuleb ka möningaid vihjeid teinekord mis annab aimu lähiajal saabuvast ikaldusest. Loomulikult mootori remont on vöimalik vaid normaalselt kulunud mootoril. Kuuma ja ölipuuduse kahjustus remonditav ei ole , vaja töökorras kasutatud mootor lihtsalt leida ja paigaldada.tarmiit kirjutas: ↑E Jaan 04, 2021 23:52Kõige tähtsam ikka mootor! Neid perses mootoritega ja muidu siledad ja kirjadega saabe juppidena müüa terved foorumid täis! Kõigil töötavad magusad asjad küljest kohe müüdud! Magusad asjad sellel masinal töökorras? Seda oskavadki öelda need eelmainitud remondispetsid!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänud kõigile hüva nõu eest!
Vahepeal sai välja selgitatud, et Hirsch Performance AG sellise VIN koodiga auto tuunimisest midagi ei tea.
Vähemalt sõnasid nad sedamoodi oma vastuses, et nende poolt tuunitud autode andmebaasis niisuguse VIN koodiga Saabi pole.
Vahepeal sai välja selgitatud, et Hirsch Performance AG sellise VIN koodiga auto tuunimisest midagi ei tea.
Vähemalt sõnasid nad sedamoodi oma vastuses, et nende poolt tuunitud autode andmebaasis niisuguse VIN koodiga Saabi pole.
Ja kui ka ei ole just see mida reklaamitakse siis isegi tavalises AERO varustuses on see korralik SAAB kui köik seadmed toimivad. Perforeeritud nahkistmed on mönusad suvel kui neil istmikutuulutus olemas kui sel SAABil. Sveitsis kasutusel olnud auto kere on päris vähese roostega kui seda Eesti kesise talve oludes pole trööbatud. Ennetava pöhja ja karpide ölitamisega peab sellise auto kere siis mitmeid aastaid vastu. See 205 kw puhutakse mootorist välja ka ehk ilma suuremate muutusteta kuidagi imeväel kui sellel üldse mötet on. Ka uuemate SAAB 9-5 Aero 191 kw viib täitsa reipalt edasi. See ca 200kkm tundub ka Sveitsist toodud 15 -20 a vanade SAAB ide puul üsnatavaline odomeetrinäit olevat. Huvitav muidugi mis teejupikesi selliste argipäevaautodega söideti. Vaevalt veel 2005 a keegi uskus SAAB i tehase pankrotti , et neid siis kollektsooniautodeks osteti.