NG900 ostueelseid küsimusi
Mõned küsimused seoses eeldatava NG900 ostuga: olen arusaanud, et kuskil 95' aasta paiku tehti veermikus miskeid muudatusi, kas uuem versioon on oluliselt parem või pole vanemal ka häda midagi? Peale veermiku veel midagi muutus? Mootorid (96/98 kw) on kõik ketiga? Ja kui on näiteks valida kahe suht sarnase ( selline ja sellise ) auto vahel, kas uuem on 20 kilo parem või on kasulikum võtta mõni aasta vanem ja jätta ülejäänd raha remondifondi ?
PS. kui keegi on seda annelinna autot lähemalt näinud, siis võib vabalt öelda, mis ta arvas :)
PS. kui keegi on seda annelinna autot lähemalt näinud, siis võib vabalt öelda, mis ta arvas :)
Muudatusi tehti 1996 (esisild, käiguvahetuskuliss jne). Tavaliselt lähevad esimese ringiga vahetusse õli, pidurid (kettad, klotsid), käsipidur (klotsid), mõned sillapuksid, filtrid (mootor, salong), esirattalaagrid, jagaja. Teise ringiga vedrud, amordid, summuti, kiilrihm+rullikud, mootorikett või paremal juhul kogu ketimäng. 98kW on üks kett, 96kW on kaks ketti, kuna sellel on balanssvõllid. 93-95 masinatel on käiguvahetus suhteliselt nõrk koht. Kindlasti tuleb vältida masinat, millel põleb sõidu ajal Check Engine - selle vea või nende vigade parandamine võib minna väga kulukaks. Veel võiks tähelepanu pöörata katalüsaatorile (umbes), luugiamortidele (tagaluuk on raske), veovõllidele (et ei ragiseks), voolikutele throttle body ümber. Üldiselt on tegemist tugevate masinatega, mis naljalt tee äärde ei jäta.
Roostet võib leida uste allservadest ja tagaluugi servast. Kontrollida tuleks kõik vee äravooluavad. Kui tagatuli on mõraga või halvasti paigaldatud, siis seal vahelt tuleb vett pagasiruumi.
Roostet võib leida uste allservadest ja tagaluugi servast. Kontrollida tuleks kõik vee äravooluavad. Kui tagatuli on mõraga või halvasti paigaldatud, siis seal vahelt tuleb vett pagasiruumi.
Tagavedrud tahavad ka tihti läbi kere tulla ja esivedrud lähevad kergesti pooleks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Veitsa OT kah, kas kah astrast juhist SAABi piloodiks?
Endal sama kogemus, vahe on hämmastav:love:
Endal sama kogemus, vahe on hämmastav:love:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: MadMan
Muudatusi tehti 1996 (esisild, käiguvahetuskuliss jne). Tavaliselt lähevad esimese ringiga vahetusse õli, pidurid (kettad, klotsid), käsipidur (klotsid), mõned sillapuksid, filtrid (mootor, salong), esirattalaagrid, jagaja. Teise ringiga vedrud, amordid, summuti, kiilrihm+rullikud, mootorikett või paremal juhul kogu ketimäng. 98kW on üks kett, 96kW on kaks ketti, kuna sellel on balanssvõllid. 93-95 masinatel on käiguvahetus suhteliselt nõrk koht. Kindlasti tuleb vältida masinat, millel põleb sõidu ajal Check Engine - selle vea või nende vigade parandamine võib minna väga kulukaks. Veel võiks tähelepanu pöörata katalüsaatorile (umbes), luugiamortidele (tagaluuk on raske), veovõllidele (et ei ragiseks), voolikutele throttle body ümber. Üldiselt on tegemist tugevate masinatega, mis naljalt tee äärde ei jäta.
Roostet võib leida uste allservadest ja tagaluugi servast. Kontrollida tuleks kõik vee äravooluavad. Kui tagatuli on mõraga või halvasti paigaldatud, siis seal vahelt tuleb vett pagasiruumi.
igavesti jama mudel ja laguneb kah igast otsast aga endal veel 2tk! :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: MadMan
Üldiselt on tegemist tugevate masinatega, mis naljalt tee äärde ei jäta.
:love:
ma arvan ka
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Oleksin väga tänulik, kui keegi Pärnu inimestest selle http://www.taunexauto.ee/detail.php?ct=6f205c29d9cd326025l6 auto viitsiks oma terava pilguga üle vaadata. Välispidisiselt tundub päris sile ja korralik.
Nii käisin vaatamas:
Hmm. Seest ja väljast enamvähem ok, ilm on paha ja täpselt ei saanud aru kas on kuskilt värviga juurde aidatud või mitte. sees selleks.
Esimesed amordid on kutud, auto kõikus ikke päris korralikult.
Sumpa sukk katki
Mootor käigukasti juurest päris korralikult õline (kohe väga korralikult)
Sidur kahtlaselt pehme jala all (enamus NG millega sõitnud olen on sidur korralikult jäik)
Hooldus raamatus oli viimane kanne 147080 vist ja autol oli ees 147188 vast. Päris korralik patakas pabereid oli kaasas.
SID töötas korralikult. Tagaluugi amordid olid korras, kapoti omad väsinud.
Ah jaa. lapatsit andes lõi kahtlase sirina sisse (tundus just kui roolivõimupump võib ka seal sama olevad rullikud olla.
Ja arvestades veel seda, et makki ja antenni pole siis tundub suht lootusetu olevat.
Kui telefonist mootori pildi kuidagi kätte saan siis panen selle kah üles.
Hmm. Seest ja väljast enamvähem ok, ilm on paha ja täpselt ei saanud aru kas on kuskilt värviga juurde aidatud või mitte. sees selleks.
Esimesed amordid on kutud, auto kõikus ikke päris korralikult.
Sumpa sukk katki
Mootor käigukasti juurest päris korralikult õline (kohe väga korralikult)
Sidur kahtlaselt pehme jala all (enamus NG millega sõitnud olen on sidur korralikult jäik)
Hooldus raamatus oli viimane kanne 147080 vist ja autol oli ees 147188 vast. Päris korralik patakas pabereid oli kaasas.
SID töötas korralikult. Tagaluugi amordid olid korras, kapoti omad väsinud.
Ah jaa. lapatsit andes lõi kahtlase sirina sisse (tundus just kui roolivõimupump võib ka seal sama olevad rullikud olla.
Ja arvestades veel seda, et makki ja antenni pole siis tundub suht lootusetu olevat.
Kui telefonist mootori pildi kuidagi kätte saan siis panen selle kah üles.