Kas osta naisele selline saab?
Mingi vana kuulutus tuli reg.nr-otsinguga välja: viewtopic.php?t=21247
Vana pildi peal on rooste näha, uute piltide peal oleks nagu korda tehtud.
Vana pildi peal on rooste näha, uute piltide peal oleks nagu korda tehtud.
Värvitöödega on nagu on kuid kui värvikiha all möni mikromeeter metalli alles on töömaht ja maksumus veelgi suurem. Väljastpoolt nähtav rooste poritiiva serval vöib olla ka märk sellest , et lävekarbid ja amortisaatorite kinnituskohad vajavad hetke pärast uuendamist. Tutvu foorumikasutaja "isekene" SAABi teemaga ja pööra tähelepanu auto kere seisukorrale just altpoolt kus Eesti kliimaolud eriti talvel köige enam roostetamist pöhjustavad rattakoobaste piirkonnas kus soolaliiva segu koguneb kuid väga aeglaselt kuivab. Kui autot ei ole enne talve pestud,kuivatatud ja regulaarselt pöhja allt "ölitatud" on veermiku seisukord 15 a vanal autol ikka päris nutune.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Mina lasin sama aasta 9-3l kaks korda koopaääri parandata. Oli väga hea tegija mitte mingi firma a'la VM vms. Esimene remont pidas meie soolas u 4 aastat vastu. 2020 lõpus lasin uuesti teha. Karbid oli roostevabad aga amordikannud hakkasid ka vaikselt märku andma. Auto 12 aastat ja 280k km Eestis sõitnud. Väiksemaid roostekohti oli siin-seal veel.