SAAB 9-3 OG 2.2 tühikäigul vibra

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Kudak
Postitusi: 27
Liitunud: R Juul 05, 2013 11:02
Asukoht:
Auto:

#1

K Mai 17, 2023 22:05

Tere
Sai täna ühe diisel SAABiga proovisõit tehtud. Kas ongi normaalne, et tühikäigul mootor vibrab nii kõvasti, et terve salong väriseb? Müra, nagu istuks vanas kaubikus vms. Kui käik sisse ja liikuma sai, kadus vibra ära. Kas see mootor ongi nii rohmakas või oli ikkagi asi konkreetses isendis? Siis lihtsalt teaks, et diisel jääb otsingutest välja.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

K Mai 17, 2023 23:27

Tundub, et kõikvõimalikud padjad ja puksid halvad, väntvõlli otsas võiks olla kummileevendiga rihmaratas?
Skoda Octavia I 1.9 TDi on hullem või sama.
Kudak
Postitusi: 27
Liitunud: R Juul 05, 2013 11:02
Asukoht:
Auto:

#3

N Mai 18, 2023 12:27

wilddog kirjutas:
K Mai 17, 2023 23:27
Tundub, et kõikvõimalikud padjad ja puksid halvad, väntvõlli otsas võiks olla kummileevendiga rihmaratas?
Skoda Octavia I 1.9 TDi on hullem või sama.
Octavial on vist sama mootor, mis VW kasutas? Sharanil oli ka 1.9tdi. Jah ei olnud eriliselt vaikne, aga Saabikul oli käel lausa ebameeldiv kui armatuurile asetasid või kasvõi käigukangil hoides- vibra oli nii terav. Mõtlesin endamisi, et pagan, kas tõesti on SAAB oma Opeli diisliga nii eelmine sajand. Igatahes, otsingud jätkuvad. Kuigi tundub, et 9-3OG näol on tegu juba rariteediga.
Aitäh vastamast!

PS. Sry, et muudkui pommitan, aga otsingud koguvad tuure. Ega keegi ei tea miskit selle auto kohta lähemalt: https://www.auto24.ee/soidukid/3874919
Paari nädalaga on hind paarsada euri allapoole tulnud. Võibolla mõne foorumlase vana auto, kes teab miskit ajaloost, seisukorrast?
Kasutaja avatar
juhan00
Postitusi: 26
Liitunud: E Sept 21, 2020 20:25
Asukoht: pealinn
Auto: OG9-3 2.0t 205L

#4

N Mai 18, 2023 22:17

Too link juba ei t88ta. Aga atm 11 OG9-3 korraga myygis. Kui v2lja j2tta cabriod, viggenid ja too Hiiu Auto saab. Ehk praegu nagu peaks valikut olema kyll.
Ja eks 2.2 92kw nurrub kyll ning k2si kangil tunneb seda veel selgemalt. Endale oma diisel v2ga meeldis, aga tasub ka turbo bensiini uurida. :)
Kudak
Postitusi: 27
Liitunud: R Juul 05, 2013 11:02
Asukoht:
Auto:

#5

N Mai 18, 2023 22:57

juhan00 kirjutas:
N Mai 18, 2023 22:17
Too link juba ei t88ta. Aga atm 11 OG9-3 korraga myygis. Kui v2lja j2tta cabriod, viggenid ja too Hiiu Auto saab. Ehk praegu nagu peaks valikut olema kyll.
Ja eks 2.2 92kw nurrub kyll ning k2si kangil tunneb seda veel selgemalt. Endale oma diisel v2ga meeldis, aga tasub ka turbo bensiini uurida. :)
Tundub, et hind mängis rolli. 650 euri eest oli järelikult autot küll....olgu siis sellega, nagu on. Saabi bensuka häda on minu jaoks 14 liitrit linnas. Iga hommik tööle minnes muutuksin siis ilmselt sama närviliseks kui ülejäänud sõelujad :D
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#6

R Mai 19, 2023 9:06

Mida närvilisemaks muutud, seda rohkem bensiini minema hakkab...
Aga tõsi ta on, et automaadiga OG9-3 on linnavahel tööle sõitmiseks kulukas valik. Külma mootoriga ja talvel on esimese paari-kolme kilomeetri kulu 18 ja rohkem liitrit sajale (sõltub kui tihti ja kaua foori taga istuma pead).
Vasta