plaan tuua saab 9-3 tdi 2001 itaaliast et kas on kedagi kes on ennem toonud mida tasub neil vaadata ja kuda seal üldse nende transanumbrite saamisega lood on
kas üldse tasub sealt tuua või oleks parem valik saksamaa või belgia
Saabi toomine itaaliast
Algselt postitas: Black
Eestis talvel on ikka väga kasulikud asjad need istmesoojendused, vali ikka mudel millel need on!
See on väga personaalne asi. Nimelt mina ise ei kasuta neid kunagi samas mu teinepool külmadeilmadega muudmoodi ei soovigi. :wise:
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: Danel
minu auto on pärit Itaaliast küll olid türklased jõudnud ta vedada saksamaale. Pole tal mingit vahet otse saksast autodega väljaarvatud istme soojendused.
Lisaks veel termostaadi,väiksema salongiradika....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mu masin on prantsusmaalt toodud ja olen väga rahul. tõesti tulepesurid ja istmesoojendused puudu, kuid pole nendest puudust tundnud veel.
auto kere tähtsamad osad ikka tsingitud.
soojendus toimib ka talvel superhästi.
Seega usun, et eriti põdeda ei tasu.
PS! Põhja Itaalias on ka väga külmad ja lumised talved :cool:
auto kere tähtsamad osad ikka tsingitud.
soojendus toimib ka talvel superhästi.
Seega usun, et eriti põdeda ei tasu.
PS! Põhja Itaalias on ka väga külmad ja lumised talved :cool:
romza
Algselt postitas: krss
Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga.
Vot ma nüüd ei ole küll mingisugune mootoriguru ega midagi, aga selles jutus haistab mu nina küll miskit mäda olevat. Mootori töötemperatuur (loomulikult sooja mootoriga) on ikka igal pool sisuliselt sama. Väga gurud ehk kommenteerivad seda väiksemate kolbide väidet.
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: krss
Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga.
Vot ma nüüd ei ole küll mingisugune mootoriguru ega midagi, aga selles jutus haistab mu nina küll miskit mäda olevat. Mootori töötemperatuur (loomulikult sooja mootoriga) on ikka igal pool sisuliselt sama. Väga gurud ehk kommenteerivad seda väiksemate kolbide väidet.
Natuke ulme valdkonda kisub see jutt küll:bs:
Vähemalt Saabi puhul on nii:
On olemas 3 kolvigruppi-A,B ja C-erineva läbimõõduga.Kui plokk puurpingist tuleb,pannakse sinna sobiva mõõduga kolvid- tulenevalt puuri kulumisastmest.Seega on teoreetiliselt võimalik,et on erineva tolerantsiga plokid.Aga kuna mootori töötemperatuur on IGAL JUHUL kindel suurus(85-95`C) nii Ekvaatoril kui Alaskas,siis puudub selleks igasugune vajadus.
Sai suht segane jutt ja Trionic las täpsustab,aga see kinnikiilumise ja mittegarantii jutt küll ei veena...:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tsitaat:Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga. Tean vähemalt ühte sellist USA lõunaosariikidest toodud peaaegu uut autot, millel Soomes esimese külmaga mootor selle pärast kinni kiilus ja garantiist pole sel puhul juttugi. Ei tea, kas see ka Saabe puudutab, aga arvestades seda, milliste tootjate mootoreid Saabi nime all müüdavates autodes kohtab...
Ausalt öelda,pole nii veirat(loe totrat):fight: juttu mootorite kohta juba ammu kohanud:fight: Kinni jooksevad mootorid hoopis muudel põhjustel.
Lisaks niipalju,et A,B jaC toleransikategooria kolbidele(standardmõõdulised) on loomulikult veel 1 ja 2 remondi kolvid,vastavalt 0,25 ja 0,5 mm. suurema diameetriga.
Mootoritemperatuur on loomulikult alati kindlas vahemikus.
Lõunaturgude masinatel võrreldes põhja omadega suurem mootori soojusvaheti,väiksem salongi oma(mitte alati),võimsam AC(kui on selline),puuduvad istmekütted,suurem intercooler(mitte alati) jne.
Ausalt öelda,pole nii veirat(loe totrat):fight: juttu mootorite kohta juba ammu kohanud:fight: Kinni jooksevad mootorid hoopis muudel põhjustel.
Lisaks niipalju,et A,B jaC toleransikategooria kolbidele(standardmõõdulised) on loomulikult veel 1 ja 2 remondi kolvid,vastavalt 0,25 ja 0,5 mm. suurema diameetriga.
Mootoritemperatuur on loomulikult alati kindlas vahemikus.
Lõunaturgude masinatel võrreldes põhja omadega suurem mootori soojusvaheti,väiksem salongi oma(mitte alati),võimsam AC(kui on selline),puuduvad istmekütted,suurem intercooler(mitte alati) jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989