Saabi toomine itaaliast

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#1

N Mär 29, 2007 14:09

plaan tuua saab 9-3 tdi 2001 itaaliast et kas on kedagi kes on ennem toonud mida tasub neil vaadata ja kuda seal üldse nende transanumbrite saamisega lood on

kas üldse tasub sealt tuua või oleks parem valik saksamaa või belgia
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

N Mär 29, 2007 14:12

Lõunamaa autod, lõunamaa paketid... Talvel hakkab veel äkki külm seal autos..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#3

N Mär 29, 2007 14:13

ei oska öelda plaan kliimaautomaadiga tuua
Danel
Postitusi: 10
Liitunud: T Okt 24, 2006 8:26
Asukoht:
Auto:

#4

N Mär 29, 2007 14:19

minu auto on pärit Itaaliast küll olid türklased jõudnud ta vedada saksamaale. Pole tal mingit vahet otse saksast autodega väljaarvatud istme soojendused.
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#5

N Mär 29, 2007 14:33

Eestis talvel on ikka väga kasulikud asjad need istmesoojendused, vali ikka mudel millel need on!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

N Mär 29, 2007 14:34

Algselt postitas: Black
Eestis talvel on ikka väga kasulikud asjad need istmesoojendused, vali ikka mudel millel need on!


See on väga personaalne asi. Nimelt mina ise ei kasuta neid kunagi samas mu teinepool külmadeilmadega muudmoodi ei soovigi. :wise:
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Mär 29, 2007 14:38

Algselt postitas: Danel
minu auto on pärit Itaaliast küll olid türklased jõudnud ta vedada saksamaale. Pole tal mingit vahet otse saksast autodega väljaarvatud istme soojendused.

Lisaks veel termostaadi,väiksema salongiradika....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#8

N Mär 29, 2007 20:35

mu masin on prantsusmaalt toodud ja olen väga rahul. tõesti tulepesurid ja istmesoojendused puudu, kuid pole nendest puudust tundnud veel.
auto kere tähtsamad osad ikka tsingitud.
soojendus toimib ka talvel superhästi.
Seega usun, et eriti põdeda ei tasu.

PS! Põhja Itaalias on ka väga külmad ja lumised talved :cool:
romza
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 29, 2007 22:14

Algselt postitas: krss
Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga.

Vot ma nüüd ei ole küll mingisugune mootoriguru ega midagi, aga selles jutus haistab mu nina küll miskit mäda olevat. Mootori töötemperatuur (loomulikult sooja mootoriga) on ikka igal pool sisuliselt sama. Väga gurud ehk kommenteerivad seda väiksemate kolbide väidet.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 29, 2007 23:10

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: krss
Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga.

Vot ma nüüd ei ole küll mingisugune mootoriguru ega midagi, aga selles jutus haistab mu nina küll miskit mäda olevat. Mootori töötemperatuur (loomulikult sooja mootoriga) on ikka igal pool sisuliselt sama. Väga gurud ehk kommenteerivad seda väiksemate kolbide väidet.

Natuke ulme valdkonda kisub see jutt küll:bs:
Vähemalt Saabi puhul on nii:
On olemas 3 kolvigruppi-A,B ja C-erineva läbimõõduga.Kui plokk puurpingist tuleb,pannakse sinna sobiva mõõduga kolvid- tulenevalt puuri kulumisastmest.Seega on teoreetiliselt võimalik,et on erineva tolerantsiga plokid.Aga kuna mootori töötemperatuur on IGAL JUHUL kindel suurus(85-95`C) nii Ekvaatoril kui Alaskas,siis puudub selleks igasugune vajadus.
Sai suht segane jutt ja Trionic las täpsustab,aga see kinnikiilumise ja mittegarantii jutt küll ei veena...:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 29, 2007 23:37

Tsitaat:Lisaks Iisaku jutule, et põhjamaadesse ja lõunamaadesse mõeldud enamikel automudelitel on lisaks radikate torude läbimõõtudele jms erinevad isegi kolvid, need nimelt tänu suurematele temperatuurierinevustele põhjamaa autodel sees kerge loksuga. Tean vähemalt ühte sellist USA lõunaosariikidest toodud peaaegu uut autot, millel Soomes esimese külmaga mootor selle pärast kinni kiilus ja garantiist pole sel puhul juttugi. Ei tea, kas see ka Saabe puudutab, aga arvestades seda, milliste tootjate mootoreid Saabi nime all müüdavates autodes kohtab...

Ausalt öelda,pole nii veirat(loe totrat):fight: juttu mootorite kohta juba ammu kohanud:fight: Kinni jooksevad mootorid hoopis muudel põhjustel.
Lisaks niipalju,et A,B jaC toleransikategooria kolbidele(standardmõõdulised) on loomulikult veel 1 ja 2 remondi kolvid,vastavalt 0,25 ja 0,5 mm. suurema diameetriga.
Mootoritemperatuur on loomulikult alati kindlas vahemikus.
Lõunaturgude masinatel võrreldes põhja omadega suurem mootori soojusvaheti,väiksem salongi oma(mitte alati),võimsam AC(kui on selline),puuduvad istmekütted,suurem intercooler(mitte alati) jne.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

R Mär 30, 2007 12:32

Äkki Krss valgustab meid ka,mis margi ja mudeliga tegu oli?
Mind hakkas see teema lausa huvitama:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta