Plaan on tuua Saksamaalt isiklikuks tarbeks 9-5 3.0 Tid. Huvitav on, et suurem osa autosid on läbisõiduga 140 000 km ( tundub juba natuke kahtlane nagu spidokas on keritud) et mis oleks need põhi asjad mida vaadata ja kuidas see mootor üldse on?
Jaanus
Paluks näpunäiteid 9-5 3.0 Tid ostuks
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14290
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Osta ainult siis, kui on olemas ametlik service history ja ei ole asja keritud. 3.0 diisel omab algselt mingit mootoriviga, mille ilmnemisel tehakse tehase kulul mootorivahetus. Seda aga ainult siis, kui hooldused on õigeaegselt tehtud ja seda ametliku esindaja poolt. Kui on keritud või hooldatud kusagil onu Vanja juures, siis aidaa garantiid... Vaheta ise oma liikuma läinud hülsse..:P
Muidu on see täitsa sõidetav mootor, astub edasi korralikult ja tarbib suht mõõdukalt kütet. Muus osas on 9-5 nagu ikka. Saadaval ainult manuaalkastiga. 15" velg alla ei lähe (pidurid on suured nagu Aerol).
Muidu on see täitsa sõidetav mootor, astub edasi korralikult ja tarbib suht mõõdukalt kütet. Muus osas on 9-5 nagu ikka. Saadaval ainult manuaalkastiga. 15" velg alla ei lähe (pidurid on suured nagu Aerol).
cyberi juttu loe hästi hoolikalt!!! see on kõige tähtsam asi mida selle auto puhul jälgida. need isuzu mootorid laksati autole kohe peale ilma katsetamata. mootor on jumalik ja ei pruugigi midagi juhtuda aga garantii pead sel viisil endale muretsema.
uuri välja VIN, mine selle infoga VM-i ja las nad uurivad kas kõik on OK! kuna infot päritakse Rootsist, siis läheb paar päeva aega aga siis ka 100% asi kindel.
uuri välja VIN, mine selle infoga VM-i ja las nad uurivad kas kõik on OK! kuna infot päritakse Rootsist, siis läheb paar päeva aega aga siis ka 100% asi kindel.
Cyberi jutt täitsa õige, omasin sellist autot aastakese, sellel ajal vahetati ka mootor. Kui on korras ja hooldatud pill, on tegu ikka väga hea autoga.
Kohati astus isegi paremini edasi, kui mu praegune liikur, kuigi nüüd on kw`e pisut rohkem (diisli vääne on parem).
Kohati astus isegi paremini edasi, kui mu praegune liikur, kuigi nüüd on kw`e pisut rohkem (diisli vääne on parem).
Algselt postitas: wyxx
uuri välja VIN, mine selle infoga VM-i ja las nad uurivad kas kõik on OK! kuna infot päritakse Rootsist, siis läheb paar päeva aega aga siis ka 100% asi kindel.
VINist.
Omade kogemuste põhjal VM väljamaalt ostetud auto VIN koodi kohta ei osanud midagi ütelda. Mulle öeldi sealt 2x kahe erineva inimese poolt,et Saabil ühist andmebaasi ei ole. Kahtlustasin kohe ,et VMis ei viitsita igale ühele selliseid andmeid avaldada.
Küsisin siis Rootsist. Sealt öeldi ,et Rootsis on mitukümment Saabi edasimüüjat ja igal ühel eraldi hoolduste andmebaas.
Ei tea mitu Saabi esindust Saksamaal võib olla:o
Eiei, te lähenete valesti Vikingule - ilmselt tuleb sinna helistada ja uurida et kas antud vin koodiga autole laieneb mootorigarantii või mitte. Ja kui nad väidavad, et laieneb, siis peksta see paberi peal välja. Või ma muidu ei kujuta hästi ette, mismoodi nad Saabi peakorteris otsivad-uurivad, kas antud isendil vahetame mootori või mitte..
Serviseraamatust koopia, kus on see ametlike diilerite templid + aastakäik. Serviseraamat skännitakse sisse ja saadetakse rootsi. Seal otsustatakse.
Tean täpselt, sest just käisin kettidega seda huplaad läbi. Ja Vikingile tuleb osata õigesti läheneda jah. Qdwin ja mina võime õpetada :P
Tean täpselt, sest just käisin kettidega seda huplaad läbi. Ja Vikingile tuleb osata õigesti läheneda jah. Qdwin ja mina võime õpetada :P
Algselt postitas: aatom
Ka minule õeldi VM-is sama, et ei oska väljamaalt (mitte põhjamaalt) ostetud autode ajaloo kohta midagi kosta.
mis vahet seal on väljamaa või põhjamaa me sünnimaa. VIN on tehniline suurus, mille järgi SAAB teada kõik. sel juhul on asi küll tahte puudumises service poolt. peakorteris, kust päring tehakse, on ju kogu inff olemas