Paluks näpunäiteid 9-5 3.0 Tid ostuks

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
orusalkin
Postitusi: 34
Liitunud: N Apr 12, 2007 9:41
Asukoht:
Auto:

#1

N Apr 12, 2007 9:51

Plaan on tuua Saksamaalt isiklikuks tarbeks 9-5 3.0 Tid. Huvitav on, et suurem osa autosid on läbisõiduga 140 000 km ( tundub juba natuke kahtlane nagu spidokas on keritud) et mis oleks need põhi asjad mida vaadata ja kuidas see mootor üldse on?

Jaanus
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#2

N Apr 12, 2007 10:06

Soovitan lugeda seda teemat...

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4183
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

N Apr 12, 2007 10:19

Osta ainult siis, kui on olemas ametlik service history ja ei ole asja keritud. 3.0 diisel omab algselt mingit mootoriviga, mille ilmnemisel tehakse tehase kulul mootorivahetus. Seda aga ainult siis, kui hooldused on õigeaegselt tehtud ja seda ametliku esindaja poolt. Kui on keritud või hooldatud kusagil onu Vanja juures, siis aidaa garantiid... Vaheta ise oma liikuma läinud hülsse..:P

Muidu on see täitsa sõidetav mootor, astub edasi korralikult ja tarbib suht mõõdukalt kütet. Muus osas on 9-5 nagu ikka. Saadaval ainult manuaalkastiga. 15" velg alla ei lähe (pidurid on suured nagu Aerol).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#4

N Apr 12, 2007 11:04

cyberi juttu loe hästi hoolikalt!!! see on kõige tähtsam asi mida selle auto puhul jälgida. need isuzu mootorid laksati autole kohe peale ilma katsetamata. mootor on jumalik ja ei pruugigi midagi juhtuda aga garantii pead sel viisil endale muretsema.
uuri välja VIN, mine selle infoga VM-i ja las nad uurivad kas kõik on OK! kuna infot päritakse Rootsist, siis läheb paar päeva aega aga siis ka 100% asi kindel.
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#5

N Apr 12, 2007 11:48

Cyberi jutt täitsa õige, omasin sellist autot aastakese, sellel ajal vahetati ka mootor. Kui on korras ja hooldatud pill, on tegu ikka väga hea autoga.
Kohati astus isegi paremini edasi, kui mu praegune liikur, kuigi nüüd on kw`e pisut rohkem (diisli vääne on parem).
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#6

N Apr 12, 2007 12:04

Siia vahele on hea küsida, et kas 9-5 2.2 tid on probleemivaba mootoriga? Kui keegi oskab lühidalt vastata. Jõu poolest on savi, kuna pole eriline rallija.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 12, 2007 12:59

tegemist on hoopis teise mootoriga ja selliseid probleeme ei ole

ei tea mis 2,2 eksperdid-kasutajatd arvavad
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 12, 2007 16:40

Lisaks siia 3.0 jutule juurde veel, et võib juhtuda et saksas juba mootor garantiikorras vahetatud, a sel juhul peaks ka viking seda teada saama, ehk siis muretu sõitmine ees.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#9

N Apr 12, 2007 19:49

Algselt postitas: wyxx
uuri välja VIN, mine selle infoga VM-i ja las nad uurivad kas kõik on OK! kuna infot päritakse Rootsist, siis läheb paar päeva aega aga siis ka 100% asi kindel.


VINist.
Omade kogemuste põhjal VM väljamaalt ostetud auto VIN koodi kohta ei osanud midagi ütelda. Mulle öeldi sealt 2x kahe erineva inimese poolt,et Saabil ühist andmebaasi ei ole. Kahtlustasin kohe ,et VMis ei viitsita igale ühele selliseid andmeid avaldada.
Küsisin siis Rootsist. Sealt öeldi ,et Rootsis on mitukümment Saabi edasimüüjat ja igal ühel eraldi hoolduste andmebaas.
Ei tea mitu Saabi esindust Saksamaal võib olla:o
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#10

N Apr 12, 2007 20:12

Ka minule õeldi VM-is sama, et ei oska väljamaalt (mitte põhjamaalt) ostetud autode ajaloo kohta midagi kosta.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#11

N Apr 12, 2007 20:32

Eiei, te lähenete valesti Vikingule - ilmselt tuleb sinna helistada ja uurida et kas antud vin koodiga autole laieneb mootorigarantii või mitte. Ja kui nad väidavad, et laieneb, siis peksta see paberi peal välja. Või ma muidu ei kujuta hästi ette, mismoodi nad Saabi peakorteris otsivad-uurivad, kas antud isendil vahetame mootori või mitte..
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

R Apr 13, 2007 8:53

Serviseraamatust koopia, kus on see ametlike diilerite templid + aastakäik. Serviseraamat skännitakse sisse ja saadetakse rootsi. Seal otsustatakse.

Tean täpselt, sest just käisin kettidega seda huplaad läbi. Ja Vikingile tuleb osata õigesti läheneda jah. Qdwin ja mina võime õpetada :P
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#13

R Apr 13, 2007 9:25

Algselt postitas: aatom
Ka minule õeldi VM-is sama, et ei oska väljamaalt (mitte põhjamaalt) ostetud autode ajaloo kohta midagi kosta.


mis vahet seal on väljamaa või põhjamaa me sünnimaa. VIN on tehniline suurus, mille järgi SAAB teada kõik. sel juhul on asi küll tahte puudumises service poolt. peakorteris, kust päring tehakse, on ju kogu inff olemas
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#14

R Apr 13, 2007 11:06

kogu auto ajalugu ei ütle sulle keegi. VIN-i järgi saab tehasest AINULT garantii keisside kohta teavet.
Vasta