http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/367/auto_php-id=340367-www_auto24_ee.html
käisin antud isendit vaatamas. Autot tundus selle raha eest küllalt olevat. Kuna oleks esimene saab, siis vajan ostuabi.
Kast toimetas enam-vähem, väike nõks oli sees aegajalt -vbla aitab siin puhtalt õlivahetusest.
Armatuuril ilutses punane kolmnurk hüüumärgiga?
SRS tuli põles?
Läbisõidu numbrite asemel olid ebamäärased kriipsud?
Välistemp mõõdik ei näidanud?
Kui saaks nende vigade kohta infot veidi, kas on midagi tüüpilist ja kergelt(odavalt) remonditavat?
Q: 900s 2.3 -94 Auser Autos
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
paranda linki
Muidu megaodav on küll, kui kast toimetab ikka.
Ketid ja muu majandus häält ei teinud? Ketiga mootor. Vahetus selle auto hinnast 50%
hüüumärk, äkki oli kässar peal? Või pole mootoris piisavalt õli. Kas kontrollisid õli taset?
Muidu megaodav on küll, kui kast toimetab ikka.
Ketid ja muu majandus häält ei teinud? Ketiga mootor. Vahetus selle auto hinnast 50%
hüüumärk, äkki oli kässar peal? Või pole mootoris piisavalt õli. Kas kontrollisid õli taset?
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
paranda linki
Muidu megaodav on küll, kui kast toimetab ikka.
Ketid ja muu majandus häält ei teinud? Ketiga mootor. Vahetus selle auto hinnast 50%
hüüumärk, äkki oli kässar peal? Või pole mootoris piisavalt õli. Kas kontrollisid õli taset?
kus see ketivahetus nii kallis on, seal vist kaks ketti a 500.- lisaks töö ja ketileevendid.
Algselt postitas: alambe
Algselt postitas: kasparius
paranda linki
Muidu megaodav on küll, kui kast toimetab ikka.
Ketid ja muu majandus häält ei teinud? Ketiga mootor. Vahetus selle auto hinnast 50%
hüüumärk, äkki oli kässar peal? Või pole mootoris piisavalt õli. Kas kontrollisid õli taset?
kus see ketivahetus nii kallis on, seal vist kaks ketti a 500.- lisaks töö ja ketileevendid.
SAABidega toimetavates töökodades (Troost, Saabianti, Viking) kettide vahetus umbes 10 000 eek ja üles.
SRS tähendab, et midagi ei meeldi ajule seoses turvapadjaga.
kuna see auto tuleks mulle perre teiseks masinaka, ning kogemuste kohaselt oleks ta läbisõit üliväike (5-6000km) aastas, siis vist seda ketiprobleemi eriti karta ei tasu.
kast toimetas tal rahuldavalt. ainuke mis piinama jääb on see punane kolmurk, peab seda õli asja uurima.
kast toimetas tal rahuldavalt. ainuke mis piinama jääb on see punane kolmurk, peab seda õli asja uurima.
no ma ostsin jaanuaris sama aasta ja sama mootoriga saabikese......läbisõit 170kilo ja ketivahetus oli v iimasel minutil...vastasel korral oleks see vist laiali lennanud
soovitavalt võiks selle masinaga troostist läbi sõita
auseri kodulehelt saad ka infot täpsemate lisade kohta
sellel olid vist isegi parkimis andurid külge poogitud kui ma ei eksi
tundsin ka ise selle isendi vastu huvi
enne ostu tasuks ka pikem sõit teha kus kiirust ikke üle 80 koguks ning kõik käigud kenasti järgi saaksid proovida
minu oma tuli kontrollidest ja tehnost niimoodi läbi et kiiremini kui 50km/h ta ei liikunud ning käigukastist kadus ootamatult 5 ja tagumine käik
troosti saabijumalad või vm oleks kõige kindlam soovitus enne ostu
proovi need ära teha ja sa tänad meid hiljem ning saad oma tulevase saabikuga rahulikke kilomeetreid mõõta
mina olen oma kogenematuse tõttu pea 10 kilo sinna juba matnud
mootoriketid, käigukasti remont, õlid, filtrid, piduriklotsid.
muidu igati mugav ja tore isend
soovitan:drive:
sorry minu viga mul tegu manuaali...sinul automaadiga:red:
soovitavalt võiks selle masinaga troostist läbi sõita
auseri kodulehelt saad ka infot täpsemate lisade kohta
sellel olid vist isegi parkimis andurid külge poogitud kui ma ei eksi
tundsin ka ise selle isendi vastu huvi
enne ostu tasuks ka pikem sõit teha kus kiirust ikke üle 80 koguks ning kõik käigud kenasti järgi saaksid proovida
minu oma tuli kontrollidest ja tehnost niimoodi läbi et kiiremini kui 50km/h ta ei liikunud ning käigukastist kadus ootamatult 5 ja tagumine käik
troosti saabijumalad või vm oleks kõige kindlam soovitus enne ostu
proovi need ära teha ja sa tänad meid hiljem ning saad oma tulevase saabikuga rahulikke kilomeetreid mõõta
mina olen oma kogenematuse tõttu pea 10 kilo sinna juba matnud
mootoriketid, käigukasti remont, õlid, filtrid, piduriklotsid.
muidu igati mugav ja tore isend
soovitan:drive:
sorry minu viga mul tegu manuaali...sinul automaadiga:red:
Algselt postitas: snowguy
mina olen oma kogenematuse tõttu pea 10 kilo sinna juba matnud
mootoriketid, käigukasti remont, õlid, filtrid, piduriklotsid.
sorry minu viga mul tegu manuaali...sinul automaadiga:red:
Sorry OT pärast, aga kus 10 kiloga kõik need asjad tehtud saab? Ketid üksi on juba üle 10ne kilo.
õli panin juurde, tuli ära ei kustunud.
juhi istme all on mingi väike pistik lahti punase ja musta juhtmega, kas SRS-i oma või istemsoendus?
aga kui SRSi pärast see kolmnurk põleb, siis on vist pilt selge.
Nüüd vaja ainult hinda tingida veel allapoole
juhi istme all on mingi väike pistik lahti punase ja musta juhtmega, kas SRS-i oma või istemsoendus?
aga kui SRSi pärast see kolmnurk põleb, siis on vist pilt selge.
Nüüd vaja ainult hinda tingida veel allapoole
Leidsin saabneti foorumiavarustest sellised põhjused üldise hoiatustule süttimiseks:
• Airbag system.
• Low oil pressure in engine.
• Parking brake is on (when car is moving).
• Brake fluid level low.
• Fault detected in ABS system.
• Engine overheating.
• Alternator not charging properly.
Mõningatel juhtudel põleb see koos paralleelse/viga põhjustava märgutulega. Nt. ABSi, SRSi, käsipiduri tulega
• Airbag system.
• Low oil pressure in engine.
• Parking brake is on (when car is moving).
• Brake fluid level low.
• Fault detected in ABS system.
• Engine overheating.
• Alternator not charging properly.
Mõningatel juhtudel põleb see koos paralleelse/viga põhjustava märgutulega. Nt. ABSi, SRSi, käsipiduri tulega