palun kommentaare selle kaunitari kohta(TEEMA LUKKU)
nu nüüd panite mind küll piinlikku olukorda...tõesti ei tea mis mootor on. 125 kw igatahes...ju vist ikka t mitte T olen autode tundmisest vääääga kaugel...auto meeldis ,oli vaja ja nii ma ta ära ostsin...nu tegelt part ikka kiitis ka natuke:)
(häbeneb praegast silmad peast...ostab auto ja ei tea mida ostab)
panin ka pildi üles
(häbeneb praegast silmad peast...ostab auto ja ei tea mida ostab)
panin ka pildi üles
98-t, minu enda test n2itas et nati vähem kulub kui 95-te ja mootor tiksub ka paremini nagu tunde j2rgi, see 100-150 eeq kuus v6itu mis tuleks 95 pealt pole ilmselt seda väärt et lahjemat panna.
mis hinnaga l6puks pill siis k2tte tuli, kui see saladus pole.
mis hinnaga l6puks pill siis k2tte tuli, kui see saladus pole.
kahju et sa 2kuud tagasi ei otsinud, oleksid minu 99a Griffini saanud, musta värvi, kõik lisad jne...olin just rihma ka vahetanud...liisingu andsin üle soodsatel tingimustel.
Aga hea auto oled igal juhul ostnud, Saab ikkagi;)
Aga hea auto oled igal juhul ostnud, Saab ikkagi;)
MaxPower: miks griffini maha myysid?
vr: tundub jah olevat see maagiline piir seal 150k kandis kus k6ik synnitusvead ja kulumisega kaasnevad vead v2lja l88vad, aga hea meistrimehe abiga ja suure hunniku plekiga saab s6idur66mu kyll:-)
vr: tundub jah olevat see maagiline piir seal 150k kandis kus k6ik synnitusvead ja kulumisega kaasnevad vead v2lja l88vad, aga hea meistrimehe abiga ja suure hunniku plekiga saab s6idur66mu kyll:-)
Oleneb mis taga tehtud on, turbod kipuvad eesti ajalooga autodel paremad olema, aga näiteks salongiventikat jms. saad tõenäoliselt vahetada. Aga sõidurõõmuga on tõesti hästi, 4X kallimast 2tkm sõitnud autost isegi on hea oma vanasse saabi istuda.
no ega seal midagi hullu ole, mul n2iteks tehtud:
uus aku
salongifilter
õhufilter
tagumised piduriklotsid
kindalaegas (oli lõhutud cd boxi vms jaoks)
embleem esikapotil (värv oli maas)
SE embleem küljel (oli lihtsalt puudu)
parem tagumine ukseliist (oli otsast murdunud)
summuti kinnitus keevitatud (sumpsi tagumine pütt ootab vahetust iga hetk, kuna on juba väga läbi)
juhipoolne jalamatt kinnitatud (oli lahti)
salongis asuva piduritule sisu vahetatud (oli murdunud kuna kinnitused olid plastikust, uuel metall)
esimesed pidurikettad
esimesed piduriklotsid
esimene parem lähitule pirn vahetatud
esimene parem parktulepirn vahetatud
uus ventiil vasakpoolne esiratas
esiratta tasakaalustamine
tosoolilekke kõrvaldamine (mingi kolmik kalas)
heledad suunatuled kylgedel (lihtsalt IMO sobib)
kollased suunatulepirnid
kütusefilter
lukukatted (need plastikjunnid lukkudel olid puudu)
uued süüteküünlad
veljed+kummid 17" 235/45/17
vasaku esimese piduri taga oleva katte keevitus
esiosa võrk
esimene vasak lähitule pirn vahetatud
tagumise keskmise peatoe koha kate (oli puudu ja kui iste oli alla lastud siis oli kole auk)
kummimatt pagasiruumis
6hutoru tihend ja turbo kontroll, karteri tuulutus ja sisselaske koll. puhastus
uus salongiventilaatori mootor (aiai, kirves lugu)
throttle body remont (vedas et korda sai, romulast 4500 ja uus 9k vms)
talverattad kumm 195/65/15 + plekvelg + kilp
uued voolikud PCV
6hufiltri kinnitused asendatud
sillaregull
esisillas kummipuksid vahetatud
pidurivedelik vahetatud
roolivõimu õli vahetatud
porilapakad installeeritud
salongi ventilatsiooni võre tihendatud (t6mbas lehti jne sisse vahelt ja siis lurises)
ismesoojendus
uued kojamehed
turbo toru kinnituse parandus
juhiukse aknat6stuki parandus
k6rvalistuja istmekatte kinnitus
k6rvalistuja aknat6stuki parandus
osram silverstar l2hitulepirnid
käsipiduri regull
tagumise ukselingi parandus
k2igukasti tihendite vahetus
uued esiamordid
esiamortide paigaldus, uued stabika kondid, sillaregull
njah, tglt polegi nii v2he, kokku umbes 45k kanti l2ind, paar 6livahetust ka siinsele veel lisaks.
ja ega rõõm lõppemas pole, tuleb mingihetk turbole uus sisu hankida, uued tagaamordid, sumpsi tagumine pytt, uus SID ja nati v2rvit8id :-(
aga siiski s6idur66m kaalub yles selle jamamise ja loodetavasti nyyd kestab ka.
uus aku
salongifilter
õhufilter
tagumised piduriklotsid
kindalaegas (oli lõhutud cd boxi vms jaoks)
embleem esikapotil (värv oli maas)
SE embleem küljel (oli lihtsalt puudu)
parem tagumine ukseliist (oli otsast murdunud)
summuti kinnitus keevitatud (sumpsi tagumine pütt ootab vahetust iga hetk, kuna on juba väga läbi)
juhipoolne jalamatt kinnitatud (oli lahti)
salongis asuva piduritule sisu vahetatud (oli murdunud kuna kinnitused olid plastikust, uuel metall)
esimesed pidurikettad
esimesed piduriklotsid
esimene parem lähitule pirn vahetatud
esimene parem parktulepirn vahetatud
uus ventiil vasakpoolne esiratas
esiratta tasakaalustamine
tosoolilekke kõrvaldamine (mingi kolmik kalas)
heledad suunatuled kylgedel (lihtsalt IMO sobib)
kollased suunatulepirnid
kütusefilter
lukukatted (need plastikjunnid lukkudel olid puudu)
uued süüteküünlad
veljed+kummid 17" 235/45/17
vasaku esimese piduri taga oleva katte keevitus
esiosa võrk
esimene vasak lähitule pirn vahetatud
tagumise keskmise peatoe koha kate (oli puudu ja kui iste oli alla lastud siis oli kole auk)
kummimatt pagasiruumis
6hutoru tihend ja turbo kontroll, karteri tuulutus ja sisselaske koll. puhastus
uus salongiventilaatori mootor (aiai, kirves lugu)
throttle body remont (vedas et korda sai, romulast 4500 ja uus 9k vms)
talverattad kumm 195/65/15 + plekvelg + kilp
uued voolikud PCV
6hufiltri kinnitused asendatud
sillaregull
esisillas kummipuksid vahetatud
pidurivedelik vahetatud
roolivõimu õli vahetatud
porilapakad installeeritud
salongi ventilatsiooni võre tihendatud (t6mbas lehti jne sisse vahelt ja siis lurises)
ismesoojendus
uued kojamehed
turbo toru kinnituse parandus
juhiukse aknat6stuki parandus
k6rvalistuja istmekatte kinnitus
k6rvalistuja aknat6stuki parandus
osram silverstar l2hitulepirnid
käsipiduri regull
tagumise ukselingi parandus
k2igukasti tihendite vahetus
uued esiamordid
esiamortide paigaldus, uued stabika kondid, sillaregull
njah, tglt polegi nii v2he, kokku umbes 45k kanti l2ind, paar 6livahetust ka siinsele veel lisaks.
ja ega rõõm lõppemas pole, tuleb mingihetk turbole uus sisu hankida, uued tagaamordid, sumpsi tagumine pytt, uus SID ja nati v2rvit8id :-(
aga siiski s6idur66m kaalub yles selle jamamise ja loodetavasti nyyd kestab ka.
Mul lisaks normaalsetele kulumaterjalidele tuleb kohe meelde:
turbo
salongiventikas
stabika kondid
roolivõimu toru
juhi aknalüliti
Airbagi juhtmestik
aku
SID
rihmarulle +2X rihm
starteri remont
esiklaas
midagi kindlasti veel
Ja auto oli ostes suht kallis ja veatu
turbo
salongiventikas
stabika kondid
roolivõimu toru
juhi aknalüliti
Airbagi juhtmestik
aku
SID
rihmarulle +2X rihm
starteri remont
esiklaas
midagi kindlasti veel
Ja auto oli ostes suht kallis ja veatu
hetkel ainult üks asi mis häirib mind mu praeguse auto juures, et pole vihmasensorit...eriti tänase ilma juures...ei suuda kudagi leida seda õiget intervalli ja muudkui muudan koguaeg:) olin nii harjunud sellega oma pesukotiga sõites,
Täpselt sama asi häirib ka mind, lisaks krigisevad veel kojamehed vahest. Aga lohutuseks niipalju, et Saabi vihmasensorid pole kõige õnnestunumad.
Iga kord peale pikemat maanteesõitu pimedas mõtlen vikingisse tumenevat tahavaatepeeglit nuiama minna aga järgmiseks päevaks on ununenud:P
Iga kord peale pikemat maanteesõitu pimedas mõtlen vikingisse tumenevat tahavaatepeeglit nuiama minna aga järgmiseks päevaks on ununenud:P
ma ka mõtlesin sellest tumenevast tahavaatepeeglist kuid mul on juba tumedad klaasid pluss veel piirab tagantsõitva auto tulesid keskmise sõitja peatugi(samas päeval see krt piirab minu harjumuspärast vaatepilti) nii , et sellega mul probleemi pole.