9000 tüüpilised probleemid

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1501
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: SAAB

#1

T Dets 28, 2004 9:30

Kuna 9000 suurt mingit kogemust ei oma siis küsiksingi, millised on selle mudeli tüüpilised probleemid? Väljalaske aasta vahemik võiks olla 92-95.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#2

T Dets 28, 2004 10:05

Tüüpiline probleem on pidevalt vajaminev tagavararaha, mis mõnes ootamatus olukorras investeerimist vajab. Muud miskit.
saab_ikka
Postitusi: 45
Liitunud: N Nov 25, 2004 11:32
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 28, 2004 10:45

Olen Arnoga nõus! Need ootamatud olukorrad ilmnevad ka teistel autodel , nii-et see ei ole mingi näitaja. Aga kui auto on korras on sõidumõnu see-eest rohkem kui küllaga.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#4

T Dets 28, 2004 11:22

mootoripadjad, süütekassett DI, ketide-hammasrataste kulumine, salongi ventilaatori mootor. need omast kogemusest
vaata parem siit - saad täpse vastuse.
http://www.quasimotors.com/chart.htm
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Priit
Postitusi: 38
Liitunud: R Dets 31, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#5

R Dets 31, 2004 11:04

Kas see automaatkast on tõesti nii problemaatiline 9000-l nagu sealt lugeda võis?

Loll küsimus küll aga oskab keegi öelda umbeski kuipalju peaks juurde investeerima sellisesse asja:
http://postimees.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=103793
et saaks töötava masina?

Ei eelda, et foorumikülastajad on fakiirid kes pildi järgi nõu oskavad anda nii, et küsimus oli mõeldud rohkem üldistavana selle aastakäigu ja selle konfiguratsiooni kohta 2,3t. Neid vist toodud Sveitsist omajagu juba? Samas teretulnud kui keegi asjatundja oskab kommenteerida konkreetset masinat. Praegu vist ainuke turboga automaat Eestis pakkumisel. Kahjuks Tartus. Endal pole probleemi sinna minna aga ühtegi asjatundjat Tartus ei tunne ja ise ka niipalju asja ei tunne... kahjuks
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#6

R Dets 31, 2004 11:32

Raske öelda piltide järgi. Aga mine tee proovisõit ja uuri just neid asju, mis ennist kirjutasin.
Tundub, et pilt on tehtud nii et auto käib, aga õlituli põleb. See oleks natuke kahtlane. aga pildi järgi muidugi raske üldse midagi öelda.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

R Dets 31, 2004 11:49

Trionic kuskil väitis et auomaatkastid on töökindlad aga jõuavad siia oma elu lõpus. Kui käike vahetab sujuvalt ja õlil pole kõrbehaisu, pole vast häda midagi. Otsi täpsemalt saabnetist ja auto24-st.
Minul on hetkel kulunud nädalaga 8200 krooni, teha on veel üht-teist ja turbole peaks tegema ennetava kap. remondi. Seega teist samapalju vist veel. Seda muidugi juhul kui jälle üllatusi ei tule. Samas tahaks kõik ühe raksuga korda teha. Jupikaupa remontimise viga ei tahaks korrata. Krt. eelmine sai heaks enne müüki:mad:
Üks pisitähelepanek, huvitav et sellel masinal on samuti tuhatoos puudu! Ilmselt on tuhatoosi lihtsam ära visata kui puhtaks teha.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Dets 31, 2004 12:30

to: Priit: tähenärmise mõttes, sinu poolt pakutud auto on t mitte T, 125 kW viitab lpt mootorile, T peaks 147 olema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Priit
Postitusi: 38
Liitunud: R Dets 31, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#9

R Dets 31, 2004 12:43


auto on t mitte T, 125 kW viitab lpt mootorile, T peaks 147 olema.



Ok parandasin ära, muide kas see +15kW muidu tunda ka on 2,3t vs 2,3i ilma turbota? 147kW vs 110 saan aru on selge vahe.

priit@täielikvõhik
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

R Dets 31, 2004 17:01

10 hj.annab sõites selgelt tuntava vahe,15kW.seega....
Priit
Postitusi: 38
Liitunud: R Dets 31, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#11

E Jaan 03, 2005 22:33

Küsimus veel sellise mootori kohta nagu 2,5V6 automaadiga 900-l. Kas see on ka Opeli mootor ja sarnane siin ühes teises topicus kirjeldatud 3,0V6 mis 9000-tel?

Viimasel ajal Eestis müügis olnud/olevad automaadiga 900-d on valdavalt selle mootoriga.

PS sorry kui teema kusagil käsitletud, proovisin foorumi otsingut aga see tundub mitte töötavat...

a ju maeioska seda ka kasutada, panin otsi V6 ja vastus:nothing to search for... ometi esineb selline kooslus tekstides
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

E Jaan 03, 2005 22:40

huvitav minul küll töötab.
Aga meil siin kod. sigaelmar sellist omab: Link siin
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

T Jaan 04, 2005 0:04

to Priit: toosama mootor,oma headuses,erineb ainult kolvikäik ja mõned pisiasjad.saksa mootorile kohaselt armastab V6 pöördeid,automaat aga
üritab ruttu käigud ära vahetada,seega laisavõitu.9-5 V6 varustati turboga
ja juhtima pandi teda trionic T7,see kooslus on väga reibas.
Priit
Postitusi: 38
Liitunud: R Dets 31, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#14

T Jaan 04, 2005 0:19

to Trionic: Õigem oleks siis 2,0 turboga 900-le? Eestis jälle ei pakuta. Kusagil sa soovitasid kedagi Anne aiast, kes toob autosid, kui ma ei eksi. Muideks vaatasin neid kütusekulu andmeid (kusagil siin foorumites oli link ka 900 omadele) ja üllatuseks paberi(neti)andmed 900 ja 9000 kohta palju ei erinegi. Pole küll mõõtnud aga 900 tundub klassi võrra väiksem auto... kahevahelt täitsa kumba vaadata...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

T Jaan 04, 2005 7:51

ega kaaluvahe nii väga suur ei olegi, et peaks kütusekulu väga erinev olema. Mootorid ju samad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#16

T Jaan 04, 2005 10:22

to Priit: Argo Anne autoaiast läheb šveitsi alles 17 veebruari paiku! Praegu on nii siin kui seal ikka veel jõulurahu, keegi ei osta ega müü. Platsid on vana kraami silmini täis, uusi ei mahu sisse. Mina sain oma nii et valida ei olnud Argol viimase reisi ajal seal suurt midagi, muul ajal pidavat olema küll. Mõistlik oleks ehk veidi oodata.
Ja kas 900 või 9000 - minul OLI VAJA võimalikult suurt autot. 900 järeltulija 9-3-ga võrreldes on 9000 suurem ja minu tagumikule mõnusam. Üks tähtis faktor veel, mu pere mahtus mugavalt(!!!) sisse, aastane plika on senini rahulikult maganud ja paigal püsinud audi100-s ja nüüd ka 9000-s. Eelmises mondeos ja paljudes teistes oli temaga koos sõitmine paras piin! Kokkuvõtteks 9000 on minu jaoks a) mugava(i)m seniproovitutest b) rohkem avarust-hingamisruumi kui korduvalt proovitud 9-3. 9-5 oleks loomulikult õnne tipp aga seda hetkel mitte hinnas.
Vasta