Saab 9-5 Belgiast 3.0 TDI 16V 130 kW

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#1

R Juun 08, 2007 0:33

Tere Saabipere!

Olen siin foorumis üsna uus, tegelikult mõnikümmend minutit vana kasutaja (vaatasin, et ega enne sama teema silma ei jää). Uurisin mis ma uurisin erinevatest foorumitest, kuid sain teada, et see on Saabi foorumitest kõige adekvaatsem.

Küsin siis otse, kas tasuks seda osta: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/253/auto_php-id=362253-www_auto24_ee.html

Mida arvate läbisõidust, mootorist, võimalikest kütte- ja remondikuludest?
Omanik rääkis, et käis sellega SaabiAnti juures ülevaatusel ja leidis vea õhuanduriga ja tagumiste puksidega. Kas tasuks lasta ka endal kontrollida?

Tänud ette vastuste eest!

Ahjaa, uuriks seda ka, et kuidas oleks võimalik lasta nahkpolstrit korda teha? Palju see maksta võiks? See pole päris samasugune, kui pildil paistab :D
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#2

R Juun 08, 2007 0:43

Sa võid ju kindluse mõttes Troostautosse või Vikingusse minna. Tagumised puksid olevat 9-5l kulumaterjal meie teedel. 3 liitrisest diislist juttu siin: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5069
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

R Juun 08, 2007 0:53

Pane oma pikk link sellist asjade vahele nagu mu all toodud näites

panelinksiia


:)
Iga ratas veab and then some!
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#4

R Juun 08, 2007 0:56

Suured tänud! Aga üldmulje ok, hind vastab masinale? Muidugi lähedalt tuleb suuremal hulgal vigu välja, aga mõnda on juba ka minu poolt näidatud piltidelt näha (nt vasak esimene poritiib).
Loen teema läbi. Kui muidu soovitusi ka heleda naha puhastamiseks (kuidagi väga kollakaks tõmbunud) siis oleks väga hea.
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 08, 2007 0:59

Tänud! Sai nüüd see asi korda tehtud.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

R Juun 08, 2007 1:08

Üks kõige põletavam mure selle 3.0L Diisliga on ikkagi see mootori garantii teema. Seda aga pead sa VM'ist otse uurima. Edukat uurimist.
Iga ratas veab and then some!
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#7

R Juun 08, 2007 1:18

Noo see võib olla tõesti probleemiks... eriti kui omanikult kas-küsimusele kergelt ebaleva vastuse sain, et "tema pole kerinud...". Aga üldine hinnaklass ja muu sinna juurde käiv?

Keegi üldse puhastab oma heledaid nahkistmeid ka üldse oma masinal? Vb oli vale küsimus üldse ja mida kulunum seda parem :freak:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

R Juun 08, 2007 6:12

Hind on täitsa OK odavama masina puhul võib sealt midagi veel välja koorduda mis lisaraha nõuavad. Olen isegi viimase nädala jooksul paaril korral seda masinat kiiganud, et tundub päris hea. Kindlalt mine veel kuhugi kontrolli Anti on küll väga usaldusväärne kuid kindluse mõttes on sul mitu arvamust.Nahkistmete hooldusest on meil eraldi teema:)

Edit: Foorumit loevad ka paljud kellel Saabi veel pole. Soovitan masin ära bronnida ja kontrolli minna, enne kui keegi selle juba ära ostab.
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#9

R Juun 08, 2007 9:51

Tänud võtan teadmiseks, mis teha võiks.

Muidu autost endast- pildid on Väga hästi tehtud :P Kui nüüd järele mõelda, siis vigu ilmnes ka juba esimese vaatusega päris paras hulk välja. Nii suuremaid kui ka väiksemaid. Igasuguseid iluvigasi (katkine küljepeegel, parema esiporitiiva juures lohk, seest nahk katki jne jne), aga ega iluvigadest ka tähtsamaid asju.
Eks mul sai räägitud omanikuga juba asjadest konkreetsemalt tõesti, ka kontrollist jm.

Palju kontroll nt VM-s maksta võiks? Mis (põhjalikkuse) tasemel seda teha lasta?

Tänud teema soovituse ja vastuse eest.

PS. Ega ometi rehvi kinnituspoltide üleüldine ja väga tugev roostetamine nt merevett ei tähenda? :mad:
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#10

R Juun 08, 2007 9:59

Algselt postitas: Tony9.5
PS. Ega ometi rehvi kinnituspoltide üleüldine ja väga tugev roostetamine nt merevett ei tähenda? :mad:

Ei tähenda. Minu autol roostetasid ka. Pandi mustad katted peale :)
prrrprrr
Postitusi: 84
Liitunud: E Dets 18, 2006 14:56
Asukoht:
Auto:

#11

R Juun 08, 2007 10:09

Ostu-müügi eelne kontroll maksis mõned kuud tagasi VM-s 550 krooni. Sisaldas endas auto kontrolli tõstukil, seisukorra üldist kontrolli ja salongi kontrolli.
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#12

R Juun 08, 2007 13:56

Algselt postitas: prrrprrr
Ostu-müügi eelne kontroll maksis mõned kuud tagasi VM-s 550 krooni. Sisaldas endas auto kontrolli tõstukil, seisukorra üldist kontrolli ja salongi kontrolli.


Suured tänud! Sõitsin just tuutava saabiga, küll tiba kallim mudel, kuid nägin sisustuses mäekõrgust vahet. Vb veelgi kõrgem vahe :P Seega just salongi kohta tahaks lisaks kõigele muule ka infot saada kindlasti.
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#13

R Juun 08, 2007 13:57

Mis summadest muidu räägiks sel juhul, kui kogu nahk ära vahetada?
Just vahetada, mitte vahatada ;)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#14

R Juun 08, 2007 14:02

Siin oli hiljuti teema sellekohta. Jutt oli mingist 20k aga sel isendil on veel istmed ventileeritavad ja turvapadjad kah sees, äkki isegi rohkem

Edit:http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5323#pid61565
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#15

R Juun 08, 2007 14:22

Algselt postitas: csn
Siin oli hiljuti teema sellekohta. Jutt oli mingist 20k aga sel isendil on veel istmed ventileeritavad ja turvapadjad kah sees, äkki isegi rohkem

Edit:http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5323#pid61565


Ok, selge siis. Ventileeritavatest istmetest tundus kõrvalistuja oma töötavat. Ei saa küll pead anda, aga juhiistmel ei tundnud tuult küll, kõrvalistmel aga oli tunda. Eks juhiistmed on tavaliselt ka rohkem ära istutud.

Kui siin foorumis nüüd ringi vaadanud, siis tegelikult on väga lahedad need kuulutused, kus keegi toob konkreetselt välja auto vead ja neid ka pildistab. Mitte ei moonda või tee valitud fotodest seeriat.:wall: ja kuuluta, et auto näeb nagu UUS välja. Kuigi mul on tugev huvi olemas, siis seda võin küll öelda täiesti siiralt, et uus see auto välja ei näe. Seepärast otsingi variante, et kuidas võiks tema välimust rekonstrueerida veidi.
Marc
Postitusi: 23
Liitunud: P Nov 19, 2006 21:43
Asukoht:
Auto:

#16

R Juun 08, 2007 15:43

Tervist

Sai ka käidud seda Saabi vaatamas, pildid on superhead aga kui asja ligemalt uurida siis tasub suure kaarega sellest masinast mööda minna. Parem külg on tehtud eriti hästi on näha seda esimesel tiival, kus silma kohe torkavad eeltöö vead. Eest paremaltpoolt koliseb midagi hirmsasti, esiklaas on vahetatud ja asemele pandud mingi odav vuhvel. Mis mind kõigerohkem imestama pani oli auto liikumine, olen lugenud selle 3.0Tid kohta et jõuline ja äkiline masin, kuid puudus see kõik mis olema pidi. Ise pettusin selles autos sügavalt, jutt ja reaalpilt on hoopis erinevad.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#17

R Juun 08, 2007 16:39

Eh, kuulutses on kirjas "Ilma iluvigadeta seest kui väljast." Seega on alust arvata, et märge "Avariivaba" on samuti müügimehe pastakast välja imetud :P
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#18

R Juun 08, 2007 18:46

Kui endale SAABi otsima hakkasin, siis sai ka 1 3.0diisel ära proovitud. Meeletu tõmme ja jõud oli taga. Nii, et otsi veel;)
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#19

R Juun 08, 2007 18:56

IMO manuaalkastiga 9-5te on ikka jõle harjumatu vaadata.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#20

R Juun 08, 2007 19:30

Olles ise omale Saabi Belgiast toonud, tundub hind kuidagi kahtlaselt madal. Seal normaalse auto hinnad ikka kõrgemad: .www.vroom.be
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#21

R Juun 08, 2007 20:07

Marc
Postitusi: 23
Liitunud: P Nov 19, 2006 21:43
Asukoht:
Auto:

#22

R Juun 08, 2007 22:31

Käisin siis ka täna ühte 3,0Tid proovimas, no teine asi kohe. Mootor töötas siidi ja minekut jätkub küllaga, aasta oli sama kuid 70kg kallim ja eks korralik asi maksab ka rohkem, täis ajalugu oli olemas ja auto oli kompu.
misfits
Postitusi: 71
Liitunud: E Jaan 08, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#23

R Juun 08, 2007 22:46

Mõtleks ikka mitu korda rahulikult kõigi nende vigade remondikulude peale enne kui ostan. Endalgi Saabi isu pimestas ja püüdsin autot paremaks mõtelda kui ta tegelikult oli.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#24

L Juun 09, 2007 7:02

Kui mina Saabi ostma hakkasin siis tegin enne mitmega proovisõitu ja valituks osutus masin mis käis kõige paremini edas oli mootorimüra poolest kõige vaiksem. Muidugi ei teadnud ma saabnetist midagi ja ostueelset kontrolli ka ei teinud. Praguseks olen remondi peale suht tublisti kulutanud kuid ega ma tutikast masinat ostnud, vanemaid tuleb ikka rohkem ravitseda:) Kunagi kui oma Saabi maha müün siis on enamus kulukamaid asju juba välja vahetatud ja uuel omanikul jääb ainult nokitsemine.

Hetkel on odavaid diisleid päris mitu müügis ja näevad piltidelt suht räbalad välja. EDU otsingutel
Tony9.5
Postitusi: 29
Liitunud: R Juun 08, 2007 0:15
Asukoht:
Auto:

#25

E Juun 11, 2007 10:29

Algselt postitas: Marc
Tervist

Sai ka käidud seda Saabi vaatamas, pildid on superhead aga kui asja ligemalt uurida siis tasub suure kaarega sellest masinast mööda minna. Parem külg on tehtud eriti hästi on näha seda esimesel tiival, kus silma kohe torkavad eeltöö vead. Eest paremaltpoolt koliseb midagi hirmsasti, esiklaas on vahetatud ja asemele pandud mingi odav vuhvel. Mis mind kõigerohkem imestama pani oli auto liikumine, olen lugenud selle 3.0Tid kohta et jõuline ja äkiline masin, kuid puudus see kõik mis olema pidi. Ise pettusin selles autos sügavalt, jutt ja reaalpilt on hoopis erinevad.


Väga hea, et keegi veel vaatamas käis :thumb: Eks mulle endale ka mootoriga tundus midagi lahti olevat. Samas kuna nõnda pädevaks end ei pea, siis nt klaasivahetust ma ei märganud :red: Käin ka ise edaspidi sellest suure kaarega mööda. Aga selline kuulutus ja selline auto... noo see on ikka suht nõme viis asju ajada :angry:
Eks mu esmane kartus, et selline caps lockiga kiitus ei pruugi tegelikkuses tõele vastata, osutus õigeks. Tuleks vast edaspidi ka sellistest caps lockiga kuulutustest kaarega mööda käia, kuna kes ikka hullult peale surub ja pakub, sel võib tihti midagi mäda olla. Kel ikka asjalik auto, see ei kuku ka nõnda teda esitlema.
Vasta