andke nõu saabi ostuks :)
:D
Naine käib praegu autokoolis ja õppesõiduautoks on tuttuus BMW 1. Ta ütleb, et sellisesse saani on lausa piin pugeda, sõitmisest rääkimata.
Minu autoga koju jõudes jääb ta tihti pikalt autosse istuma, et musa kuulata, rääkida jne... ;)
PS Kuigi 1. seeria bemar eemalt vaadates mulle täitsa meeldib.
Naine käib praegu autokoolis ja õppesõiduautoks on tuttuus BMW 1. Ta ütleb, et sellisesse saani on lausa piin pugeda, sõitmisest rääkimata.
Minu autoga koju jõudes jääb ta tihti pikalt autosse istuma, et musa kuulata, rääkida jne... ;)
PS Kuigi 1. seeria bemar eemalt vaadates mulle täitsa meeldib.
Ka enda elukaaslane tegi väga suured silmad kui ma rääkisin plaanist vahetada Saab vahelduse mõttes Audi vastu.
Tuleb tunnistada, et naisel oli sedapuhuku õigus. Juba 9000 oli parem auto kui A6, rääkimata siis Aero Wagonist Aga eks vigadest õpitakse
Tuleb tunnistada, et naisel oli sedapuhuku õigus. Juba 9000 oli parem auto kui A6, rääkimata siis Aero Wagonist Aga eks vigadest õpitakse
Naine arvas, naine arvas....
Arno, otsi omale kas uus töökoht 9-5 ostmiseks või normaalne naine, kes oskaks hinnata masinat, mis hindamist väärt. Või liisi talle Citroen C3, las siis sõidab autoga. :cool:
Ay@teab,mitte ei arva
Arno, otsi omale kas uus töökoht 9-5 ostmiseks või normaalne naine, kes oskaks hinnata masinat, mis hindamist väärt. Või liisi talle Citroen C3, las siis sõidab autoga. :cool:
Ay@teab,mitte ei arva
Algselt postitas: Cyber
A isiklikuks päris ei tasuks vist minna..
Vast kah, aga oma valiku/arvamuse põhjendamine oma naise kategoorilise seiskohaga?! numaitia... Lisaks on häiriv kodaniku väljendusviis, mis kodakondsete suhtes mitte lugupidav ei näi.
Ay@kaevab kirve tänaseks maha
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
MUHHAHAA, fleim missugune, kärsahaisu siiani tunda... vahemärkusena ütlen, et ise ma naist küll selle järgi ei vali, kas talle meeldivad Saabid või mitte. ja autot ma ka selle järgi ei vali, kas see meeldib mu naisele või mitte. vot.
a tahate, ma tekitan veel fleimi kui Saabi meeldimisest naisterahvastele (mõned erandid välja arvata) rääkisin, siis pidasin silmas ikka "vana kooli" Saabe - 96, 99, klassik 900. pange oma naised nende rooli ja vaadake, mis nägu nad siis teevad /siinkohal teeb aljoga sügava kraapsu meie foorumi (vist?) ainsale naisliikmele Ay`le 96 au sees hoidmise eest/
a tahate, ma tekitan veel fleimi kui Saabi meeldimisest naisterahvastele (mõned erandid välja arvata) rääkisin, siis pidasin silmas ikka "vana kooli" Saabe - 96, 99, klassik 900. pange oma naised nende rooli ja vaadake, mis nägu nad siis teevad /siinkohal teeb aljoga sügava kraapsu meie foorumi (vist?) ainsale naisliikmele Ay`le 96 au sees hoidmise eest/
ähh, see läbisõit jälle... kes siin üldse teab oma auto TEGELIKKU läbisõitu? need kuradi spidokakerijad on tekitanud juba valearusaama , arvatakse et 200K tegeliku läbisõidu juures on autu kotis, 100K km või rohkemgi on seal tasku pandud...
kui mootor käib hästi,ei leki , käigud lülituvad hästi (siduripedaali lõtk on tavaline asi, sellest ära kohku, pedaalihoovastikus on üks auk ovaalseks kulunud, parandamine lihtne), sillad ei kobise, rool mõlemas suunas võimendab võrdselt, kere mäda väljast ei paista, võta ära. muidugi 19 on kindlalt palju, 12-15 on max ja sedagi "krediiti" sileda kere ja nahkistmete (katkiste) eest
kui ei meeldi , ära võta, ongi kõik
nagunii avastad kohe peale ostu et paar-kolm tonni tuleb kiiresti sisse investida - rusikareegel, sa ju ikkagi ostad siin praegu 20-aasta vanust autot, ja mitte 100 vaid 15 tonniga .tõsiselt ilusa ja klassikalise, päris-saabi eest ju normaalne hind, kas pole, las arno nüüd nutab kui seda rasvast kohta loeb.
üldiselt - sellist autot mina ei raatsiks kohe mööda Eesti "supertänavaid " paugutama hakata - tuleks enne üle vaadata, roostetõrje, uus küünal, juhe, mahlad, puksid, klotsid, vaikselt nõelud istme kokku - vaiksel viisil noh. aga mina olen natuke pervo juba, võib ka kohe "pähe andma" hakata kui südant on (krt sel juhul ma vaataks mõne tavalisema margi poole siiski tegelikult)
kui mootor käib hästi,ei leki , käigud lülituvad hästi (siduripedaali lõtk on tavaline asi, sellest ära kohku, pedaalihoovastikus on üks auk ovaalseks kulunud, parandamine lihtne), sillad ei kobise, rool mõlemas suunas võimendab võrdselt, kere mäda väljast ei paista, võta ära. muidugi 19 on kindlalt palju, 12-15 on max ja sedagi "krediiti" sileda kere ja nahkistmete (katkiste) eest
kui ei meeldi , ära võta, ongi kõik
nagunii avastad kohe peale ostu et paar-kolm tonni tuleb kiiresti sisse investida - rusikareegel, sa ju ikkagi ostad siin praegu 20-aasta vanust autot, ja mitte 100 vaid 15 tonniga .tõsiselt ilusa ja klassikalise, päris-saabi eest ju normaalne hind, kas pole, las arno nüüd nutab kui seda rasvast kohta loeb.
üldiselt - sellist autot mina ei raatsiks kohe mööda Eesti "supertänavaid " paugutama hakata - tuleks enne üle vaadata, roostetõrje, uus küünal, juhe, mahlad, puksid, klotsid, vaikselt nõelud istme kokku - vaiksel viisil noh. aga mina olen natuke pervo juba, võib ka kohe "pähe andma" hakata kui südant on (krt sel juhul ma vaataks mõne tavalisema margi poole siiski tegelikult)
No ma tahaks teada, palju siin foorumis on kasutajaid, kes jaksavad 6000-7000 kuuliisingut maksta arvestamata sinna juurde veel kaskot ja bensiinikulu. Ehk üle 10k kuus vaid autole? Loogiliselt oleks nõutav kuupalk umbes 30 tuhat? Ilmselgelt jääb uus turbodiisel Saab jääb ära.
Samas, kui võtta auto ostmise kriteeriumiks vaid kasutushind kilomeetrile siis vana 15k maksev auto peab sõitma remondita samamoodi 15 000 km ning seejärel EMEX'sse. Ehk pool aastat. Kevadel ostad ning sügisel jälle uus masin.
Samas, kui võtta auto ostmise kriteeriumiks vaid kasutushind kilomeetrile siis vana 15k maksev auto peab sõitma remondita samamoodi 15 000 km ning seejärel EMEX'sse. Ehk pool aastat. Kevadel ostad ning sügisel jälle uus masin.
Ma isegi mõtlesin et eesti teid kohe ei ründaks. Samas ma ei ole nii rikas et osta endale seda autot ainult hobiautoks st see jääks ikkagi igapäeva kasutusse. Roostega seoses tekkis küsimus, et kas saabil logareid ka kasutate ? on neid saada?
Muide palju selline 2 liitrine ilma turbota saab ka kütust põletab?
10l sajale tuleb ikka keskelt läbi välja?
Muide palju selline 2 liitrine ilma turbota saab ka kütust põletab?
10l sajale tuleb ikka keskelt läbi välja?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
50:50 linnas-maal saad ilmselt keskmise alla 10. Seda siis kui pritse korras on. Umbes ja kulunud pihustitega saad lõdvalt ka 15-17l linnas. K-jeti pihustid on mehhaanilised ja peale vahetamise neil remondivarianti pole (mingi 7-800 tükist vist oli hind). Karpaga on ka sama lugu, see peab korras olema. Lonkava karpaga ei tule ökost miskit.
Logareid mu omal küll all ei paista...
Kus kandis sa ise oled?? Võiks ju sulle classicut näidata elusast peast.
Logareid mu omal küll all ei paista...
Kus kandis sa ise oled?? Võiks ju sulle classicut näidata elusast peast.
no kapott vms esiosas(ei mäletagi mis Cyber ütles) pole selle aastakäigu oma pluss veel esimene iluvõre kahtlaselt ees
ja hinnanummer ka liigsuur arvestades veel seda ,et piltidel oli auto ilma numbriteta on alust arvata, et pole veel arvel ja nii tuleb sinna juurde veel paar tuhat, et auto eestisse arvele saada (registreerimine 1000/ number 600 ja ülevaatus ka mingi 400vms)
ega mul autostuga kiiret pole
hetkel üks liikur olemas - nii et ei pea suure hurraaga mingit esimest ettejuhtuvat masinat ära ostma :)
ja hinnanummer ka liigsuur arvestades veel seda ,et piltidel oli auto ilma numbriteta on alust arvata, et pole veel arvel ja nii tuleb sinna juurde veel paar tuhat, et auto eestisse arvele saada (registreerimine 1000/ number 600 ja ülevaatus ka mingi 400vms)
ega mul autostuga kiiret pole
hetkel üks liikur olemas - nii et ei pea suure hurraaga mingit esimest ettejuhtuvat masinat ära ostma :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah seda, mis seisab hiiul, vaatasin: polnd suurt vaatamist väärt. vähemalt hinna ja olukorra suhe...
otsige---- eestis selliseid 900 aastast 85...86 olemas ja päris heas korras ja hinnaga alla 10000 kr.
sattusin kuskile rootsi asjadele ja sel oli nagu miskit lahedamat:
http://www.blocket.se/search?q=saab+95&caller=shl_s&l=0&city=0&category=0&where=3
see otsing saab 95 kohta aga seda saab ka muuta sealt
ja siin unistuste 900! TURBO AERO!
http://www.blocket.se/view/4009901.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
otsige---- eestis selliseid 900 aastast 85...86 olemas ja päris heas korras ja hinnaga alla 10000 kr.
sattusin kuskile rootsi asjadele ja sel oli nagu miskit lahedamat:
http://www.blocket.se/search?q=saab+95&caller=shl_s&l=0&city=0&category=0&where=3
see otsing saab 95 kohta aga seda saab ka muuta sealt
ja siin unistuste 900! TURBO AERO!
http://www.blocket.se/view/4009901.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
käisin täna ühte rohelist 5 ukselist vaatamas.Börsist leidsin
Oli äsja soomest toodud. Kuulutus ka äsja pandud. Hinda küsis 15tuhat, peale sead kui seletasin mis seisukorras auto on, oli nõus alla laskma aga
kaup jäi katki kuna auto oli masendavas korras.
Mootor, poolteljed, kast pidurid näisid töötavat.
Kuigi mootor oli kahtlaselt õline ja tühikäik oli madal.
Sumps plärises - paistis terve tõenäoliselt kinnitus lahti.
Läbisõit 300 tuh aasta 89, ilma roolivõimuta, 5käiku, 8klappi.
Kere täiesti küps, ukseääri pold ollagi, küljekarpi lükkasin näpu sisse, imekombel tagaluuk korralik. Kapott väga roostes, benapaagi luuk ja selle ümbrus ka. Roostet oli ka tagumiste akende piilarite ümber. Salong oli räpane ja koniauke täis.
Müüa ise ei teadnud autost mitte kui midagi. LIhtsalt oli lasknud sõbral endale tuua.
Mõtlesin, et edastan info - ehk keegi tunneb huvi :)
Oli äsja soomest toodud. Kuulutus ka äsja pandud. Hinda küsis 15tuhat, peale sead kui seletasin mis seisukorras auto on, oli nõus alla laskma aga
kaup jäi katki kuna auto oli masendavas korras.
Mootor, poolteljed, kast pidurid näisid töötavat.
Kuigi mootor oli kahtlaselt õline ja tühikäik oli madal.
Sumps plärises - paistis terve tõenäoliselt kinnitus lahti.
Läbisõit 300 tuh aasta 89, ilma roolivõimuta, 5käiku, 8klappi.
Kere täiesti küps, ukseääri pold ollagi, küljekarpi lükkasin näpu sisse, imekombel tagaluuk korralik. Kapott väga roostes, benapaagi luuk ja selle ümbrus ka. Roostet oli ka tagumiste akende piilarite ümber. Salong oli räpane ja koniauke täis.
Müüa ise ei teadnud autost mitte kui midagi. LIhtsalt oli lasknud sõbral endale tuua.
Mõtlesin, et edastan info - ehk keegi tunneb huvi :)